חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטוסים בפייסבוק

מאת: fastupseoרשתות חברתיות01/06/20121386 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן האחרון, אנחנו נהיים מודעים לכך כי הרשת החברתית הגדולה בעולם מאד מתפתחת ומשום כך לא מעט אנשים מוצאים את עצמם גולשים ברשת האינטרנט בעוד שאותם גולשים נהיים חשופים למשפטים וציטוטים באתר הפייסבוק – הידועים בשם סטטוסים, הרבה אנשים מאיתנו מעלים סטטוסים בפייסבוק, לכאורה ניתן לראות שהסטטוסים בפייסבוק הינם שייכים בדרך כלל לילדים ולבני הנוער מכיוון שאותם צעירים מעלים הרבה מאד סטטוסים אבל בכל זאת ניתן לראות אנשים בגיל מבוגר שמעלים סטטוסים בפרופיל הפייסבוק האישי שיש ברשותם.

מה זה המילים סטטוסים בפייסבוק ?

הסטטוסים בפייסבוק הם למעשה שורות של טקסט היכול לפרסם מסרים נחמדים, קטעי הומור, משפטים חכמים,  ציטטות נחמדות ועוד אשר עוברים מסטטוס אחד לסטטוס אחר עד להפצתן ברחבי הרשת הנושא המרתק הזה של סטטוסים לפייסבוק התפתח במיוחד ומיכוון שכך הקימו באינטרנט לא מעט אתרים שונים המתעסקים בנושא הנ''ל. באתרי הסטטוסים לפייסבוק אפשר למצוא הרבה מאוד סטטוסים בכל מיני קטגוריות בכל נושא שתרצו אתם גם תהיו יכולים למצוא גם כן אוסף אדיר של תמונות וקריקטורות, תמונות וידיאו ואף סרטונים

אתרים הסטטוסים כוללים גם סטטוסים לפייסבוק במגוון גדול של קטגוריות ובעניינים כאלה ואחרים כמו: סטטוסים על אנשים במדיה סטטוסים על עדות ועוד הרבה סטטוסים נחמדים כאשר בכל אחת מהסעיפים של הקטגוריות האלה, מופיעים עשרות ואפילו מאות סטטוסים מיוחדים. כל המבחר הזה של הסטטוסים לפייסבוק הוקם בעזרת מנהלי האתרים ברשת וכמובן תודות לאנשים ששולחים באופן קבוע את הסטטוסים שיש להם. בנוסף, במידה ואתם מעוניינים להעלות לרשת גם כן סטטוסים מעניינים, הדבר שאתם צריכים לעשות  לבצע זה לכתוב בגוגל את צמד המילים סטטוסים בפייסבוק את אותו אתר הסטטוסים המועדף עליכם ובאמצעותו יהיה באפשרותכם להגיע לאותם סטטוסים שתבחרו, באתרים {אלו אפשר למצוא מעבר לסטטוסים אפילו מדריכים לפייסבוק, משחקים בחינם וכו'.

אפליקציות של בדיחות בפייסבוק

אפליקציות שמופיעות באתר הפייסבוק הינן בעצם כמו סוגי תוכנות אשר משתמשות בפייסבוק ברחבי העולם התוכנות הללו כוללות בין השאר תוכנות שונות ומשחקים רבים, אחת מהאפליקציות הפופולאריות ברשת, ניתן לצפות באפליקציות לבדיחות שמפרסמות בכל יום מבחר גדול של בדיחות בעניינים רבים על הקיר של המשתמש על פי מה שאנו שמים לב, תחום הסטטוסים בפייסבוק הוא בעצם אחד מבין התחומים היותר מעניינים שמעניקה לנו   הרשת הממוחשבת.

 

 

אודות הכותב : מידע אתר העלאת תמונות FASTUP

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר למבוגרים בלבד להמלצה: סקס לי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת fastupseo

מאת: fastupseoדייטינג09/11/121184 צפיות
הכרויות נוער הוא אתר המכיר בין בני נוער המתביישים להכיר אחד את השני מסיבותיהם. האתר מנסה לשדך בין בני נוער מכל הסוגים ומטווחי הגילאים השונים וצוות האתר מקווה שכל אחד ימצא את המיוחד/ת לו ללא תשלום ובכך נעשה מעשה צדק ונקווה שיצא רק מתוק מכל מפגש.

מאת: fastupseoדייטינג20/10/121050 צפיות
נושא ההכרויות והדייטינג בישראל ובעולם כולו הוא מאוד פופולארי ויש ענן של אי וודאות להרבה אנשים בכל הנוגע לדייט עצמו,מה לעשות ואיך להתנהג בדייט על מנת "להצליח" בדייט. במאמר הנוכחי נשתף אתכם במספר טיפים שיעזרו לכם במידה ואתם מתכוננים לצאת לדייט מוצלח!

מאת: fastupseoעסקים - כללי01/06/121453 צפיות
רובם של ענפי התעשייה במדינות העולם המערבי, הנושא האקונומי, מחצבים כגון נפט, פחם,דלק וכד' ומכירה של סחורות למינהן מבוססות על ביצוע החלפת סחורות – סחר חליפין, הפעולות הללו ,פעולות של סחר חליפין מבוצעות ברוב המקרים על ידי הדולר האמריקני והיורו האירופא

מאת: fastupseoתחביבים19/10/102647 צפיות
שמירת תמונות על ידי העלאת תמונות לרשת , האם פעם שאלתם את עצמיכם מהם אתרי העלאת תמונות ? ומה התפוקה שאנחנו כגולשים נאמנים לקבל מאתרים אלו ? ומהם העזרים שאתרי העלאת תמונה מציעים לנו ? אם שאלתם את עצמיכם את כל השאלות האלו הרי כי הגעת למאמר הנכון

מאת: fastupseoאינטרנט - כללי17/10/101174 צפיות
בעזרת האינטרנט ישנם דרכים שונות ומגוונות לקבל מידע , לשלוח מידע ,בתשלום או בחינם , ישנם אתרים באי.....................המשך לקרוא

מאת: fastupseoאינטרנט - כללי05/10/101973 צפיות
פתרונות אחסון תמונות ברשת הווירטואלית , מידע בנושא והסבר על אתרי העלאת תמונות וקבצים לאינטרנט

מאת: fastupseoאינטרנט - כללי30/09/101372 צפיות
אתר העלאת תמונות ויתרונות - רקע כללי ועוד

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162935 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152897 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152405 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148647 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148152 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147921 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148186 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica