חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך המלא לג'ינגלים איכותיים

מאת: smart jinglesשיווק19/10/2012824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם עומדים בפני הפקה של גינגל עבור העסק שלכם? היכנסו וקראו אודות האלמנטים החשובים על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקליטים מוצר איכותי, שבסופו של יום ייעשה את העבודה היטב.

 

המדריך המלא לג'ינגלים איכותיים

הסוד בהקלטה נכונה של ג'ינגלים הוא למצוא את האיזון הנכון בין סאונד קליל, צעיר ורענן לבין הצלחה בהעברת המסר השיווקי. בניגוד לסוגים אחרים של יצירות מוזיקליות, ג'ינגלים נמדדים ביעילות שלהם. חברה פרטית או ציבורית הבוחרת להשמיע גינגל ברדיו צריכה לאפיין היטב את הקהל שלה, להגדיר מראש את הצרכים ולהציב מטרות. הדרך היחידה לעשות היא להתייעץ עם בעלי מקצוע המכירים את התחום.

 

מה צריך לדעת לפני שמכינים ג'ינגל לעסק?

גם הניסיון והידע משחקים תפקיד משמעותי בתהליכי יצירה של ג'ינגלים. יחד עם זאת, יש להבחין בין גינגל המיועד לשידור בתחנות הרדיו ואמור לעמוד בפני עצמו לבין ג'ינגל המיועד לפלטפורמות מדיה אחרות. לכל אחד מהג'ינגלים הללו יש יתרונות וחסרונות אחרים. במידה ואתם מתלבטים לגבי סוג הג'ינגל המתאים לכם, התייעצו עם בעלי מקצוע. זכרו כי רק תיאום מלא ביניכם כמפרסמים לבין יוצרי הג'ינגל מבטיח את השגת המטרה.

 

ג'ינגל לכל מטרה

לסיכום, עולם הג'ינגלים עבר שינויים רבים בשנים האחרונות אך עדיין מצליח לשמור על ייחודיות. גינגל קליט וחביב עשוי לעזור לחברה לגייס לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים. מחקרים וסקרים מוכיחים כי גינגל קליט שווה הרבה מאוד כסף, ולכן חשוב לנצל את הפוטנציאל הטמון בו. אין צורך בידע מוזיקלי נרחב על מנת להזמין שירותי הקלטת ג'ינגלים.


נקודות שצריך לקחת בחשבון לפני הפקת ג'ינגל

חשוב מאוד לשים דגש על איכות המוצר שאתם מקבלים ולא להתפשר בשום מקרה, כי בסופו של דבר הג'ינגל הוא למעשה המיתוג הראשוני שהעסק שלכם מקבל, לעיתים לפני כל פרסום אחר. איכות הגינגל יכולה במקרים רבים לקבוע האם הלקוח יבחר בכם או במתחרים שלכם ואת זה אתם בוודאי לא רוצים. זה ממש כמו שתבחרו בלוגו לא אטרקטיבי לאתר האינטרנט שלכם או בשלט חוצות חובבני.


המיתוג הקולי שלכם יכול להתחיל עכשיו

צרו קשר עם חברות העוסקות בכך, קבלו המלצות והישארו עם ראש פתוח. בנוסף, תמיד כדאי להיכנס לאתרי אינטרנט ולהאזין לג'ינגלים קודמים. בדקו האם יש סגנון שאתם מתחברים אליו ושפרו את המיתוג הקולי שלכם. הג'ינגלים לעסקים הם לא רק לרדיו אלא גם לאתרי אינטרנט, לצלילי המתנה, לנתב שיחות וכמובן שירים תדמיתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

smart jingles - מיתוג קולי וג'ינגלים לעסקים

ג'ינגלים | קריינות מרכזייה | צליל עסקי | פאנטון ומוסיקה לפרסומות

http://smartjingles.co.il/

077-5002925 // 054-6978151

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת smart jingles

מאת: smart jinglesשיווק16/02/131063 צפיות
כל אחד מאיתנו מקבל אין ספור מסרים שיווקיים מידי יום ביומו, שלטי חוצות, מודעות עיתונים, אתרי אינטרנט, רדיו ועוד. ובמצב זה ממש לא קל להתבלט ולהחדיר מסרים בין שלל המפרסמים הרבים, ישנה אפשרות בה ניתן לפרסם ולהגיע לתודעת הציבור בצורה אפקטיבית למרות התחרות הרבה וזה דרך צליל המתנה עסקי או ג'ינגל שירה.

מאת: smart jinglesשימור לקוחות01/01/135453 צפיות
ידוע לכל כי תשדירים הערוכים היטב מסייעים מאוד בהעברה וחידוד של מסרים השייכים לתחום השיווק ואף תורמים לקידום בית העסק. בעידן שהלקוחות של החברות השונות מקבלים מסרים והודעות מעשרות סוגים של אמצעי התקשורת כל העת, התשדירים והג'ינגלים הם הדרך הבטוחה והקלה ביותר ליצירת בידול מהמתחרים השונים ולשיווק מוצרים ללקוחותינו בדרך סימפטית ונעימה להפליא.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12880 צפיות
בעולם אינטנסיבי כשל היום, בו מסרים שיווקיים מועברים ללקוחות ללא הפסקה וצרכנים נתקלים בפרסומות בכל מקום אליו הם מגיעים, המסרים השיווקיים שאנו מעבירים ללקוחותינו צריכים להיות חכמים ומקצועיים, מעוצבים על פי צרכי הלקוחות ובנויים בדיוק על מנת להעניק להם את המענה המושלם. לאחר שהבנו כי רוב התקשורת מתבצעת באינטרנט, הכלי השיווקי הבא שנעניק לחברה שלנו ונקדם באמצעות כך את היוקרתיות וההצלחה שלה, הוא צליל עסקי המבוצע על ידי חברת קריינות למרכזיה מקצועית ומנוסה.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12911 צפיות
אפיון מדויק של ג'ינגל עסקי מבטיח פנייה נכונה אל הקהל הרלוונטי, תוך בנייה נכונה של אופי המסר, יציקת המלל המתאים, הלחנה ברמה גבוהה, וביצוע של הג'ינגל על ידי קריין מקצועי ומנוסה, בעל קול רדיופוני. כמובן, חברה בעלת פאנל רחב יותר תוכל להציע מגוון גדול יותר של אנשי מקצוע, בין אם מדובר בקופירייטרים, מלחינים, כותבים או עורכים – ככל שלחברה יש יותר ניסיון ולה פאנל נרחב יותר של אנשי מקצוע, כך עולים הסיכויים שהג'ינגל יהיה מהרמות הגבוהות בארץ ובכלל.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12904 צפיות
בעולם מלא במסרים שיווקיים, על כל חברה לדעת להפיץ את המסרים הרלוונטיים באפיקים הנכונים ולהציע את השירותים בעטיפה המתאימה לקהל היעד. בתקופה בה נותני השירות רבים והתחרות גבוהה, אפיקי הפרסום מתרבים וצורות השיווק הופכות משוכללות יותר. כך, פרסום כשלעצמו אינו עונה על המטרה כבעבר אלא מצריך חשיבה חכמה והבנה של פנים הדברים. עלינו לדעת לפרסם במקום הנכון ובזמן הנכון בו לקוחותינו אכן מחפשים אחר המוצר.

מאת: smart jinglesמיתוג19/10/12996 צפיות
מנהל המעוניין לפתח את העסק ולפנות אל לקוחות חדשים חייב לקחת בחשבון אלמנטים של מיתוג קולי. גינגל מייצר רושם אפקטיבי על הלקוח, מהווה תרומה משמעותית לאפיון שלה ומאפשר לה לפנות אל קהל יעד מפולח וספציפי. ג'ינגלים יכולים לכלול שיר תדמיתי, קריינות או טקסט מקצועי. בכל רחבי העולם מופקים הג'ינגלים על ידי גורמים המחזיקים בטכנולוגיה המתאימה ומכירים את הלך הרוח בקרב המאזינים והלקוחות.

מאת: smart jinglesשיווק19/10/12866 צפיות
ג'ינגלים יכולים להיות מבוססים על תשדירי חסות, מנגינה, שיר או קריינות מקצועית. לחברה המייצרת ג'ינגלים מגוון כלים להשגת המטרה, המוגדרת מראש על ידי הלקוח. יחד עם זאת, אין ספק כי ידע וניסיון בתחום המיתוג הקולי עשויים לעזור באופן משמעותי. ג'ינגלים מיועדים למטרות שונות ולכן יש ביניהם הבדלים. גינגל לרדיו המשמש תשדיר חסות ברדיו אזורי מופק בצורה אחרת מאשר פאנטון לטלפון הנייד, פתיח לאתר אינטרנט או גינגל מושר.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222350 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213587 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213761 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162612 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica