חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להכרויות אול ליין

מאת: fastupseoדייטינג20/10/20121045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נושא ההכרויות והדייטינג בישראל ובעולם כולו הוא מאוד פופולארי ויש ענן של אי וודאות להרבה אנשים בכל הנוגע לדייט עצמו,מה לעשות ואיך להתנהג בדייט על מנת "להצליח" בדייט.

במאמר הנוכחי נשתף אתכם במספר טיפים שיעזרו לכם במידה ואתם מתכוננים לצאת לדייט מוצלח!

טייפים להכרויות ודייטים : 1)שפת גוף – בזמן הדייט רצוי מאוד להרגיש הכי נוח שיש ולשדר שפת גוף נינוחה, כאילו אתם במגרש הביתי שלכם.אם תראו שלבים זה יקרין על ביטחון עצמי וישדר סימפטיה וזרימה בשיחה. 2)לא לגלות הכל – אפשר בזמן הדייט להיות יצירתיים ולא לגלות לבחורה מה עושים בדיוק,תמיד כדי להיות מפתיעים ולהשאיר את אלמנט ההפתעה במיטבו,כדי להיות מסטוריים ולא לפתוח את כל הקלפים בדייט הראשון. 3)רצונך חשוב- הרבה פעמים כשגברים יוצאים לדייט הם חושבים "לאן לקחת את הבחורה?" ובכן כדי מאוד להיות גם פה דומיננטים ולהוביל את הבחורה,תשתדלו לעשות מה שאתם רוצים ותחשבו מה לכם בא לעשות באמת, לדוגמא ללכת לבית קפה שאתם אוהבים או לאיזור שאתם אוהבים לבקר בו,תרגישו במגרש האישי שלכם וכך תהיו נינוחים יותר בזמן הדייט. 4)מגע- כדי מאוד שיהיה מגע מדויים בזמן הדייט,המגע מעורר תחושות אחרות ויוצר מתח מסויים.כדי לבצע את המגע בעדינות ולא באובססיביות שלא תתנו הרגשה לא נעימה לבחורה שלפניכם. 5)נשיקה- הרבה שואלים את השאלה "לנשק או לא ?" בד"כ זה חלק מהטיפ הרביעי,מומלץ לתת נשיקה קלה גם בשביל לשבור את הקרח באמצע הדייט כל עוד זה טבעי ונראה לנכון באותה סיטואציה. 6)סוף המפגש – אז היה לכם דייט טוב ? זה הזמן ללכת הביתה ולא להמשיך את הלילה עד השעות המאוחרות. כדי להשאיר טעם גם לפעם הבאה בשורה התחתונה הכי חשוב להנות בדייט שלכם, הרי זה ברור שגם הצד השני די לחוץ, כדי מאוד להפיג את המתח ולהיות קלילים וזורמים והכי חשוב להנות מכל המפגש!

לעוד מידע וטיפים כנסו לאתר דייט ליwww.date-ly.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר למבוגרים בלבד להמלצה: סקס לי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת fastupseo

מאת: fastupseoדייטינג09/11/121175 צפיות
הכרויות נוער הוא אתר המכיר בין בני נוער המתביישים להכיר אחד את השני מסיבותיהם. האתר מנסה לשדך בין בני נוער מכל הסוגים ומטווחי הגילאים השונים וצוות האתר מקווה שכל אחד ימצא את המיוחד/ת לו ללא תשלום ובכך נעשה מעשה צדק ונקווה שיצא רק מתוק מכל מפגש.

מאת: fastupseoעסקים - כללי01/06/121444 צפיות
רובם של ענפי התעשייה במדינות העולם המערבי, הנושא האקונומי, מחצבים כגון נפט, פחם,דלק וכד' ומכירה של סחורות למינהן מבוססות על ביצוע החלפת סחורות – סחר חליפין, הפעולות הללו ,פעולות של סחר חליפין מבוצעות ברוב המקרים על ידי הדולר האמריקני והיורו האירופא

מאת: fastupseoרשתות חברתיות01/06/121381 צפיות
בעידן האחרון, אנחנו נהיים מודעים לכך כי הרשת החברתית הגדולה בעולם מאד מתפתחת ומשום כך לא מעט אנשים מוצאים את עצמם גולשים ברשת האינטרנט בעוד שאותם גולשים נהיים חשופים למשפטים וציטוטים באתר הפייסבוק – הידועים בשם סטטוסים, הרבה אנשים מאיתנו מעלים סטטוסים בפייסבוק, לכאורה ניתן לראות שהסטטוסים בפייסבוק הינם שייכים בדרך כלל לילדים ולבני הנוער מכיוון שאותם צעירים מעלים הרבה מאד סטטוסים אבל בכל זאת ניתן לראות אנשים בגיל מבוגר שמעלים סטטוסים בפרופיל הפייסבוק האישי שיש ברשותם.

מאת: fastupseoתחביבים19/10/102640 צפיות
שמירת תמונות על ידי העלאת תמונות לרשת , האם פעם שאלתם את עצמיכם מהם אתרי העלאת תמונות ? ומה התפוקה שאנחנו כגולשים נאמנים לקבל מאתרים אלו ? ומהם העזרים שאתרי העלאת תמונה מציעים לנו ? אם שאלתם את עצמיכם את כל השאלות האלו הרי כי הגעת למאמר הנכון

מאת: fastupseoאינטרנט - כללי17/10/101168 צפיות
בעזרת האינטרנט ישנם דרכים שונות ומגוונות לקבל מידע , לשלוח מידע ,בתשלום או בחינם , ישנם אתרים באי.....................המשך לקרוא

מאת: fastupseoאינטרנט - כללי05/10/101967 צפיות
פתרונות אחסון תמונות ברשת הווירטואלית , מידע בנושא והסבר על אתרי העלאת תמונות וקבצים לאינטרנט

מאת: fastupseoאינטרנט - כללי30/09/101367 צפיות
אתר העלאת תמונות ויתרונות - רקע כללי ועוד

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152546 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151896 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151915 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151933 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151865 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152128 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151800 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica