חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים רומנטיים בדרום כי מגיע לכם ליהנות מחופשה חלומית

מאת: כתיבת מומחיםצימרים13/11/2012756 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מכירים את נופיה המרהיבים של ישראל ויודעים לספר לכל מי שרק מוכן לשמוע על השבר הסורי אפריקאי שהביא לנו את ים המלח, הכינרת ועוד שכיות חמדה אחרות. את מפלי הגולן והרי הגליל כולנו מכירים היטב ומתגאים בעובדה שבארץ מדברית כמו שלנו יש לנו גם מפלים גועשים לאורך כל השנה. אבל האם אנחנו באמת מכירים את הארץ על בוריה? האם חקרנו אותה וטיילנו בכל חבלי הארץ של מדינתנו הקטנטונת? האמת היא שלא ממש.

שווה להכיר

שני שלישים משטחה של ישראל הם שטחים מדבריים. מדובר בחבל ארץ קסום ופראי שבו מסלולי טיול מאתגרים ומעניינים, שמורות טבע מרהיבות שצופנות בהן הפתעות מוריקות ומרעננות. למי שתהה ולא מכיר, הנגב אינו צהוב וחד גוני. מדובר בחבל ארץ רב גוני עם שלל גוונים וצבעים מרהיבים שמשתנה כל השנה. שווה להכיר את הנגב ולטייל בו. המאמר הבא מציע כמה אפשרויות בילוי למי שמעוניין לערוך חופשה ולשכור צימרים רומנטיים בדרום.

כל השנה

בחורף חלק מהנחלים מתמלאים מים ובחסות מזג אוויר נוח מרבית החורף ניתן לטייל בו בהנאה רבה ולחזות בנחלים המתמלאים. האביב צובע את הנגב בצבעים מקסימים תודות לפריחה המדהימה ובקיץ תמיד ניתן לערוך טילים רומנטיים לאורו של הירח. טיול בזוג בנגב הוא חוויתי ומהנה ותוכלו לנצל אותו לזמן איכות עם בן או עם בת הזוג. לא בכדי סדנאות רבות ופסטיבלים מתקיימים בנגב, ותמיד תוכלו למצוא פסטיבל או סדנה רומנטית לזוג ולשלב אותם בחופשה שלכם.

הנאה צרופה

לכל מי שמעוניין לערוך חופשה רומנטית בנגב, מובטחת הנאה צרופה. תוכלו לקחת את בן או בת הזוג לטיול אופניים בחיק הטבע, או לחובבי האקסטרים שביניכם להשתתף בטיול ג'יפים או סיור גמלים. חוות אירוח שונות פזורות ברחבי הנגב ומציעות את מיטב מרכולתן- גבינות, ירקות ועוד לכל מי שמעוניין. גם אירוח בדואי באחד החאנים יכול להתאים לבילוי זוגי וכאן ניתן לשלב סיור גמלים עם בני המקום- הבדווים.

לינה

מבחינת אפשרויות הלינה בדרום הרי שהאפשרויות הן מגוונות: צימרים רומנטיים בדרום תמצאו בקיבוצים, במושבים, וגם במצפה רמון שנמצאת על שפת מכתש רמון. אפשרות נוספת היא ללון באחת מחוות הבודדים בדרום שמציעות צימרים רומנטיים בדרום למי שמעוניין בחופשה שקטה ואינטימית במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131113 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131241 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138628 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131305 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131156 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131268 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica