חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדפים – בכל הצורות האפשריות

מאת: Shaiריהוט 18/11/20121673 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מדפים לתעשייה
אדריכלים רבים, ובפרט אלו המתמחים בתכנון חללים מסחריים או תפעוליים, יאמרו לכם כי אחד הדברים שיש להקדיש להם תשומת לב רבה במציאת פתרונות ומענה הולם הינו הנושא של אחסון נכון ומתוכנן היטב.

בחלל הביתי, במידה ולא נקדיש די מחשבה לתכנון פתרונות מידוף ואחסון בדמות מדפים, ארונות וכן הלאה, נמצא עד מהרה גם את הבית היפה ביותר הופך למבולגן ולעמוס בפריטים, שאין היכן להניחם. בחנויות, ברשתות שיווק, במפעלים, במשרדים וכו' הנושא אף חשוב שבעתיים, ולעתים הינו חלק מהותי ומכריע בתפעול ובתפקוד היומיומיים של המקום. חנות, למשל, זקוקה לאותם מדפים כמו אוויר לנשימה, וזאת על מנת לא רק לאחסן את הסחורה שהיא משווקת, אלא גם על מנת להציג אותה בצורה נוחה וטובה עבור עיני הלקוחות הפוקדים את המקום.

במילים אחרות, מערכות אחסון כגון מדפים מודולריים, מערכת מדפים דרייב אין, גלריות בשילוב ארקליות, שולחנות עבודה, כוורות אחסון וכן הלאה, כל אלו הינם פתרונות שונים זה מזה, העונים כל אחד על צורך אחר, ועל המתכנן חלל כזה או אחר להכירם לעומק על מנת לתכנן איזה מהם לשלב במקום המיועד כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבור פתרונות אחסון בחלל.

מדפים – בכל הצורות האפשריות

פעמים רבות, ובמיוחד במפעלים, בנמלים וכו' – מקומות שבהם ישנם מחסנים גדולים לסחורה – המילים "פתרונות אחסון" הן שם נרדף ל"פתרונות מידוף", מלשון מדפים.

על אף שנדמה לנו כי תחום המדפים מוגבל, הרי שהוא עשיר ומגוון מאין כמוהו. על פי רוב לאדם הממוצע יש תמונה מסוימת בראש כאשר הוא חושב על מדף, וזאת מפני שאנו נוטים לקשר את התחום לצרכים הביתיים או למערכות מדפי מתכת סטנדרטיות בחנויות, כלומר, צורות אחסון שאנו פוגשים בחיי היום יום שלנו. אולם לעתים מדובר על הרבה יותר מקו מאוזן אחד, אלא על מערכות שלמות, מרושתות, מודולריות, חכמות ומאסיביות – כאלו היכולות לעמוד בצרכי אחסון של ציוד כבד או של ארגזי סחורה רבים. מערכות אלו כוללות לעתים חלקים נעים, המשמשים להעברה של הסחורה ולניוד המדפים עבור תפעול האחסון בתוכה.

מערכת הדרייב אין

במחסן סחורה התצוגה אינה חשובה באחסון, אלא החיסכון במקום, כמו גם בזמן הדרוש להעברת הסחורה אל המדף וממנו. הצורך הוא לאחסן כמה שיותר פריטים בכמה שפחות מקום, היות ושטח מחסנים עולה כסף. אחד הפתרונות שנועדו לענות על בעיות כאלו הוא מידוף מסוג דרייב אין: מסגרת ענק שבה מורכבים ממדפים המוכנסים לתוך מנהרות, ומיועדים למשטחים, קרי, למוצרים מושטחים. בין כל אלו ישנם מנתבים המיועדים למעבר מלגזות, הנושאות את המשטחים. אלו מועלים על המדף ונוסעים למקומם. המערכת מאחסנת הן לגובה והן לאורך, תוך ניצול מקסימלי של השטח, אך מנגד הינה מצריכה תפעול מדויק ונכון כדי להשתמש בה ולנצל את יתרונותיה, וכן מתאימה אך ורק למוצרים זהים, שכן לא ניתן לגשת אינדיבידואלית למוצר ספציפי אלא רק בסדר הפוך לסדר ההכנסה.

זו היא רק דוגמא אחת למגוון הרחב של פתרונות מידוף חכמים, המלמדת עד כמה נושא זה רחב ומתוחכם בשנים האחרונות, וזאת על מנת למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לכל צורך.

 



תגיות המאמר: מדפים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181098 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica