חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לגלות את סודות הקבלה

מאת: כותב מדופלםקבלה07/11/2012968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר לפני אלפי שנים המקובלים הבינו לאחר לימודיהם הממושכים כי כל אדם נולד עם פוטנציאל עצום, אך הוא לרוב לא מתממש או מתממש באופן חלקי בלבד. מכך נוצרה חוכמת הקבלה, שמהווה כמעין ספר הדרכה שעוזר לממש את הפוטנציאל הזה בעזרת מתן כלים פרקטיים שעוזרים לאדם. חכמת הקבלה היא צירוף של פרשנויות פנימיות של המקובלים לסיפור התנ"כי ולמצוות היהודיות על בוריין. מטרת הקבלה בעצם להבהיר לאדם במה הוא אמור לעסוק בכל עת תוך כדי אימוץ המידות האלוהיות והידמות להן. במהלך שיעורי הקבלה נלמדים אותם כלים פרקטיים וכן מעמיקים ומרחיבים את הידע מתוך כתבי המקובלים. בעזרת השיעורים לומדים להשיג את אותה צמיחה רוחנית תוך כדי תרגול הכלים ובניית מסלול התפתחות אישי המותאם לכל תלמיד. התרגול משולב בתרגילים מעשיים והבנה של הכלים הקבליים. הכלים שנלמדים במהלך שיעורי קבלה עוזרים להתמודד עם כל קושי או מכשול שצפוי אדם לפגוש בחייו, וזאת בזכות ההתנסות החוויתית ותהליכי הלמידה השונים באותם שיעורים.

שיעורי קבלה אלו התחילו כבר לפני אלפי שנים, כשהמקובלים תרגלו את הכלים הפרקטיים הנ"ל יום יום על מנת להתפתח רוחנית ולעזור לאנושות כולה לקדם את הרוחניות. בימינו שיעורי קבלה נעשים תוך עיון בכתבי המקובלים האותנטיים בעזרת הדרכת המורה או המלומד. באופן זה מאפשרים שיעורי קבלה לתלמידים להשיג שלמות פנימית וחיצונית, שלווה אישית ומימוש עצמי. כל אחד שמחליט ללכת בדרך הקבלה ומתחיל לקחת שיעורים מגלה בעצם כי הוא זוכה לגישה אל סודות היקום ולמסתורין הגדול בלבם ובנשמתם של בני האדם. בעזרת הידע הנלמד תלמידי הקבלה יוכלו להסביר את מורכבות היקום החומרי והלא חומרי וכן את הטבע הפיזי והמטאפיזי. שיעורי קבלה יעזרו לכל אחד לנווט בנושאים אדירים אלו כדי שיוכל בסופו של דבר ללמוד מהם הכוחות הטמונים בו ולהתפתח רוחנית. בסוף תהליך הלימוד, יוכל התלמיד סוף סוף להתגבר על אשליות המציאות המגבילה כדי לממש את הפוטנציאל שבו, למצוא את ייעודו ולשפר את חייו באופן ניכר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כותב מדופלם

מאת: כותב מדופלםספורט וכושר גופני - כללי02/06/131095 צפיות
אין כל ערר לגבי ערכיה הרבים של הפעילות הגופנית - אך היא לעיתים עלולה לגרום לנזקים אורטופדיים או להחריף בעיות בריאותיות קיימות. כדי שלא נצטרך חלילה להפסיק לרוץ ולהתאמן, עלינו פשוט לשמור על מספר כללים. את הכאב אפשר למנוע ובקלות - אז מדוע שלא נעשה זאת?

מאת: כותב מדופלםאופנה02/06/13980 צפיות
אנחנו הולכים ברחוב ורוצים שכולם ידעו במה אנחנו מתגאים ולאן אנחנו שייכים – צוות, פלוגה, סיירת, קבוצה, תנועה או ארגון, שאותו אנחנו רוצים לייצג יום יום. במיוחד חיילים לאחר משימה קשה במיוחד רוצים להראות לכולם את האתגר בו עמדו והצלחתם בו - אך ללא מדי צה"ל, צריך למצוא "תלבושת אחידה" אחרת. בדיוק לשם כך נועדו חולצות וכובעים מודפסים, שמחליפים את השלט שהיינו רוצים להסתובב איתו שיאמר לכולם - "תראו, אני משלהם!".

מאת: כותב מדופלםצימרים14/03/131213 צפיות
כשיוצאים אל סוף שבוע זוגי חשוב לנסות לא לקחת את טרדות היום יום איתנו, לנסות להניח את המציאות בצד ולהנות מהחופשה עד הסוף. הרבה פעמים אנחנו לוקחים עם המזוודה מגוון דאגות, שלא מאפשרות לנו להתרכז בבן הזוג, בנוף המקסים שמסביבנו ומההזדמנות הנהדרת להירגע ולהתפנק. נצלו את הרגעים להתנתק לחלוטין מהשגרה, כאילו אין שום בעיה שמחכה לכם שתחזרו - ורק כך תוכלו להתמודד עם כל המכשולים הרבה יותר טוב כשתחזרו. גם אם סוף שבוע בלבד נדמה לכם קצר מדי, תתפלאו לגלות כמה הזמן הזה חשוב עבור הזוגיות שלכם.

מאת: כותב מדופלםטיולים בארץ14/03/131008 צפיות
לקום בבוקר לתוך נופים ירוקים, עטופים בניחוח פריחה רעננה מעצי הפרי שנמצאים בשיא אונם, הבוקר חמים . הגיע הזמן לצאת לדרך, למסלול שכולו פרחים צבעוניים - זהו הגליל המערבי. טיול אל הגליל המערבי תמיד טומן בחובו צפייה בפריחה יפהפייה כלשהי - ובעונת האביב, כשהטבע במלוא הדרו, הגליל המערבי הופך לקסום ביותר.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131248 צפיות
ילדים זה שמחה - על כך כלל אין ויכוח. עם זאת, הורים רבים מגלים לאחר שנים שבהם גידלו את הילדים שהרומנטיקה נעלמה כליל מחייהם. הילדים תופסים את מירב אם לא את כל תשומת הלב, וכשהעבודה ברקע לצד סידורי הבית - אנחנו לא תמיד זוכרים להקדיש זמן לזוגיות שלנו. למרות שהדבר נשמע הגיוני וכי כל חיי נישואים מגיעים למצב זה בשל נסיבות החיים, אין כל סיבה להרים ידיים ולראות את הזוגיות שלכם דועכת. בעזרת כמה דברים קטנים תוכלו להחזיר את הלהבה לחייכם, ולהרגיש את האהבה בוערת בכם שוב. אל תמתינו - פן יהיה מאוחר מדי.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131267 צפיות
כל שנה, ב-14 בחודש פברואר, לבבות וורדים מציפים את פני כדור הארץ. וולנטיין דיי נחגג בכל רחבי העולם ובפרט בישראל, ורבים שמחים לחגוג אותו - הרי אין דבר יותר משמח לחגוג מאשר את האהבה. וולנטיין דיי חשוב בעיקר כל אלו שעד כה התחמקו מבילויים רומנטיים או פשוט לא מצאו להם פנאי - וכעת, התאריך הקסום הזה הוא ההזדמנות שלהם להוקיר את אהוב ליבם ולהעלות חיוך על פניו.

מאת: כותב מדופלםמשפחה וזוגיות - כללי10/02/131072 צפיות
פעמים רבות החוויה המשפחתית בחגים אינה חיובית במיוחד, במיוחד לא עבור הצד המארח - שעות של בישולים, הכנות וניקיונות בטרם אירוח המשפחה המורחבת, ולאחר מכן עוד שעות של סידורים וניקיונות נוספים. למה שלא תמצאו דרך אחרת להיפגש עם המשפחה המורחבת ולחגוג איתה את החג, שלא תדרוש מאמץ רק מצד אחד במשפחה - חוויה שבה כולם יצאו מורווחים, חוויה שתיחקק כזיכרון משפחתי מדהים?

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937452 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936310 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1927980 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929635 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191665 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191293 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191608 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica