חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרחב לכיש

דוברות   מרחב   לכיש

טלפון        086771458

18   אוקטובר      2009

אשדוד

נעצר פליט מארתריאה מאשדוד שניסה לשדוד אישה בפארק בן גוריון.

ביום ראשון סמוך לשעה שתיים אחר חצות תושבת אשדוד בת 30 שעשתה דרכה ברגל  לביתה, חצתה את פארק בן גוריון, לפתע התנפל עליה מאחור גבר תפס בה בשתי זרועותיו וניסה לחטוף מכתפה את תיקה היא החלה לצעוק ולהיאבק בו,  למזלה היו בקרבת מקום מספר צעירים ששמעו את צעקותיה היא השתחררה ממנו ורצה לעברם, הם הגנו עליה והתקשרו למשטרה .

למקום הגיעו שוטרי הסיור גבי אזולאי ובקי שוורץ שעצרו את החשוד תושב זר פליט מארתריאה הגר באשדוד  שהיה שתוי כליל,  הוא נכלא. משהתפכח  הוא הואשם על ידי החוקר רסב אמנון גנאור בניסיון שוד ותקיפת האישה . נגד החשוד הוגש כתב אישום בהליך מהיר,  שופטת בית משפט השלום באשדוד רובין לביא הורתה על מעצרו עד החלטה אחרת.

בלשי תחנת אשדוד לכדו סוחרי  סמים שהוציאו סמים מהקיר.

ביום רביעי סמוך לשעה עשר בלילה ערכו בלשי תחנת אשדוד אמיתי כהן ומתנדב ימע"ר,  פעילות נגד תחנת סמים שפעלה באחד הבניינים ברחוב מיכלשוילי  באזור ו'  באשדוד. במהלך הפעילות שהייתה סמויה התחקו הבלשים בעקבות התחנה ואז הבחינו כי מתחת לבניין מגיע סוחר הסמים שניהל את התחנה יחד עם שניים אחרים ניגשים לתוך אחד הקירות בבניין ואחד מהם מוציא מהקיר שקית ומכניסה לתחתוניו, מייד יצאו הבלשים מהמארב, לכדו את הסוחר והוציאו מתחתוניו את השקית שהכילה כ 32 גרם הרואין ואילו השניים האחרים שותפיו לעסקי הסמים שזהותם ידועה הצליחו להימלט.

החשוד בן 43 הואשם בסחר ובהחזקת סמים מסחרית. הוא ניכלא להמשך חקירה ולמחרת אותר שותפו לעסקי הסמים תושב אשדוד בן 25 ,שניהם הובאו להארכת מעצר בבית המשפט השלום באשדוד והשופטת עיינה בתיק החקירה שהגישה לה חוקרת התשאול רס"ם אילנית חכמון והורתה על מעצרם לשישה ימים.

 ברח  עד לתחנת המשטרה.

ביום חמישי בלילה הגיע בריצה אדם לתחנת המשטרה  השוטרים שחשבו שמדובר באדם הבורח מתוקפיו הופתעו לכשגילו  את התמונה המלאה.  

ביום חמישי סמוך לחצות נערה בת 15 חזרה מתל אביב וירדה מהאוטובוס בתחנה ברובע ג ועשתה דרכה לביתה, כשעברה ברחוב הפלמ"ח הבחינה בבחור שיכור שהלך אחריה ואמר לה שהוא אדם אכזרי וכולם שונאים אותו בגלל זה,  היא לא ענתה לו,  הוא התנפל עליה,  הפילה ארצה והחל לחנוק אותה בשתי ידיו, היא נאבקה בו, נשכה  אותו באצבע ידו כתוצאה מהנשיכה נשברה אחת משיניה,  למזלה של הנערה עברה צעירה שהתקשרה למשטרה,  הוא נבהל והרפה מהנערה,  הצעירה הזעיקה את שני חבריה נערים בני 17 שישבו בסוכה וניסו לתפוס אותו,  אך הוא  נמלט מהם הם ניהלו מרדף רגלי אחריו עד שהוא ניכנס לתחנת המשטרה וביקש עזרה מתוקפיו.

 הנערים שנכנסו לתחנת משטרה סיפרו ליומנאי על מעשיו של " מבקש העזרה" ובינתיים הנערה שהותקפה יצרה קשר עם משטרה והגיעה להגיש תלונה על תקיפתה על ידי החשוד בן 25 שעל אצבעו היה  דם וניכרו סימני הנשיכה של הנערה במקום התקיפה נמצאה השן של הנערה שנפלה מפיה . החשוד שהיה שתוי כליל לא ניתן היה לחקרו רק למחרת שהתפכח הוא הואשם בתקיפת הנערה ובגרימת חבלה חמורה.הוא ניכלא והובא להארכת מעצרו בבית המשפט השלום באשדוד והשופטת רובין לביא הורתה על מעצרו לשמונה ימים.

שוטרי ומתנדבי המרחב ממשיכים כל הזמן לפעול למען בטחון התושבים והקהילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112237 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112063 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111755 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112538 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא מוסדות שלטון

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון25/07/232406 צפיות
הרבה לקוחות מגיעים למשרדינו לאחר שקבלו צו הריסה למצללה או גגון שחשבו בתמימות רבה שבנייתה אינה דורשת היתר בנייה . כן "חוק הפרגולות" תיקון 101 לחוק התכנון והבנייה קיבל תוקף והרבה עבודות פטורות מהיתר. ההנחיות די ברורות אך הרבה אזרחים לא מודעים למדניות העיריה או המועצה המקומית שצריכים להצמד אליה. כן ויש גם את תוכנית העיצוב הסביבתית .

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון09/05/211122 צפיות
האם ניתן לעשות הסדר תשלומים על חוב לצורך קבלת תעודה לטאבו? לקבלת תעודה לרישום בטאבו, לא ניתן לעשות הסדר חובות בפריסת תשלומים. הארכת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו) באילו מקרים אפשר להאריך תעודה לטאבו? אופן הגשת בקשה להארכת תעודה לטאבו האם הארכת תעודה לטאבו כרוכה באגרה? אופן תשלום האגרה מהו משך הטיפול בבקשה? אופן קבלת התעודה

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון31/10/201950 צפיות
הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב-יפו ■ הנחיות מרחביות כלל עירוניות ומדיניות עיצוב ■ פרק תכנון ועיצוב הבניין מהדורה 2

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון05/02/191711 צפיות
מבנה, שבמזרח ירושלים, עמד על תילו שנים רבות מבלי שננקטו הליכים להריסתו, עד שבעליו החליט לשפצו ונאלץ להתמודד מול צו מנהלי להריסת המבנה במיידי. הצו אומנם בוטל !

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון17/01/182558 צפיות
חקירה או מעצר מתוקשרים, הם בדיוק כשמם- מתוקשרים. בשיטת המשפט הישראלית, קיומה של חקירה אינה מהווה עונש, כמו גם שמעצר במסגרת חקירה או מעצר בית כלל אינם מהווים עונש, לבתי המשפט גם אין סמכות להטיל מעצר בית כעונש

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון16/12/171585 צפיות
"האם ראוי שבית המשפט ישחרר את פסק הדין מתחת ידו, בטרם חלף המועד להגשת ערעור על החלטתו שלא לפסול את עצמו"?

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון19/10/171710 צפיות
בית המשפט העליון דחה לאחרונה עתירה שהוגשה על ידי עמותת כן לזקן בעניין הנחה בסך של 50% ממחירי כרטיסי הנסיעה, בהתאם לחוק האזרחים הוותיקים, התש"ן-1989 (להלן: החוק ולמרות. שהרכבת מעניקה לאזרחים ותיקים הנחה של 50% מדמי הנסיעה בתחבורה ציבורית רק לנוסעים באמצעות כרטיס 'רב-קו', ולא לאלו הנוסעים באמצעות רכישת כרטיס נייר רגיל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica