חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגה קונדוליני עם גורמוק קאור קהלסה - הודעה לעיתונות

הזדמנות לחוויה מעצימה , מרוממת ומרגשת אשר פתוחה בפני כל אחד גם אם אינו מתרגל קונדוליני יוגה. גורמוק קאור קהלסה הגיעה בשנה שעברה לביקור לא מתוכנן בישראל והתאהבה בארץ, במהלך הביקור גורמוק הנחתה שלוש סדנאות יוגה קונדוליני שהתמלאו במהרה והיא חוזרת לסדנא נוספת. כל מי שזכה לפגוש אותה, להשתתף באחד השיעורים שלה , או אפילו לשמוע אותה מדברת, יספר לכם שהוא חווה רגע משנה חיים. גורמוק קאור קהלסה מלמדת קונדליני יוגה כמו שלימד אותה יוגי בהאג'אן שהיה מורה הדרך שלה מ1970.
נשמתנו משתוקקת לחזור הביתה ולהתאחד באהבה עם האלוהי.
האם הייתם רוצים לחזור למקור ? לבית הפנימי שלכם שאינו תלוי בשום מקום או מצב להסתמך על המערכת החושית שלכם במיוחד במצבים בהם אתם חווים קושי ? הייתם רוצים להרגיש ולדעת שאתם יכולים בכל מצב לסמוך על ההכוונה הפנימית שלכם באופן מוחלט ?
? כולנו משתוקקים למקום החמים והנוח ההוא בו נוכל להניח את ראשינו ולחוש בטוחים ומוגנים. בכדי שהמסע שלנו בחיים על פני כדור הארץ יהיה מלא בשמחה ובטחון , אנו צריכים ללמוד לפתח ולהיות קשובים יותר לגוף שלנו ולרגשות שמניעים אותנו.
המסע המדהים שלכם הביתה  למקור החכמה הפנימי שנמצא אצל כל אחד מאיתנו , יכול להתחיל באמצעות כוחה של הקונדוליני יוגה .
לחיות כאשר אנחנו קשובים למערכת החושית שלנו , אנו צריכים כצעד ראשו לאהוב את עצמנו מספיק בכדי לאמר " לא " לכל דבר אשר מרוקן או משפיל אותנו , זהו הצעד הראשון לקראת פתיחת חלל בחייך לשפע ולסביבה מזינה ומטפחת. גורמוק קאור קהלסה , לוקחת אתכם למסע עוצמתי של שלושה ימים באמצעות יוגה קונדוליני ומדיטציה למסע הסתמכות ואהבה עצמית פנימית , שפותחת את הדרך לשמחה ושלווה גדולה יותר בחיים.
המנחה : גורמוק קאור קהלסה גורמוק קיבלה את שמה הרוחני ב1970 ממאסטר היוגה קונדוליני יוגי בהאג'אן, פירוש שמה בסיקית: אחד שעוזר ל1000 אנשים ברחבי העולם" מאז 1970 במשך מעל לשלושה עשורים , גורמוק מגשימה את ייעודה ומלמדת קונדוליני יוגה ומדיטציה ברחבי העולם.
גורמוק כתבה ספרי יוגה כגון : " Bountiful, Beautiful, Blissful: " , The Eight Human Talents והוציאה די.וי.די על יוגה קונדוליני להריון ולידה.
ייסדה בשנת 1985 את מרכז היוגה Golden Bridge Yoga בלוס אנג'לס וניו יורק.
הסדנא מתקיימת באשראם במדבר בית הארחה רוחני בערבה התיכונה , המארח סדנאות ופסטיבלים במהלך כל השנה.
עלות למשתתף : 1,590 ₪ כולל :  3 ארוחות צמחוניות טעימות וביתיות, שתייה חמה חופשית, פירות ושאר פינוקי האשרם, בריכת שכשוך קטנה ונוף למדבר הפתוח.
*** ניתן לשדרג את החדרים , לחצי פרטיים או חדר פרטי בתוספת תשלום *** ***חברי עמותת " קונדולני יוגה ישראל " זכאים להנחה של 200 ₪ פרטים נוספים והרשמה :
  • Mahatma (Julia)-052 2494440
  • Finch Karol- 052 3588239
  • Liora Baruch-0523983984
  • Lea(Lila)- 0546887344
שימו לב ! מספר המקומות בסדנא מוגבל ! אנא הזדרזו להירשם מידע נוסף
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21526 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213670 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213631 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211334 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204823 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191288 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192305 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222487 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222429 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222574 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222258 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22582 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22563 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica