חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ שיווקי: הלקוחות בראש סדר עדיפויות

מאת: אירה פינסקרעסקים - כללי18/11/2012765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהותה של כל פעילות עסקית היא עבודה עם לקוחות. אם בעבר היה  נהוג לחשוב שהדבר העיקרי בעסק הוא המוצר, ואם המוצר איכותי, הלקוחות יבואו, אזי היום כולם יודעים שיש להשקיע מחשבה ומשאבים רבים בעצם התקשורת עם הלקוחות. כיום ניתן להיעזר בשירותי יעוץ שיווקי מקצועיים, ולשפר את הביצועים העסקיים באמצעות שיווק נכון יותר.

הגישה השיווקית הרווחת כיום טוענת ששיווק חייב להביא למצב בו שני הצדדים מרוויחים: הלקוחות צריכים להרגיש טוב בקשר לרכישה או לקבלת שירות, והעסק יתפתח ויצמח כתוצאה מכך. בעולם העסקים החופשי ללקוחות אפשרויות בחירה רבות בין ספקים מתחרים ולכן עסק שרוצה להצליח צריך להציע להם משהו ייחודי שלא ניתן לקבל במקום אחר. המשהו הזה לא חייב להיות מחיר נמוך במיוחד. יעוץ שיווקי עוזר לבעלי עסקים לגבש אסטרטגיה שיווקית נבונה שתניב פירות ללא כניסה למלחמת מחירים.

אז מהם האמצעים לשיווק נכון? במילים הפשוטות ביותר, שיווק נכון מבוסס על הגדרה נכונה של קהל היעד והבנה מעמיקה של צרכיו (מוצהרים ובלתי מוצהרים), הרגלי רכישה, תרבות צרכנית וכדומה, ועל התאמה ייחודית של המוצר לצרכים ולהרגלים אלה. לעתים ניתן לפתוח שווקים חדשים ולהנות למשך זמן מסוים מהעדר תחרות. דוגמא למצב כזה היא חנות רהיטים באחת ממדינות אירופה, שהגדירה את קהל היעד שלה באופן ממוקד ביותר: גברים שחוו גירושין ועוברים דירה. בחנות ניתן לבצע הזמנה כוללת לריהוט של דירה או בית  בביקור אחד ואפילו בטלפון; הלקוחות שלה אינם נהנים משופינג ממושך ומהתאמות של חפצים אחד לשני. כידוע, גברים גרושים היו קיימים מאז ומעולם, אבל רק מי שחשב עליהם בתור קבוצה צרכנית מוגדרת הצליח לשווק מוצרים טיפוסיים בהצלחה.  חברה מקצועית ליעוץ שיווקי עשויה לעזור גם לכם למצוא את הנישה שאף אחד עוד לא חשב עליה.

בידול הוא אחד הכלים החשובים ביותר בשיווק. בעולם העסקי התחרותי חייב המוצר שלכם להיות שונה מאחרים, אחרת הדרך היחידה למשוך לקוחות היא לרדת במחיר. מיתוג הוא אחד הכלים ליצירת בידול זה על ידי הוספת ערך רגשי למוצר וסיפוק של צורך שאינו קשור באופן ישיר לתפקודו. מומחים ליעוץ שיווקי יכולים לבנות למוצר תיק מותג ולהפוך חפץ בנאלי לייחודי.

התוצר הסופי של יעוץ שיווקי הוא תוכנית שיווקית. זהו מסמך המפרט את הניתוח המצב הקיים והמסקנות שהוסקו, את המטרות ואת היעדים, את לוחות הזמנים ואת התקציב הנדרש. ליווי יישום התוכנית ובקרה שוטפת הם השלב האחרון והחיוני בתהליך. יעוץ שיווקי מוצלח יביא לעסק לקוחות מרוצים ובכך ישפר את ביצועיו ואת מיצובו בענף.

 



תגיות המאמר: יעוץ שיווקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131618 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131194 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131189 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231727 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222631 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221809 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221859 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222044 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221912 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221513 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica