חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צ'לסי מול יובה - לוטו נט

מאת: לוטונטמשחקי כדור12/11/2012868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אלופת אירופה צ'לסי תחל את המסע בהגנה על התואר במשחק מסקרן מול אלופת איטליה ומוליכת הטבלה יובנטוס. שינויים רבים בשתי הקבוצות מבטיחים לנו קרב טקטי מרתק בין המאמנים. מה יעשו השחקנים על הדשא ?

מאת: לוטונט

אולי רבים מעדיפים לשכוח אך צ'לסי היא אלופת אירופה. הכחולים מלונדון זכו בשנה שעברה בתואר בגמר שנערך במינכן כאשר ניצחו את באיירן המקומית. בדרך הדיחו הכחולים את ברצלונה בחצי הגמר. דרכה של צ'לסי לתואר לוותה בביקורות רבות על משחק הגנתי מדי ועל כך שלא ממש הגיע להם להניף את הגביע. בפגרה הקבוצה של די מתיאו עברה מספר שינויים והמהותי שבהם הוא עזיבתו של דידייה דרוגבה החלוץ המצטיין. למרות הכול לאחר ארבעה מחזורים באנגליה, צ'לסי מוליכה את הטבלה.

לוטונט

לאחר שבעונה שעברה הייתה צ'לסי האנדרדוג המובהק וזכתה בתואר מבלי שאף אחד נתן לה סיכוי ממשי, השנה הכחולים מגיעים כאלופי אירופה ומעניין לדעת כיצד יתמודדו עם הלחץ. כבר במשחק הסופר קאפ הובסה צ'לסי 1-4 על ידי אתלטיקו מדריד במשחק חד צדדי. הגעתו של האזארד הבלגי בפגרה הוא הסיפור המעניין כאשר בינתיים הוא מראה שהוא רכש ראוי, אך למרות הכול בקבוצה מתבססים על הוותיקים דוגמת פטר צ'ך השוער, פרנק למפרד, ג'ון טרי ואשלי קול. די מתאו מקווה לראות יותר שערים העונה מפרננדו טורס הספרדי.

צפו בגמר ליגת האלופות מהעונה שעברה:


מולם ניצבת יובנטוס, האלופה האיטלקית. הגברת הזקנה חוזרת השנה לבמה המרכזית של אירופה כאלופה. בהחלט נקודה ראויה אחרי שערוריות מכירת המשחקים בהם הייתה מעורבת ב2006. אך לא הכול עובר חלק בקבוצה מטורינו. מאמנם אנטוניו קונטה הושעה למספר חודשים ולא יעמוד על הקווים הערב. האם אלופת איטליה מסוגלת להסתדר בלעדיו ?

ללא דל פיירו שעזב בקיץ לשחק באוסטרליה, זה הזמן של פירלו, ווצ'ניץ' וג'ובינקו להשתלט על העניינים ולסחוב את הקבוצה על הגב. בופון הוותיק ישמור על השער כאשר לפניו תשחק ההגנה הנפלאה של יובה שספגה בעונה שעברה רק 20 שערים. האם הם יסתדרו מול ההתקפה הקטלנית של צ'לסי ?

חברת לוטו נט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001. ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט.
בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה. הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.
שלחו בעזרת לוטו נט ואולי תזכו בפרס. כעת במבצע 6 הגרלות חינם לפרטים חייגו : 03-9004900

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001. ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט. בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוטונט

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131844 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

מאת: לוטונטספורט וכושר גופני - כללי01/05/13889 צפיות
רגעי ההכרעה באירופה מתקרבים ולאחר שחזינו בצמד משחקים מרתקים בחצי גמר ליגת האלופות, הגיע הזמן של הליגה האירופאית.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי25/04/131090 צפיות
זוג בריטים שזכו ב45 מיליון ליש"ט מתכננים להשקיע לפחות 5 מיליון מתוך כספי הזכייה בבניית אחוזה ענקית בסגנון הטלטאביז.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי18/04/131133 צפיות
כשלושה שבועות לאחר שזכו בפרס הראשון בשווי 10.8 מיליון דולר בהגרלת הלוטו הגדולה, הגיעה המשפחה לדרוש את הפרס הגדול במשרדי הלוטו.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי07/04/131067 צפיות
ביום בהיר אחד זכה גבר כבן 60 בסכום של 30 מיליון דולר. כך השתנו חייו ללא היכר כאשר הדבר הראשון שעשה היה להתפטר מהעבודה.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי12/03/131158 צפיות
שני זוכים בפרס הגדול בלוטו מאיווה החליטו ברגע הראשון מה לעשות עם כספי הזכייה. הם ידעו כי הם רוצים להחזיר קצת ולהשקיע בעיירה שלהם.

מאת: לוטונטמשחקי כדור03/03/131758 צפיות
קבוצתו של אפי בירנבוים הגיעה לסדרת הטוב מחמישה משחקים נגד עירוני אשקלון עם תחושה ברורה כי דרכם לפיינל פור ליגת ווינר סלולה. אך תחושות לחוד ומציאות לחוד. אחרי שני משחקים מצאה עצמה ראשון בפיגור 2:0 אך בשני המשחקים האחרונים היא הצליחה לחזור לעצמה ולהשוות את הסדרה מול אשקלון ל-2:2. הערב תהיה לה הזדמנות להשלים את המהפך ולהיות הקבוצה השנייה בלבד בתולדות הכדורסל הישראלי שמצליחה לחזור מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה.

מאמרים נוספים בנושא משחקי כדור

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/173571 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.

מאת: בן לוזמשחקי כדור02/04/152326 צפיות
בעונת 2002-2003 זכתה מכבי ת"א באליפות המדינה. בכתבה שפורסמה באתר Ynet סוקר מחזור הסיום וגם קבוצת הפועל תל אביב, בה שיחק בן לוז באותה תקופה. הפועל תל אביב סימה את העונה במקום השלישי לאחר שקבעה ניצחון של 6:1 על הפועל כפר סבא, וצמד שערים של בן לוז.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור14/05/145191 צפיות
אוהד את ברצלונה, מעריץ את אינייסטה ומשחק בריאל מדריד – לקראת גמר ליגת האלופות, דודו דגמי עונה לכם על השאלה – מי אתה פרנסיסקו איסקו?

מאת: דודו דגמימשחקי כדור27/02/148457 צפיות
שאלת מיליון הדולר, או אם תרצו, מי מרוויח יותר – מסי או רונאלדו, מעסיקה חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור03/11/138383 צפיות
שיאניות ההופעות במונדיאלים עד היום, ועדיין לפני מונדיאל 2014 המתקרב הן: ברזיל עם 19 הופעות, והיא גם הנבחרת היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים מאז החל המפעל הזה.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור12/08/131890 צפיות
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה הודיעה כי הגארד-פורוורד האוסטרלי, ג'ו אינגלס, חתם לשנתיים רשמית. עבור דייויד בלאט מדובר בשחקן מכבי הראשון ממוצא אוסטרלי שהוא יאמן.

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131844 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica