חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עריכת ערבי כיף לכולם

מאת: מה רוצההפקת אירועים28/10/2012821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים רעיונות לבר-מצווה?

נדמה שבתקופה האחרונה חלו מספר תמורות בכל הנוגע לאירועים ומסיבות. אם בעבר היה מקובל להסתפק במסיבה קטנה, אז עכשיו אנו מנסים להשקיע במסיבה מעט יותר משאבים. למה לנו להסתפק בחטיפים, מוסיקה מרמקולים של מחשב ומשחקים נדושים, אם ניתן לארגן אירוע קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי, מיקום מטריף וכמובן אטרקציות והפעלות לטובת המוזמנים?

פארק נחשונית

כשמדובר במסיבר בר מצווה, חגיגת יום הולדת או כל דבר שכולל ילדים פעלתניים, צריך שיהיה בידור במהלך המסיבה. ילדים נוטים לאבד עניין בקלות, מסיבה זו יהיה עליכם לדאוג בשבילם למספר אטרקציות שונות שיאפשרו להם לרקוד, לשחק ולהנות. פה יש רשימה של אטרקציות והפעלות שאפשר לבחור מהן:

אטרקציות רטובות

עורכים מסיבה בחוץ? כל אותם מתקני מים זו שיטה נהדרת לבדר את האורחים במסיבה. מגלשות, אבובים ומסלול אתגרי מתאימים לילדים בכל הגילאים והם בעצם אטרקציה שמרבית הילדים לא זוכים להנות ממנה באופן תדיר. כך שעם מתקנים כאלה אין בכלל ספק שהמסיבה שתארגנו תהיה באמת מדהימה.

פעילויות וסדנאות

הילדה רוצה איפור מיוחד? הילד אוהב לשיר? היום אפשר לדאוג להפעלות ודוכנים מסוגים רבים ושונים בהתאם לגיל הילדים ותחביבי הילד וחבריו. אפשר לצלם קליפ מגניב בו יופיע הילד וחבריו. ניתן גם להזמין מאפרת ולדאוג לאיפור מיוחד. גם קעקועים צבעוניים הפכו לטרנד ובנות ובנים ישמחו "לקעקע" אותם. פעילויות והפעלות אלה יתאימו למגוון תחביבים ולגילאי האורחים.

שולחנות משחק וסימולאטורים

האופציה שמתאימה לכל מסיבה של ילדים היא שולחן משחק כלשהו.כולם מתים על המשחקים האלה ואלה יתאימו לכל אירוע. הוקי או כדורסל? או שאולי תרצו סימולטור טיסה מטורף? מספר עמדות משחק וכלל האורחים יהיו מרוצים.

לא לשכוח את האוכל!

הספקתם לבחור את כל האטרקציות שמוצאות חן בעיניכם? זה הזמן לחשוב על סוגית המזון. לא משנה אם זה מסיבה עם ילדים או, לחילופין, מסיבה בלי ילדים, אוכל איכותי זה חשוב. אחרי שכולם יסיימו לרקוד ולהשתולל סביר להניח שהם ימותו מרעב. מזל שעכשיו ניתן לבחור בין מגוון של אופציות קולינריות טובות.

אפשר, לדוגמה, להגיש המבורגר בקר איכותי, או, לחילופין, לערוך סעודת שף, עם כל הפינוקים שיש. עוד אופציה היא להפריד ולערוך 2 ארוחות במהלך האירוע, ארוחה בשביל הילדים ואחת למבוגרים במסיבה על מנת לענות על הרצונות והצרכים של כולם. וכמובן שאין ארוחה בלי הפתעה מתוקה בסופה, לפיכך בין האופציות המתוקות אפשר לבחור ב שערות סבתא, קרפ ולא פחות חשוב - עוגת יום הולדת מסורתית.

הזמן לקבל החלטות!

עכשיו ניתן לדבר עם הילד ולהתחיל לבחון את האפשרויות שלכם. יחדיו, תוכלו להחליט על ההפעלות במסיבה ודוכני המזון בהתאם להעדפות שלכם, בהתאם למחיר וע"פ כמות האורחים. ככה אפשר לארגן מסיבה שכל המשתתפים יעריכו, הילדים והמבוגרים.

אתם מוזמנים להפתיע את האורחים שלכם ולארגן מסיבה שכולם יזכרו. אפשר לארגן כבר היום את המסיבה שלכם. לפרטים בנושא אטרקציות למסיבות - לחצו כאן לקבלת מידע נוסף, בלינק תמצאו לא רק מידע, אלא גם הרבה רעיונות לאירועים שניתן לעשות בהם שימוש. בהצלחה!
 



תגיות המאמר: ערבי כיף, פארק נחשונית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13969 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12978 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12939 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12930 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12922 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121195 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12972 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211607 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202348 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195856 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191778 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191560 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191673 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181674 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica