חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים רומנטיים בדרום- מה זה כולל?

מאת: כתיבת מומחיםצימרים13/11/2012639 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיולי שקיעה מהממים, סיורים לאור ירח, טיולי אופניים רומנטיים, ארוחה טובה במסעדה, טיולים רומנטיים בשדות מוריקים ושקט פסטורלי- מזכיר לכם משהו? בוודאי מזכיר לכם שמזמן, אבל ממש מזמן לא הייתם בחופשה רומנטית. אם אתם כבר לא זוכרים מתי לאחרונה לקחתם לעצמכם יומיים לבד ללא הילדים כדי באמת להתנתק קצת מהשגרה? התשובה היא שכנראה מזמן. אם אכן כך כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

לא הפקה

חופשה רומנטית בישראל לא חייבת להיות הפקה מסובכת. ניתן למצוא כיום צימרים רומנטיים בדרום הארץ במקומות קסומים שנמצאים במרחק של נסיעה קצרה מאזור המרכז. המאמר הבא מציע כמה אפשרויות בילוי רומנטי בחופשה רומנטית בדרום הלא רחוק. אזור הנגב הוא אזור רחב ידיים ששטחו הוא כשני שלישם ממדינת ישראל. מי שחשב שהנגב הוא צהוב ומשעמם, יופתע לגלות שהנגב הוא צבעוני ושונה מאזור לאזור. צפון הנגב למשל הוא אזור ירוק שבו מזג אוויר נוח רוב עונות השנה.

צפון הנגב

בצפון הנגב תמצאו אתרי בילוי, אטרקציות, אוהלים לאירוח בדואי ומסעדות עם אוכל מצוין. האטרקציות באזור הן מגוונות וכוללות בין היתר אופניים, אירוח בדואי עם מיטב המאכלים המסורתיים, בילוי בחוות באזור והיכרות עם להכיר את העיר הבדווית היחידה בישראל- רהט, שבה שוק צבעוני עם מגוון מציאות. בכניסה לרהט תוכלו לעצור לכוס קפה מסורתית באוהל השלום, וניתן להזמין מראש גם ארוחות בדוויות מסורתיות. צימרים רומנטיים בדרום הארץ באזור זה תמצאו במושבים ובקיבוצים עם הנוף המדהים של שדות הנגב הצפוני.

דרומה

מעט דרומה מהנגב הצפוני, דרומית לעיר באר שבע נמצא המדבר שמציע למי שמעוניין בחופשה רומנטית אפשרויות לינה וטיול רבות ומגוונות. צימרים רומנטיים בדרום תמצאו ביישובים, בקיבוצים ובחוות הבודדים. אירוח רומנטי בחוות בודדים יספק לכם חוויה שקטה להפליא ותיהנו מאינטימיות ופרטיות שתאפשר לכם להתמסר זה לזו כבני זוג.

מה עוד?

לא רק צימרים רומנטיים בדרום יצבעו את החופשה שלכם בצבעים מדהימים, אלא גם טיולים לאור הירח, סיורי שקיעה, סיורי זריחה, טיולי אופניים, ביקור בחוות שמציעות גבינות גורמה, אירוח בדווי שמשלב טיולי גמלים ואפילו סתם לשכב על האדמה ולצפות בכוכבים הנפלאים של המדבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131116 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131245 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138632 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131309 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131154 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131161 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131270 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172099 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171449 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161564 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica