חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להשקיע חכם בטבעות אירוסין

מאת: Diamond Sphinxצרכנות14/11/2012786 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השקעה כספית בטבעת אירוסין אינה דבר שכיח, אבל ישנם אנשים שרוצים להשקיע הרבה כסף בטבעת האירוסין שלהם מכלמיני סיבות.

יש הרואים בטבעות אירוסין את סמל המפתח לזוגיות שלהם. למעשה זה האבן דרך הראשונה בהרכזה על זוגיות ממוסדת, ולכן כדאי להשקיע בכך כסף. יש אנשים שיש להם הון, והם רוצים לפנק את בת הזוג בטבעת אירוסין מרהיבה ומרשימה, והכי נפוץ אלו אנשים שרוצים להשקיע כסף בטבעת האירוסין כמחשבה עתידית, שיבוא היום והטבעת תהיה שווה יותר, או במחשבה על הירושה לילדים.

אז אם אתם נימנים בין אלו שרוצים להשקיע כמה עשרות אלפי שקלים בטבעת האירוסין, לפניכם כמה דרכים לעשות זאת בחוכמה, ולא סתם לבזבז את הכסף:

1. להשקיע את הכסף ביהלום המרכזי.
כידוע רוב הכסף שמושקע בטבעת אירוסין, גם בטבעות אירוסין זולות, טמון ביהלום המרכזי, כך שזה די ברור שאם רוצים להוציא כסף על טבעת אירוסין, כדאי להתמקד ביהלום המרכזי.
יש את האפשרות לבחור יהלום מאד גדול, משהו באזור ה 2.00 קראט  ומעלה, או להשקיע את הכסף באיכות של היהלום, או גם בגודל וגם באיכות.

2. יהלומי פנסי.
יהלומי פנסי הם יהלומים צבעוניים טיבעים. הם יהלומים מאד נדירים, ובהתאם לכך מחירם. היהלומים האדומים הם היהלומים הכי יקרים.
בשנים האחרונות נוצרה בהוליווד אופנה של טבעות אירוסין משובצות יהלומי פנסי ורודים. לכן טבעת אירוסין משובצת ביהלום פנסי גם תהיה השקעה כספית נכונה, וגם תקלע לצו האופנה האחרון.

3. השקעה בזהב.
נכון שרוב המחיר של טבעת האירוסין מושקע ביהלומים, אולם גם מחירו של הזהב נסק בשנים האחרונות.
תוכלו לבחור טבעת אירוסין ששוקלת הרבה זהב, בנוסף להשקעה ביהלום.

4. עיצוב אישי לטבעת האירוסין.
טבעות אירוסין בעיצוב אישי הן נדירות, כיוון שזה עיצוב שלא תראו על אף אחת אחרת. רוב חנויות התכשיטים שמעצבים באופן אישי טבעות אירוסין, מבטיחים שהעיצוב ישאר בלעדי לקונה הטבעת.
בהתאם לכך, מחיר הטבעת המעוצבת באופן אישי יהיה יקר מאד, ואם יבוא היום ותרצו למכור אותה, תקבלו יותר כסף מאשר טבעת רגילה, כיוון שדברים נדירים הינם יקרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאמונד ספינקס

טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים ישירות מבורסת היהלומים.

03-6130046

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Diamond Sphinx

מאת: Diamond Sphinxהשוואת מחירים17/02/13939 צפיות
כדי להשוות בין שני תגישטים שונים, המושבצים יהלום מרכזי, הכי חכם יהיה להשוואת בין מחירים של היהלומים המרכזיים בשני התכשיטים...

מאת: Diamond Sphinxטבעות אירוסין ונישואין27/01/13725 צפיות
כשיוצאים לרכוש טבעות אירוסין עולות כמה שאלות בראש. לכל אחד יש את השאלות שלו, אבל ישנם חמש שאלות שחוזרות על עצמן, והנה הן עם תשובות קצרות.

מאת: Diamond Sphinxצרכנות28/11/12862 צפיות
יהלומים הם סוג של קסם, הניצוץ שלהם, העובדה שהם החברים הכי טובים של האישה ובמיוחד המחיר היקר שלהם. לפניכם מדריך מקוצר שיעזור לכם לפני קנית היהלום שלכם.

מאת: Diamond Sphinxצרכנות27/11/12696 צפיות
האינטנרט יכול לתרום רבות כאשר יוצאים לקנות טבעת אירוסין, אפשר לשאוב ממנו הרבה ידע, לבדוק תמונות של טבעות אירוסין שונות ועוד...

מאת: Diamond Sphinxטבעות אירוסין ונישואין18/11/12843 צפיות
ישנם אינסוף עיצובים לטבעות אירוסין, החל מטבעות אירוסין קלאסיות, ועד לטבעות אירוסין בעיצוב אישי. לחלק מהעיצובים של טבעות האירוסין ישנה משמעות.. לפניכם כמה טבעות אירוסין עם משמעות

מאת: Diamond Sphinxתכשיטים12/11/12957 צפיות
בשוק היהלומים, ישנם יהלומים צבעוניים, הנקראים גם יהלומי פנסי. היהלומים הצבעוניים הם יהלומים נדירים ויקרים ומגיעים בשלל צבעים.

מאת: Diamond Sphinxטבעות אירוסין ונישואין23/08/121077 צפיות
רגע הצעת נישואין הינו רגע מרגש בחיי כל זוג, לפניכם כמה רעיונות איך לבצע את הרגע הזה בצורה בלתי נשכחת.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214225 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204363 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182914 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica