חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך משווים בין מחירי תכשיטי היהלומים

מאת: Diamond Sphinxהשוואת מחירים17/02/2013941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כשמעניקים למישהו תכשיט יהלומים, מעניקים אותו באהבה.

זה יכול להיות תכשיט יהלומים כמתנה ליומולדת או טבעת אירוסין שמעונקת כמתנה במעמד הנישואין. בכל מצב, כמעט וכל אישה תשמח לקבל תכשיט יהלומים במתנה.אחרי הכל- יהלומים הם החברים הטובים של האישה, והן נותנים לכל אחת את המראה הנוצץ.

חוץ מאהבה, כדאי מאד להביא איתך לחנות התכשיטים קצת ידע על יהלומים, כדי שתוכל להשוות בין המחירים השונים של היהלומים המשובצים בתכשיטי היהלומים. הכוונה להשוואה ביו תכשיטים המושבצות יהלום מרכזי אחד כמו – תליון יהלום, טבעת יהלום או עגילי יהלום צמודי אוזן.

בתכשיטים אלו המרכיב העיקרי של המחיר של התכשיט הוא ביהלום המרכזי המשובץ בתכשיט יהלומים. וזו הסיבה שבגללה חשוב מאד לעשות את סקר השוואת המחירים בין היהלומים ולא בין התכשיטים.

מחיר היהלומים נקבע לפי ארבעה פרמטרים:

משקל היהלום– נמדד בקארטים, יהלום ששוקל יותר, יעלה יותר.

צבעו של היהלום הכוונה לרמת הגוון הצהוב שיש ביהלומים לבנים. צבעי היהלומים נקבעים לפי האותיות D ועד לאות Z. האות D מסמלת יהלומים נטולי גוון בכלל ואלו היהלומים הכי יקרים בקטגורית הצבע. האות Z מסמלת יהלומים עם גוון חזק של צהוב שניתן לראותו בעין. ככל שיש יותר גוון ביהלום, המחיר שלו ירד.

נקיון היהלום – הכוונה לכמות הפגמים הפנימיים שיש ביהלומים. יהלומים שנוצרים בטבע, לפעמים נכלאים בתוכם בועות אויר קטנות, או חלקי פחם. אלו נקראים פגמים פנימיים של היהלום שמשפיעים ישירות על נקיונות ועל מחירו של היהלום.

את הנקיון של היהלומים מדרגים לפי סולם:

IF – יהלום שאין בו פגמים פנימיים. אלו היהלומים הכי יקרים מבחינת נקיון.

VVS – יהלום עם מעט מאד פגמים פנימיים שכמעט ולא ניתן לאתרם גם בהגדלה

VS – יהלום עם מעט פגמים פנימיים שקשה לראות בהגדלה

SI – יהלום עם פגמים פנימיים שניתן לראות רק עם זכוכית שמגדילה את היהלום

I – יהלום עם פגמים פניימים שנראים גם לעין גם ללא הגדלה. אלו יהלומים זולים במיוחד.

ככל שהיהלומים יהיו נטולי פגמים, המחיר שלהם יהיה גבוה יותר בקטגורית הנקיון.

עבודת היהלום– איכות עבודת הליטוש של היהלומים. ככל שאיכות הליטוש של היהלומים תהיה גבוהה יותר, כך האור החודר ליהלומים יהיה גבוה יותר. חדירת אור ויציאה מקסימלית של האור מהיהלום גורם ליהלום להיות "בעל חיים" ונוצץ. רמות החיתוך של היהלומים מתחלקים ל:

יהלומים בחיתוך EXCELLENT/IDEAL – רמת הליטוש הגבוהה ביותר של יהלומים. יהלומים ברמת חיתוך זו הם היהלומים היפים ביותר, ורק אנשי מקצוע מעולים מגיעים לרמה הזו.

יהלומים בחיתוך Very Good – גם רמת הליטוש זו של יהלומים היא רמה גבוהה, וניצול חדירת האור ושבירתו היא כמעט מקסימלית.

יהלומים בחיתוך GOOD – יהלומים בחיתוך סביר. היהלומים יהיו בעלי ניצוץ וברק וכמעט ולא ירגישו באובדן של האור בתוך היהלומים.

יהלומים בחיתוך FAIR ויהלומים בחיתוך POOR – רמות חיתוך אילו של היהלומים הן נמוכות ביותר, ופוגעות בניצוץ של היהלומים באופן המורגש בעין.

כאשר רוצים להשוות בין שני יהלומים, חשוב מאד שכל אחד מהארבעת המרכיבים המצויינים למעלה, יהיו זהים בין שני היהלומים. מספיק שמרכיב אחד שונה, וזה יגרום להבדל גדול במחיר.

הפרמטרים של היהלומים נקבעים במכונים מוסמכים לכך ונבדקים על ידי גמולוגים מקצועיים. הנתונים אחרי זה מודפסים על תעודה שנקראת "תעודה גמולוגית".

כאשר אתם משווים בין שני יהלומים בידקו ששני היהלומים נושאים אותה תעודה גמולוגית שהונפקה על ידי אותה המעבדה.

לאחר שבדקת שהיהלומים שבניהם אתה משווה, הם נושאים את אותם הפרמטרים הרשומים מעלה, שנקבעו על ידי אותו מכון גמולוגי, אתה יכול לדעת בוודאות איזה מהיהלומים הוא המשלם לך לקנות מבחינת המחיר.

בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאמונד ספינקס

טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים ישירות מבורסת היהלומים.

03-6130046

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Diamond Sphinx

מאת: Diamond Sphinxטבעות אירוסין ונישואין27/01/13728 צפיות
כשיוצאים לרכוש טבעות אירוסין עולות כמה שאלות בראש. לכל אחד יש את השאלות שלו, אבל ישנם חמש שאלות שחוזרות על עצמן, והנה הן עם תשובות קצרות.

מאת: Diamond Sphinxצרכנות28/11/12862 צפיות
יהלומים הם סוג של קסם, הניצוץ שלהם, העובדה שהם החברים הכי טובים של האישה ובמיוחד המחיר היקר שלהם. לפניכם מדריך מקוצר שיעזור לכם לפני קנית היהלום שלכם.

מאת: Diamond Sphinxצרכנות27/11/12698 צפיות
האינטנרט יכול לתרום רבות כאשר יוצאים לקנות טבעת אירוסין, אפשר לשאוב ממנו הרבה ידע, לבדוק תמונות של טבעות אירוסין שונות ועוד...

מאת: Diamond Sphinxטבעות אירוסין ונישואין18/11/12846 צפיות
ישנם אינסוף עיצובים לטבעות אירוסין, החל מטבעות אירוסין קלאסיות, ועד לטבעות אירוסין בעיצוב אישי. לחלק מהעיצובים של טבעות האירוסין ישנה משמעות.. לפניכם כמה טבעות אירוסין עם משמעות

מאת: Diamond Sphinxצרכנות14/11/12789 צפיות
ישנם אנשים שרוצים להשקיע את כספם בטבעת אירוסין. יש כמה דרכים לעשות זאת בצורה חכמה.

מאת: Diamond Sphinxתכשיטים12/11/12957 צפיות
בשוק היהלומים, ישנם יהלומים צבעוניים, הנקראים גם יהלומי פנסי. היהלומים הצבעוניים הם יהלומים נדירים ויקרים ומגיעים בשלל צבעים.

מאת: Diamond Sphinxטבעות אירוסין ונישואין23/08/121080 צפיות
רגע הצעת נישואין הינו רגע מרגש בחיי כל זוג, לפניכם כמה רעיונות איך לבצע את הרגע הזה בצורה בלתי נשכחת.

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195532 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172975 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/172997 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161832 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161723 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152446 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151682 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica