חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בפסוריאזיס עם קולסקין - היתרונות / ד"ר צבי בן משה

מאת: ד"ר צבי בן משהרפואה משלימה26/10/20091867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתוך מחקר שהתבצע על חולי פסוריאזיס כרוניים

מבוא:

המחקר הקליני נערך במטרה לקבוע את היעילות ואת הבטיחות של QoolSkin עבור חולים עם פסוריאזיס פלאק כרוני. המחקר בוצע בהתאם לנהולי האתיקה כפי שנוסחו בהצהרת הלסינקי.

שיטות:

1.   החוקרים המובילים את המחקר הם ד"ר ארנון כהן וד"ר אבנר שמר - רופאי עור נודעים עם ניסיון רב שנים בתחום של מחקרים קליניים.

2.  המחקר נערך בו זמנית ב 4 מרפאות בישראל והוא כלל 100 חולים (48 גברים, 52 נשים בגילאי 18-65 שנים). החולים הונחו למרוח QoolSkin פעמיים-שלוש ביום על האזורים הנגועים לתקופה של 16 שבועות.

3. במהלך אותה תקופת זמן, המשתתפים נבדקו ב- 5 פגישות מעקב. בכל פגישה הוערכה מחדש חומרת המחלה על ידי הקלינאים המשתתפים, על פי קריטריונים סובייקטיביים שהוגדרו מראש

תוצאות ומסקנות

לשימוש ב- QoolSkin היה קשר ישיר לירידה בחומרת המחלה, כפי שהעידו המטופלים והרופאים. השימוש 3 פעמים ביום הוא בהחלט יעיל יותר מאשר פעמיים ביום. בכל אתרי המחקר לא לא נצפו תופעות לוואי.

בגרף ניתן לראות את צמצום החומרה של המחלה, על פי PASI ו BPSS, גדל עם משך הזמן QoolSkin היה מוחל על העור (ראה תרשים 1 ו תרשים 2). ירידה של 48.4% חומרת המחלה על פי PASI ו -51.4% ירידה לפי BPSS.

המסקנה היא שהטיפול יעיל, בטוח ואין לו תופעות לוואי.

המחקר פורסם ב - The study was published in the "Scientific World Journal 2007" "העולם המדעי Journal 2007". שיעור השיפור במצב העור היה קשור ישירות משך הטיפול - ככל שהטיפול נמשך יותר את השיפור היה משמעותי.

* גרף 1. הערכת חומרת פסוריאזיס על פי אורך הטיפול QoolSkin באמצעות PASI

* גרף 2. הערכת חומרת פסוריאזיס על פי אורך הטיפול QoolSkin באמצעות BPSS

לפרטים נוספים:

צבי בן משה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר צבי בן משה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר צבי בן משה

מאת: ד"ר צבי בן משהרפואה משלימה16/12/092013 צפיות
מה ההבדל בין רופא הומאופת ובין נטורופת? ד"ר צבי בן משה מסביר על דרכי הטיפול השונות ועל ההבדלים בגישה

מאת: ד"ר צבי בן משהרפואה משלימה14/10/09891 צפיות
המושג נטורופתיה מורכב משתי מילים לטיניות "Natural" - טבע, ו - "Pathy" - מחלה. הכוונה היא לריפוי מחלות בדרך טבעית. משמעות הנטורופתיה היא יצירת התנאים המאפשרים לגוף לרפא את עצמו.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213884 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201536 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201341 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica