חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח חזה - יתרונות וחסרונות

אין ספק שניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בעשור האחרון בקרב נשים בארץ ובעולם. הפופולריות של הניתוח רק גוברת בעקבות השיפור והשכלול המתמיד שחל בתחום הפלסטיקה הרפואית. כמו כן, מגוון האפשרויות לניתוח פלסטי לחזה התרחב בצורה משמעותית – כיום ניתן לבצע הגדלת חזה למבחר גדלים או לחליפין להקטינו כאשר קיים הצורך, לעצב את החזה לצורה הרצוייה המדוייקת ואפילו להלחם בגרביטציה ולהפוך חזה נפול לזקוף.

הפופולריות העולה של הניתוח יחד עם הזמינות שלו והעלות הנמוכהיצרה מצב שבו נשים רבות מחליטות על ביצוע הגדלת חזה לפני שהן בדקו  את השוק לעומק וביררו את כל הפרטים.

לפני שאתן ניגשות לניתוח מורכב כל כך מומלץ לבחון מס' קליניקות בנפרד ולהתעניין אצל כל אחת לגבי הצעות מחיר וכן טכניקות רפואיות שבהן משתמשים בניתוח. חשוב  להתעניין לגבי הסמכת הרופא המנתח, הנסיון שלו בתחום, ואפילו כדאי לשוחח איתו כדי לקבל התרשמות מהאמינות שלו. כמובן שחשוב לדבר עם נשים שעברו ניתוח בקליניקה הספציפית בכדי לקבל המלצה מהן לחיוב או לשלילה. כדאי להשתמש בהדמיית מחשב המסוגלת לתת אינדיקציה טובה לגבי מראה החזה לאחר הניתוח. כמו כן, חשוב מאוד לבחון את החוזה עם הקליניקה בעין ביקורתית בכדי לוודא מה תשובת הקליניקה למצב שבו יהיו נזקים במהלך הניתוח או במידה וייגרם נזק כלשהו לחזה בעקבות הניתוח (גם שנים לאחר הניתוח עצמו).

יותר מכך, לפני שאתן מחליטות על ביצוע ניתוח הגדלת חזה, חשוב לשקול בכובד ראש את החסרונות והסכנות של ניתוח מורכב כזה – חסימת האפשרות להנקה, סכנה לזיהומים באזור המנותח, התפוצצות שתלי הסיליקון וסכנה לצלקות.

לסיום, ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח מצוין, שמאפשר למיליוני בנות בעולם להיות שלמות עםגופן ואין ספק שיתרונותיו של הניתוח ברורים. יחד עם זאת, מדובר על ניתוח לכל דבר ולכן יש להתייחס אליו ברצינות הראויה לו – חשוב לבצע סקר שוק מעמיק לפני ביצוע הניתוח ויש להתחשב בסכנות האפשריות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו חלק מצוות האתר על הגדלת חזה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל חזון

מאת: מיכאל חזוןניתוחים פלסטיים24/10/09784 צפיות
כיום, התופעה נהייתה טרנד. כל אחת בישראל שואפת לשפץ, להגדיל, להקטין (אפילו) או האל יודע מה. הגדלת חזה נהייתה פשוט דבר שבשגרה – אפילו השכנה ממול עשתה ניתוח, וגם ההיא מהסופר. האמת? אני שמח על שינוי חברתי זה.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161788 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161785 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161620 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152278 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151785 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152309 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica