חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על מכונת כביסה

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/20121223 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכונת הכביסה של היום, למעט שינויי קצה קטנים כאלה או אחרים, כלל לא שונה ממכונת הכביסה של פעם. למען האמת, שני הדורות של מכונות הכביסה עונים בדיוק על ההגדרה הקלאסית של מוצר חשמלי זה: מכונה תעשייתית אשר מיועדת למטרות של 'כביסה', כלומר, למטרות של ניקוי בגדים, מצעים ומגבות אשר עשויים מבדים מסוגים שונים ומגוונים. בפועל, בסיס הפעולה של מכונת כביסה, וזאת בדומה באופן מופלא למוצר חשמלי אחר, מייבש כביסה שמו, מבוסס על תוף אשר מסתובב במהירות, וזאת באופן שהוא מנקה את הבגדים, המצעים והמגבות אשר נמצאים בתוכו באמצעות מים וחומרי ניקוי אשר מתאימים למכונת הכביסה.

 

על המאפיינים של מכונת ומייבש הכביסה

מכונת כביסה ומייבש כביסה אמנם די דומים, גם מבחינת מראה חיצוני וגם מבחינת תשתית טכנולוגית פנימית. יחד עם זאת, מרכיבי התשתית שלהם עדיין די שונים באופן מהותי אחד מן השני. לכן, נסביר כעת על המאפיינים הדומים של כל אחד מהם. ובכן, גם מכונת כביסה וגם מייבש כביסה מורכבים מתוף אשר אל תוכו מכניסים את הכביסה המלוכלכת והרטובה / דלת אשר עשויה מזכוכית עבה ואפילו אטומה / מנוע חשמלי אשר מחובר לרשת החשמלית של המבנה שבו הוא נמצא ומנוע אשר מבצע תנועות כביסה וייבוש סיבוביות / לוח בקרה (של מכונת כביסה הוא מורכב מבורר טמפרטורה ובורר תוכניות כביסה, של מייבש כביסה הוא מורכב מבורר פרקי זמן ייבוש וכפתור לקביעת דרגת חום הייבוש). עכשיו, מבחינת המאפיינים השונים, מכונת הכביסה מאופיינת בצנרת, מסנן ומשאבה. לעומת זאת, מייבש הכביסה מאופיין גם במאוורר, מעבה וגם מסננים לפליטת אדי האוויר.

 

קיימים סוגים רבים של מכונות ומייבשי כביסה – צריך רק לבחור

עד לפני עשר שנים לערך, הקטגוריות, הן של מכונת כביסה והן של מייבש כביסה, לא היו כוללות יותר ממוצרים בסיסיים וסטנדרטיים ביותר של המכונות האמורות. לעומת זאת, ההתקדמות הטכנולוגיות המטאורית בתחום של מוצרי החשמל הביתיים 'שדרגה' באופן מהותי ביותר את מכונות ומייבשי הכביסה. למען המחשה, היום, הקטגוריה של מכונת כביסה כוללת מבחר גדול של מכונות, וביניהן עם פתחים חזיתיים ופתחים עליוניים, בעלות יכולת קיבולת גבוהה (באופן ממוצע היא נעה בין 6 ק"ג ל – 8 ק"ג) ובעלות מנועי חשמל חזקים אשר מאופיינים ב – 1200 סל"ד. כך גם מבחינת הקטגוריה של מייבש כביסה. היום, ניתן למצוא מייבשים עם פתחים חזיתיים, חיישני לחות ומעבה ותכולת תוף של לא פחות מ – 8 ק"ג.

 

 

על המחירים של מכונות ומייבשי כביסה

יחסית למוצרי חשמל חיוניים והכרחיים אחרים, מייבש כביסה ומכונת כביסה כלל לא מאופיינים במחירים אסטרונומיים. בפועל, המחיר הממוצע של מייבש כביסה הינו 1500 ₪ (גם של מייבש כביסה ברמה הגבוהה והמשוכללת ביותר!), ואילו המחיר הממוצע של מכונת כביסה דיגיטלית ומתקדמת הינו 2000 ₪. בנוסף, מחירים אלו גם כוללים תעודת אחריות לשנתיים, שירות עד הבית ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן נווה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן נווה

מאת: יונתן נווהצרכנות08/01/131451 צפיות
מחפשים כיריים חדשות למטבח? מאמר זה יסייע לכם בבחירת הכיריים שמתאימות לצרכים שלכם

מאת: יונתן נווהתוספי מזון12/12/126131 צפיות
מספר פרמטרים קובעים את איכות המים אותם אנחנו שותים. במאמר זה נפרט אותם ואת השפעתם על גופינו.

מאת: יונתן נווהמחשבים וטכנולגיה - כללי15/11/121014 צפיות
כחלק מהעידן הדיגיטלי, המחשבים הולכים תופסים חלק ניכר יותר מחיינו, מה שיוצר ביקוש למשרות בתחום זה. במסגרת מאמר זה, נספר את מה שכדאי לדעת אודות לימודי מחשבים ולימודי הנדסה.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121001 צפיות
משפחות שמציבות מיני בר מים במטבח נהנות מכמות גדולה וזמינה יותר של מים, הן לצורך שתייה והן לצורך בישול. עם זאת, חשוב לבחון את אופן הפעולה של מסנן מים על מנת להבין במה בדיוק מדובר. כל הפרטים במאמר

מאת: יונתן נווהביטוח חיים15/11/128229 צפיות
ביטוח חיים הוא סוג מסוים של ביטוח שנועד להבטיח שגם במקרה בו יאבד המבוטח את כושר העבודה שלו וגם אם חלילה וחס ייפטר המבוטח, עדיין יוכלו יקיריו לקבל קצבה חודשית ועתידם יהיה מובטח ולא לוטה בערפל. בטקסט הקצר שלפניכם איגדנו כמה פרטי מידע שחשוב לדעת על התחום המורכב והכל כך חשוב של ביטוח חיים

מאת: יונתן נווההלוואות15/11/121294 צפיות
לפני כמה שנים נפתח שוק ההלוואות בארץ לשחקנים חדשים שאינם רק הבנקים. כיום שוק ההלוואות הרבה יותר ידידותי וניתן לבחור מתוך מגוון רחב של היצע - כל הפרטים במאמר.

מאת: יונתן נווההלוואות13/09/121035 צפיות
באופן עקרוני כולנו היינו רוצים להיות בעלי הכנסה כזו שתאפשר לנו לרכוש ככל העולה על רוחנו. למרות זאת, אנחנו לא חיים במציאות אוטופית שכזו וכל אחד זקוק לפעמים לתזרים מזומנים שאין ברשותו. נראה שהלוואות היו כאן תמיד והומצאו סמוך להמצאת הכסף וכיום ישנם לא מעט גופים שממנים ומספקים אותן בארץ.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214254 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204392 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205293 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194176 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193450 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica