חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספריית התכנים של פסטיבל שאקטי פתוח לך בחודש הקרוב ! בואי לקבל חיבוק בזום

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/20204850 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל.

אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך:

זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

משתפת אתכן בהודיה שלי הבוקר לשאקטי

ומזמינה אתכן, נשים מכל העולם/העולמות להצטרף אלי לחזון לשאקטי הבא:

מצטרפת לכל ההודיות (שאני מהדהדת כבר מאז אתמול).

שאפו ענק על החזון, על האיפשור, על האמונה, על העשייה, על התמיכה, על ההכלה, על העזרה, על הלב הענק.... (טוב, זה ייגמר בעוד חמישה דפי פוליו, אז אעצור כאן...)

אני מודה לניריתוש,

Nirit Shapira

שאין מה לעשות היא חולמת-קוסמת. ומגשימה!ואפילו שהיא לא תמיד מבינה מה היא עושה - היא מניעה את כדור הארץ.

ואני כבר רואה את החזון של השאקטי הבא - שאקטי שיהיה באמת עולמי - כאשר נשים מכל העולם יחברו יחד למספר ימים לסדנאות משותפות. להעצמה נשית (נפשית) ואישית. להיות.

כי אין גבולות. ואין מה שיחסום אותנו יותר.

כולנו הבריאה הגדולה

כולנו החמלה

ההכלה

הריפוי

כולנו אמא אדמה.

אז בואו נחבר את עצמנו, ועוד ועוד נשים (מכל העולם) לחזון של השאקטי הבא.

זה אפשרי! זה יקרה!

זה קורה!

אהו!  (רינת כהן)

כל התכנים נוצרו בהתכנסות הנשים המופלאה שאקטי בי שהתקיימה ביוני 2020.

בימים אלה התכנים מועלים לאתר ויהיו זמינים לצפייה

החל מ 1/8 למשך חודש שלם עד 30/8/20.

עלות ההצטרפות כמחירה של סדנא אחת:  260 ₪ בלבד.

עד ה1.8 קוד קופון shakti מאפשר הכל ב220 שח בלבד

עם ביצוע התשלום תוכלי לקבל גישה וליהנות כבר מעכשיו מהתכנים שכבר עלו, כגון: מפגשים משובחים עם מנטוריות מובילות בארץ ובחו"ל ועוד, ועוד.

הצטרפי אלינו לחוויה של יחד, של עוצמה נשית שמעוררת עוצמה פנימית.

הצטרפי אלינו, כדי שתוכלי לקבל את מיטב הכלים להמשיך ולפעול ולהגשים חלומות.

כל הפרטים נמצאים כאן :

https://shakti-be.ravpage.co.il/shakti-v.o.d/?ref=organi

שאקטי בי

מרחב של אהבה ועוצמה נשית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21531 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213700 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213667 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191290 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192306 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי20/03/183218 צפיות
כנס מקצועי של מתרגלי טאי צי בכל הרמות שיועבר על ידי מיטב מורי הטאי צ'י בארץ . מטרתו של הכנס היא תרגול משותף של מספר סגוננות שכל משתתף יחווה ושיתוף מספר רב ככל הניתן של אנשים באורח החיים הבריא פיזי ונפשי וקידום הטאי צי בארץ.

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710981 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133375 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138553 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128605 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129921 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128759 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

מאת: אייל מנקרהעצמת נשים15/09/129161 צפיות
רוב הנשים יכולות לומר כי יש להן חברה אחת טובה לפחות - אבל כמה מהן יכולות להעיד כי הן באמת חברות טובות של עצמן? כשחברתנו הטובה צריכה אוזן קשבת, אנחנו מיד נהיה שם בשבילה, נתמוך בה, נעודד ונציע את הכתף.. אך האם את מתנהגת גם כחברה טובה עבור עצמך? לעיתים זה כל מה שמונע ממך את הדרך לחיים שמחים יותר. נשים רבות תמיד ינחמו את חברתן כשהיא תרגיש שהיא שמנה, כשהיא נכשלת וכן הלאה, אך כשהן עצמן מסתכלות במראה או חוות רגע קשה, הן מיד מלקות את עצמן. אישה לעצמה היא לא חברה טובה במיוחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica