חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על ניקוי שטיחים וחשיבותו לבריאות שלנו!

מאת: ורד טויןצרכנות14/11/2012737 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי קרדית אבק הבית ומה הקשר שלה לניקוי שטיחים

קרדית אבק הבית היא יצור מיקרוסקופי החי במגורי אדם שבהם מצויים אבק ולחות.

קדרית אבק הבית יכולה להימצא על גבי בגדים, מצעים, רהיטים בעלי ריפוד, ספרים וחפצים דומים. קרדית האבק ניזונה מקשקשי עור, והפרשותיה הינן הגורם העיקרי לתגובות אלרגיות המתעוררת אצל בני אדם.

לא תמיד אנחנו מודעים לאלרגיה שלנו לקרדית אבק, אך אם בביתנו שטיחים, ספרים או חפצים דומים אשר עליהם קרדית האבק יכולה להתקיים, אנחנו נגלה במהירות את הרגישות שלנו לקיומה לצידנו.

קשה מאד להתמודד עם הופעתה של קרדית האבק, היות והיא מתייצבת מיד כשהיא מבחינה באבק או בלחות, ובגלל הגודל המיניאטורי שלה, אנחנו לא יכולים להבחין בקיומה. הדרכים הבודדות שאנחנו יכולים להתמודד איתה, ולמנוע את הופעתה, היא ע"י ניקיון שוטף וקבוע של כל המקומות המועדים לפורענות, כמו שטיחים, מדפים, רהיטים וכל מקום שבו מצטברים אבק ולחות.

החשיבות של ניקוי שטיחים במלחמה נגד קרדית האבק

שטיחים הם אלמנט עיצובי ומפנק בבית. תמיד נעים ללכת עליהם, והם מוסיפים הרבה למראה הבית. אך הם גם מקום מאד מבוקש עבור קרדית האבק.

החיידק מתיישב על השטיח, ורק ניקוי יומיומי ושימוש בחומרים דוחי קרדית אבק, יכולים למנוע את ההתנחלות של החיידק הקטן והמזיק.

בין תופעות הלוואי של המפגש עם קרדית האבק, אנחנו יכולים לציין תופעות כמו, אלרגיה, עיטוש ושיעול, עיניים דומעות וגירוי בגרון.

כדי להקל עליכם ועל בני הבית האחרים, מומלץ לבצע ניקוי שטיחים פעם ביום, כמו טאטוא או להשתמש בשואב אבק. אתם יכולים למסור את השטיחים שלכם לניקוי שטיחים מקצועי פעם בשנה, ואם המצב ממש קשה, אחת לחצי שנה.

פעולה משולבת של ניקוי שטיחים וניגוב אבק, יכולה לסייע רבות בניסיון למגר את קרדית האבק, ולהקטין את הנזק שהיא מהווה להרגשה הכללית שלנו.

יש עוד מספר מקומות שכדאי לשאוב ולא רק שטיחים. גם שאיבת אבק ממזרנים, כיבוס של ווילונות, בגדים ומצעים לעיתים קרובות, הם אמצעים יעילים בניסיון למגר את קרדית האבק.

שיטות יעילות למיגור קרדית האבק וניקוי שטיחים

אחת מהדרכים היעילות לניקוי שטיחים ומיגור מהיר יותר של קרדית האבק, היא הזמנה של חברת ניקוי שטיחים אחת לכמה חודשים. אתם יכולים להזמין חברה שתבצע בביתכם, ניקוי מקצועי של שטיחים, ניקוי ספות, כולל ריפודים וכדי להבטיח מיגור יעיל של קרדית האבק, הדברה בכל הבית, נגד החיידק העיקש והמזיק.

חברות המבצעות ניקוי יסודי של שטיחים, ריפודים, בדים ועוד, משתמשות בכלים מיוחדים לביצוע עבודתן. הן שולחות לבתים, צוותים מיומנים של אנשי מקצוע בעלי ניסיון, אשר משאירים אחריהם, בית נקי ומבריק, לאחר הדברה, ואת התחושה, שלפחות כמה חודשים, יהיה לכם שקט מקרדית האבק.

חומר ההדברה אינו פוגע בבני אדם, ופעילותו מהירה ויסודית.

השיטות השונות שחברות לניקוי שטיחים משתמשות למיגור קרדית האבק

חברות הניקוי, פועלות בשיטות מגוונות למיגור קרדית האבק.

בין השיטות המופעלות, שיטה שבה מתבצעת קרינה ישירה וחזקה אל המוקדים של החיידק.

לאחר שהם מתים, מתבצעת שאיבה ע"י שואב אבק תעשייתי עוצמתי ששואב את הקרדית ואת הפרשותיה. אל המקום בו היו ממוקמים המוקדים שלהם, מתיזים ומרססים חומר מיוחד שאינו מסוכן לילדים ולבעלי חיים, כדי למנוע את היווצרותם מחדש.

למרות שפעולות המיגור יעילות בעת שהן מתבצעות, המלחמה בקרדית האבק, אינה מסתיימת לעולם. זהו תהליך מחזורי שחוזר על עצמו, כי לא ניתן למגר את החיידק באופן סופי, בגלל התכונות שלו, ובגלל התנאים שבהם הוא חי ומתפתח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131340 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131356 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132126 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131851 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132006 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137006 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138259 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214270 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204408 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205309 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica