חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואות אקספרס

מאת: שלום כהןהלוואות07/11/2012646 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נקלעת לבעיה כספית ואתה זקוק להלוואה? מעוניין לרכוש רכב חדש אך אין לך מספיק כסף בעובר ושב? מתחיל ללמוד וזקוק לכסף מיידי עבור הלימודים? לקיחת הלוואה דרך הבנק יכולה להיות משימה מייגעת וקשה מאוד. הבנקאי אליו אתה פונה בוחן אותך כאילו אתה עומד בפני משפט גורלי, לא נעים לך לבקש מחברים או בני משפחה שיהיו הערבים שלך, הריביות חונקות וההלוואה הופכת להיות מועקה חודשית. אין צורך להיכנס לדיכאון, אתה יכול לקחת הלוואות חוץ בנקאיות שהן למעשה הלוואות אקספרס, מה שאומר שהכסף נכנס לחשבון הבנק שלך תוך 24 שעות.

הלוואה חד פעמית?

כל אחד מאיתנו נתקל במהלך החיים בצורך לבקשת הלוואות, לעיתים אנחנו עומדים לפני פרק חדש בחיים וזקוקים לפוש ראשוני. יש כאלו הזקוקים לכסף מיידי עבור מקרה חד פעמי שהתרחש, ההמתנה להלוואה דרך הבנק עלולה להיות מסוכנת וליצור מצב לא נעים. לכן, הלוואות חוץ בנקאיות מציעות לאותם אנשים, הלוואות אקספרס שיתקנו את המצב הבעייתי שלהם באותו רגע. אלו הלוואות מאוד גמישות אשר ניתן לעשות דרך כרטיסי האשראי, דרך גופים פיננסיים ואף דרך הבנק.

מהי הלוואה דרך כרטיסי אשראי?

הדרך הכי קלה וכנראה גם הכי פופולארית ללקיחת הלוואות חוץ בנקאיות היא דרך חברות כרטיסי האשראי איתם אתם משתמשים. אתם לא צריכים לקום מהספה, אלא ליצור קשר טלפוני עם חברת כרטיסי האשראי שבדרך כלל עובדת 24 שעות ביממה, או לשלוח טופס דרך האינטרנט. דרך שיחת טלפון אחת הנציג מוודא כי אינכם מסוכנים לחברת האשראי וכי אתם מועמדים חיוביים ללקיחת הלוואות.

כלומר, חברת האשראי בודקת את העבר שלכם אצלם, אם אתם עושים חיובים ומשלמים עליהם בזמן, האם אתם לקוחות וותיקים או שמא לקוח חדש. במידה ואתם לקוחות אמינים, נאמנים שעובדים עם חברת האשראי תקופה מסוימת, לא תהיה לכם בעיה לקבל הלוואות אקספרס.חברת האשראי חוסכת מכם להגיע לבנק, לשכנע את הבנקאי שאתם ראויים להלוואה וכמובן להביא עמכם ערבים ולגרום גם להם להפסיד יום עבודה. חברות האשראי בדרך כלל מאשרות את ההלוואה ותוכלו לראות את הכסף בחשבון הבנק שלכם כבר תוך יום אחד. ההחזר הוא בדרך כלל עד 36 תשלומים או במידה ואתם משתמשים בכרטיסי אשראי מסוימים, תוכלו להחליט בעצמכם איזה סכום אתם רוצים לפרוע בכל חודש.

אילו עוד דרכים יש?

דרך נוספת לקבל הלוואות חוץ בנקאיות היא דרך גופים פיננסיים שונים שמציעים לכל מי שיש לו הגבלה בבנק, יוכל לקחת הלוואות דרכם. גם הם חוסכים מכם את הערבים ואת האישור מהבנק ומאשרים לכם הלוואה ומעבירים לכם את הכסף תוך יום או יומיים. ההחזר ניתן בדרך כלל בצ'קים או בהוראות קבע, כמובן לפי הסיכום שעשיתם עם הגוף הפיננסי.

דרך הבנק

דרך שלישית לקבלת הלוואות אקספרס היא דרך הבנק, הלוואות הללו לא ניתנות לכל אחד אלא רק למי שיש לו פיקדונות. הבנק מאפשר ללקוחות קבועים לקחת הלוואות אקספרס ללא ערבים וללא הצורך בהמתנה לאישור. במידה ואין לכם ביטחונות אישיים, קרוב לוודאי שלא תוכלו לבקש הלוואה כזו. בכל אופן, הלוואות כדאי לקחת מחברה מוכרת וידועה בציבור הרחב, חשוב לעשות זאת כמה שיותר נקי וישר בלי להסתבך בנזקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20929 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201001 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191091 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191387 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191129 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191434 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195856 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211954 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202555 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161758 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161699 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161478 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161608 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161550 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica