חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה משלימה לבריאותך המהירה

 

אם אתם או אחד מבני המשפחה מתלונן על בעיה רפואית כל- שהיא ואינו מקבל מענה מהרפואה המודרנית אשר התפתחה במערב- בוודאי תשמחו לדעת כי לרפואה המשלימה יימצא פיתרון לצרה. ההבדל העקרוני בין רפואה מערבית לרפואה משלימה הוא צורת הטיפול. ברפואה המשלימה תוכלו לקבל מענה לבעיה עצמה עד שתיפתר.ברפואה המערבית תוכלו לקבל פלסטר ומשכך כאבים ללא טיפול בשורש הבעיה, וחבל. תנו עצמכם את ההזדמנות להירפא לחלוטין- זה אפשרי במידה רבה.

קינסיולוגיה- גלו מה שורש הבעיות

הגיוני מאוד כי נתקלתם במושג קינסיולוגיה בעבר. קינסיולוגיה זוהי תורה שלמה אשר הינה מאמינה כי כל מחלה אשר אדם מפתח אינה מקרית אלא נובע ממקור רגשי כל שהוא אשר נחרט בגוף. כל המחלות אשר אנשים סובלים מהן לפי תורת קינסיולוגיה הינן ניתנות לפתירה לאחר הבנת שורש הבעיה, ומומלץ מאוד לא להסתפק בהרגעת סימפטומים אלא להציע לגוף את הרפואה השלמה.

כיצד מתבצע טיפול קינסיולוגיה?

טיפול קינסיולוגיה מתבצע בדרכים שונות, אולם הנפוץ שבהם הוא ריפוי הגוף על ידי שיחה ותרגילים אשר נעשים על ידי תנועות אשר נעימות לגוף ואינן מכאיבות או דורשות כחח סבל. מומלץ מאוד לכל אדם אשר סובל מבעיה רפואית- החל בלחץ דם גבוה וכלה בסוכרת- לגשת ולקבל טיפול בשיטת קינסיולוגיה על מנת לתת לעצמכם את ההזדמנות להבריא לחלוטין על ידי ריפוי הנפש.

אירידיולוגיה- מה אומרות עינייך

אם אתם מעוניינים לעבור אבחון נוסף בוודאי תתקלו בהצעת אבחון אירידולוגיה. אבחון אירידולוגיה זהו אבחון אשר נעשה על ידי הסתכלות בעיניו של הפציינט. כל גלגל עין מספר את סיפורו של האדם, את החוויות אשר חווה ואת אופיין, את מצבו הבריאותי, מהן נקודות החוזק, מהן נקודות החולשה ועוד. אירידולוגיה- על אף שזהו תחום אשר אינו מוכר על ידי רפואה ממוסדת הינו תחום אשר רבים מאמינים בחשיבותו וישנם אנשים רבים אשר מעידים כי האבחון על ידי אירידולוגיה הינו אמין מאוד, קולע למקור הבעיות ונותן לאנשים אינדיקציה טובה למתרחש בגופם ובנפשם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131786 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131833 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131642 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132089 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131540 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131682 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131680 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213888 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201450 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191630 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica