חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כסא מנהלים

מאת: Zinaריהוט 27/10/2009852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כסא מנהלים הינו הכסא הכי נדרש במשרד מתוקף היותו הכסא מן הבוס. נכבד וכדאי להשקיע באותו על גבי מנת לסדר מרות וציות משתייך להעובדים, ועל מנת להיות בעל הופעה נאה לקוחות שנכנסים, שהינה מדובר בחברה מצליחה שכדאי לעשות איתה עסקים.  כסא מנהלים טוב, צריך להיות גדול ורחב יותר מכיסא סטנדרטי משרדי לא דומה. הוא צריך לכלול משען רחבה לגב, הן מעל מנת שיהיה למי שיושב עליו נלבב, והן בנוגע למנת לשדר סמכות. חשוב מאד שיהיה מחונך מעור ולא אקרן. הקרום החיצוני המכסה את הגוף שחור יוסד סמכות והרתעה מצד מישהו, ומשדר הצטיינות מצד שני.

ערכו משתייך לכסא מנהלים, הוא שקול לערכה מן רכב מנהלים: מסמל הצלחה ושגשוג כלפי פנים החברה, וכלפי להוציא את-, כלפי הלקוחות.

כסא מנהלים מהסוג שהזכרנו, חשוב במיוחד אם אותו רכז מקיים פגישות עסקים אצלו במשרד.

ישנם מנהלים אשר מרגישים ההיפך מכן נוח ליצור בידול ומבקשים שיהיה להם רהיטים למשרד הדומה לזה של הכפופים להם. אומנם זה תלוי אופיו של בן-אדם, אבל רכז שהוא יחיד מהעובדים זוכה לזה שהספקי החברה שבבעלותו קטנים יותר, לרוב. בדרך כלל, כאשר מישהו נחמד מאד ומשדר: אני מהחבר\\\'ה, זה גם מה שהוא קונטיינר. ואז שומר מצב של זלזול בעבודה מצד העובדים ומין תחושה במקום רחוק שיעשו או יספיקו, יספק את הבוס שלהם בכל מקרה.

כסא מנהלים מומלץ ליצור אצל נגר פרטי מנוסה, בהזמנה בעצמו. וזאת על אף לכסאות העובדים, אותם כדאי להוציא לצרכיו ברשת סיטונאית, המוכרת בקבלנות. נגר כזה, יבטיח שהכסא יהיה ייחודי ומיוחד ולא אחד שיש כמוהו עוד אלף בשוק, וכן, הוא יהיה יש בידו להתעכב על גבי הפרטים הקטנים המתאמים לאותו מנהל וזאת בניגוד לקנייה ברשת חנויות של ריהוט משרדי בה כסא מנהלים מיוצר בצורה אחידה.

 



תגיות המאמר: כסא מנהלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Zina

מאת: Zinaריהוט 27/10/09857 צפיות
עמדת הגיג חשוב שתהיה נוחה, מאת שכל כמו מרבית שעות עובדים בריאה. חשוב ליצור עמדת קומפיוטר נעימה ואסתטית עבורנו ומהבחינה הזו, בשלמות 1 ומה שעושה לו מענג וטוב: אחד ישים הולדת פנורמה של האישה והילדים, אחר ישים איזה גימיק או צעצוע מנהלים שהוא אוהב.

מאת: Zinaריהוט 27/10/09682 צפיות
שולחנות שטח מתבקש שיהיו נוחים פונקציונלים בקשר למנת שלעובדים שלך יהיו עוד הספקים. שולחנות עיסוק נוחים, משמעם: גדולים, מרווחים, דרך מגירות. מחויב המציאות שהשולחן מתעתד רחב ככל שניתן על מנת שיהיה אפשר להעמיס עליו עיסה מקצוע, בלי שיקרוס...

מאת: Zinaריהוט 27/10/09683 צפיות
רהיטים משרדי מבדיל אותנו מריהוט ביתי רגיל. יש בו פונקציונליות והוא משדר קצת נקי. רהיטים משרדי חייב להיות בקווים נקיים ולא מקושקש. אם מדובר בעניין כיסאות או דוכן משרדית, מועיל שתהיה בצבע אחיד וכהה. כהה בנוסף למנת שלא יראו כתמים, ואחיד בנוגע למנת לשדר תכנית רצינית למקום.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica