חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד תאוריה

הדרכים ללמוד תיאוריה

מבחן התיאוריה הוא החלק העיוני בלימודים לקראת רישיון נהיגה, המבחן משתנה במעט מרכב לרכב, זאת אומרת שמבחן תיאוריה לטרקטור יהיה שונה במעט ממבחן תיאוריה למכונה ניידת ושניהם יהיו שונים ממבחן תיאוריה לרכב פרטי, חלק ממבחני התיאוריה מתבצעים במסגרת פיקוח ובכיתות של משרד התחבורה וחלק מתבצעים בין כתלי בית הספר כמו מבחן תיאוריה עיוני בלימוד נהיגה במלגזה. מורכבות המבחן והדרכים המומלצות ללימוד תיאוריה משתנים מכלי לכלי אך  כשניתן ללמוד אל מבחני התיאוריה במסגרת של בית ספר אמין ורציני, במסגרת קורס לימוד תאוריה אזי כדאי לבחור במסגרת זו שערבה להצלחתכם המהירה. כשלומדים לבד אנו חשופים לכול העצלויות והרגלי הלמידה הלקויים שפיתחנו ברבות השנים, כמות התמרורים והתקנות ושיטות הלימוד החלקיות להם הורגלנו מגדילים את הסיכוי שתמרור אחד יישמט מזיכרוננו ואז עוד אחד.. כך אנו מסכנים את הצלחתנו במבחן ומאריכים ומסבכים ללא צורך את הוצאת רישיון הנהיגה.

יתרונות בית הספר

קורס לימוד תיאוריה במסגרת בית ספר לנהיגה ניתן על ידי מורים מקצועיים ומנוסים שמעבירים לכם באופן בוטח ופשוט את ההגיון מאחורי כול תמרור ותקנה, משמבינים את התמונה הגדולה קל הרבה יותר לזכור את הפרטים הקטנים, בית ספר שמוריו מקצוענים הן בתוכן והן בהעברתו לרוב מבטיח לתלמידיו סיכויי הצלחה רבים הרבה יותר מאשר אילו למדו לבד. קורס לימוד תאוריה במסגרת בית ספר מומחה הוא קורס שמועבר בצורה קלה ולא בית סיפרית ומאיימת אך גם בצורה שיטתית ויסודית על מנת שהצלחת תלמידיו תהיה מובטחת. יתרון נוסף הוא התעדכנות התמידית של צוות המורים בתמרורים ובתקנות ויכולתם לצמצם את החומר לסביר יותר להופיע במבחן ולסביר פחות וכך במהלך קורס התיאוריה לכוונכם ולמקדכם. מורים מנוסים ידעו גם כיצד להתמודד עם לקויות למידה וקשב שונות ולהפוך את הלימוד לחוויתי ומהנה.

שיטות נוספות ללימוד תיאוריה

למרות יתרונותיו הברורים של קורס לימוד תיאוריה ישנן גם שיטות אחרות מומלצות, ואף ניתן לשלב בין השיטות השונות, אפשר להתחיל את לימודי הנהיגה ואז במהלך השעור לתרגל בקול רם את לימודי התיאוריה, לומר את שם התמרורים ותפקידם לפי דרישתם, כך הלימוד נרכש באופן חוויתי ומעשי. ניתן לעבור באינטרנט לימוד תיאוריה באמצעות תוכנות ואתרים יעודיים, כדאי לבדוק שהאתר מעודכן ומתוחזק באופן שוטף כדי להכיל את העדכונים השוטפים של משרד התחבורה, במבחנים און- ליין תוכלו לתרגל את לחץ הזמן בסביבתכם הביתית והמרגיעה ולתרגל שוב ושוב את המבחן עד שהלימוד שלכם יתן את פירותיו הטובים ביותר במבחן התיאוריה עצמו.

אודות

"במבי+" המרכז לבטיחות ונהיגה, מכשיר מזה שנים רבות נהגים לנהיגה ובטיחות. מאושר ע"י משרד התחבורה להכשרת נהגים ע"פ הנהלים החדשים וכן מאושר על ידי משרד התמ"ת להעברת קורס עבודה בגובה. הקורסים שביה"ס מוסמך להעביר: קורס מלגזה, טרקטור וטרקטורון, מכונה ניידת (שופל, באגר, בובקט, מחפרון, קומביין, מטאטא כביש ועוד). כמו כן, מרכז במבי מאושר על ידי משרד התמ"ת להעברת הדרכות והכשרות על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. http://www.bambischool.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"במבי+" המרכז לבטיחות ונהיגה מתמחה בהוצאת רישיונות לכלים חקלאיים ותעשייתים שונים. בין השאר רישיונות למלגזה, טרקטור וטרקטורון, מכונה ניידת (שופל, בובקט, קומביין ועוד) לימוד תאוריה וסיוע בהשגת טופס ירוק בנוסף תוכלו לעבור קורסי עבודה בגובה והרצאות בטיחות לעובדים.

http://www.bambischool.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדעון אבירם

מאת: גדעון אבירםתחבורה ורכב - כללי09/01/131200 צפיות
רישיון נהיגה לטרקטור מאופיין בביקוש גבוה במיוחד. רישיון זה נדרש מאד בעיקר במושבים ובקיבוצים, ע"י מדריכי טרקטורונים לתיירות, חברות תשתית ועוד. הרישיון מקנה לבעליו את האפשרות לנהוג על טרקטור הגורר מטען עד 10 טון, לנהוג על טרקטורון ועוד.

מאת: גדעון אבירםרכב11/11/121386 צפיות
רשיון למלגזה מקנה לבעליו מקצוע נדרש בתחומי החקלאות והתעשיה, שינוע, טעינה ופריקה באמצעות מלגזה בשטחי הטענה תעשייתיים וחקלאיים הנן פעולות חיוניות להגברת תפוקת מפעלים שטחי חקלאות ונמלים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213581 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204174 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205093 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica