חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתמודד עם אובדן מידע מהדיסק און קי

מאת: עידו ירושלמיחומרה27/10/20121141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיסק און קי הפך לאחת מהטכנולוגיות השימושיות ביותר, וזאת בזכות העובדה שהוא מאפשר לנו להעביר קבצים בקלות ובמהירות ממקום למקום, בלי שנאלץ לסחוב את המחשב הנייד איתנו, אלא רק לשים בכיס את המכשיר הקטן והקל הזה, ופשוט לחברו במחשב במקום היעד שלנו. על אף יעילותו, יש לו חיסרון משמעותי – מאחר וזוהי מדיה זעירה, היא חשופה לסיכונים רבים - הדיסק און קי עלול להתעקם, להישבר, להירטב, להתחמם ועוד, ואף להיהרס לגמרי. עם זאת, גם כשנדמה לנו שהגישה למידע שאחסנו בדיסק און קי נחסמה לצמיתות, כמעט תמיד הקבצים שנשמרו נצרבו גם אל תוך הזיכרון שלו, לכן בדרך כלל מתאפשר ביצוע שחזור דיסק און קי. אמנם בחיבור למחשב רשום לנו כי הקבצים לא קיימים או חסומים, או אפילו שהדיסק און קי לא נקלט ונקרא על ידי המחשב, מומחה לשחזור מידע יוכל להציל את הנתונים האבודים. בעזרת שחזור דיסק און קי ניתן למנוע עבודה מיותרת של שעות ארוכות של כתיבה מחדש של המסמכים או ניסיון להשיגם מחדש. עם זאת, כדי לאפשר ביצעו שחזור דיסק און קי, אסור להמשיך לעבוד עם המכשיר – אין לשמור או למחוק קבצים וכו', מפני שפעולות אלו עשויות לסכל הצלחת שחזור דיסק און קי זה.

בדומה לשאר עבודות שחזור מידע למיניהן, גם שחזור דיסק און קי יכול להתבצע רק על ידי איש מקצוע מנוסה ומיומן. למרות שבחיפוש קצר בגוגל תמצאו מגוון תוכנות להורדה שמספרת כי ביכולתן לשחזר את הקבצים, אך בדרך כלל הן חובבניות וצריך לזכור שכל ניסיון לביצוע שחזור דיסק און קי יוכל להפריע למאמצים העתידיים לשחזר את המידע. ברגע שאתם מגלים על התקלה בדיסק און קי, כל מה שתצרכו לעשות הוא לפנות אל חברה לשחזור מידע שברזומה שלה סיפורי הצלחה בעבודות שחזור מידע שונות, ושמחזיקה מעבדה משוכללת עם ציוד מתקדם וייעודי עבור שחזור דיסק און קי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו ירושלמי

מאת: עידו ירושלמיחומרה28/07/136661 צפיות
הטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם, ואנחנו מצידנו רק סומכים עליה יותר ויותר. כשרכיבי האחסון גדלים ומפנים לנו מקום עצום לשמור אינספור קבצים ותמונות, אנחנו מיד נענים - ולא תמיד זוכרים לבצע גיבוי כראוי. למרות שבדרך כלל הטכנולוגיה מספיק מתקדמת בשביל לדאוג לקבצים שלנו, ישנם לא מעט מקרים שמוכיחים אחרת - מקרים שבהם הקבצים שלנו נמחקים ללא התרעה מוקדמת או שנחסמת אליהם הגישה. למרבה המזל, כיום ניתן לבצע שחזור מחשב ולהציל את המצב במקרים שכאלו, גם אם לא ביצעתם שחזור מראש.

מאת: עידו ירושלמיטכנולוגיות חדשות20/07/137627 צפיות
מרבית העובדים בארגונים וחברות גדולות אינם יודעים מה משמעותו של המושג "רייד" (RAID) - מושג שמהווה חלק בלתי נפרד בחיי העבודה שלהם. מערכי רייד הם כיום בסיס להרבה חברות וארגונים, בזכות העובדה שהם מאחדים ומאחסנים את כל המידע של גופים אלו. כיצד? מערך רייד מורכב ממספר לא מובטל של דיסקים קשיחים, לרוב רגילים - וגדולתו היא שהוא מאפשר לכל הדיסקים הללו לעבוד יחדיו, וכך בעצם כל מחשבי המחערכת הופכים ליחידת אחסון אחת עצומה שעובדת בהדדיות.

מאת: עידו ירושלמימחשבים וטכנולגיה - כללי13/07/131127 צפיות
אנחנו משתמשים בשלל מדיות בכל יום - המחשב שלנו, המצלמה, הדיסק און קי שלא עוזב את התיק ומה לא. בכל רכיב אחסון שכזה מצויים קבצים רבים - כשביניהם, לא פעם נמצאת גם מדיה דיגיטלית בעלת חשיבות עצומה עבורנו. לא מצליחים לחשוב על מדיה דיגיטלית הרת גורל עבורכם? נסו שוב. אלבומים מאירועים משפחתיים נדירים, צילומים נושנים מרגעים בלתי נשכחים, סרטונים מהחתונה ומהברית - כל אלו עשויים יום בהיר אחד להיעלם. כשהמוח לא חד כמו שהיה, המדיה הדיגיטלית הזו מהווה בעצם חלק בלתי נפרד מהזיכרון שלנו.

מאת: עידו ירושלמימחשבים וטכנולגיה - כללי06/07/131009 צפיות
כשהמידע היקר הזה מצוי בסכנה כמובן שהדבר הראשון שנרצה הוא להצילו, ולכן נפנה אל מומחה שחזור מידע שישיב לידינו את המידע במהירות האפשרית. לא רק אנשים פרטיים זקוקים לשחזור מידע, אלא גם חברות קטנות וגדולות, ארגונים ומוסדות ממשלתיים. עם זאת, לא פעם עולה חשש, כי העברת המידע לידיים של אדם זר עלולה להיות מסוכנת - לעיתים עשוי זה להיות מידע רגיש או מסווג.

מאת: עידו ירושלמימחשבים וטכנולגיה - כללי01/07/131314 צפיות
בין הרגעים המרגיזים ביותר בעבודה עם מחשב, הוא הרגע שבו אנו מנסים לפתוח קובץ ומגלים שהוא לא תקין. זה יכול להיות מסמך וורד שפתאום כתוב בג'יבריש, או אולי תמונה שהפכה לשחורה, אקסל שהשתבש וכן הלאה. לפעמים לא רק שהקובץ לא עולה כמו שצריך - אלא אפילו לא נפתח בכלל. מה גורם לכך? בדרך כלל מדובר בוירוסים, בכשלים לוגיים במערכת ההפעלה או במערכת הקבצים, או לחילופין במקרים של צריבות, המרות מידע, פרמוטים והעתקות שנכשלו או לא בוצעו כראוי.

מאת: עידו ירושלמימחשבים וטכנולגיה - כללי16/06/131002 צפיות
כאשר כל המחשבים עובדים תחת שרת אחד, כמו מה שמתרחש במרבית החברות או הארגונים, תקלה בשרת עלולה להיות אסון. מעבר לעוגמת הנפש, תקלה בשרת יכולה להוביל לאובדן נתונים בהיקף אדיר ולהפסדים פיננסיים משמעותיים, מבלי שהזכרנו את ההשבתה הטוטאלית עד שהשרת יתוקן. הכשל בשרת יכול להיות תוצאה של תקלה לא חמורה מאוד, אך בשל העובדה שכל כך הרבה מחשבים מאוגדים תחת אותו שרת - כל הדיסקים הקשיחים יוצאים מכלל פעולה וכך נגרמת בעיה משמעותית. כל רגע שבו אין נגישות למידע עשוי להיות הרה גורל - כך שחשוב לפעול במהירות.

מאת: עידו ירושלמיחומרה08/06/131091 צפיות
כשאומרים "הגודל לא קובע", מתכוונים פעמים רבות ל-disk on key. מדובר ברכיב אחסון קטנטן שמסוגל להכיל כמויות גדולות של מידע. עם השנים, רק יוצאים ג'אדגטים קטנים אלו בעלי נפח אחסון רב יותר ויותר, מה שגורם לנו בהתאם לאחסן בהם יותר ויותר קבצים - לעיתים חשובים מאוד, ולא תמיד יהיה לקבצים אלו גיבוי נוסף. ככל שמאחסנים יותר קבצים כך הסכנה לאובדן יותר גדולה - ודווקא בגלל שמדובר ברכיב כה נוח בשל גודלו וניידתו, החשיפה לפגיעה גדולה הרבה יותר.

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187153 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173389 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162099 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica