חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על שאלות נסתרות ועל ייעוץ זוגי בדרום

על ייעוץ זוגי בדרום

כשמדברים על בעיות משפחתיות, מדברים בעצם על עיסוק שהוא עיסוק הקשור למקצועות בריאות הנפש. מקצוע של ייעוץ זוגי בדרום הארץ, מתייחס בעצם לחדשנות של המאה עשרים. אם נלך אל שנות החמישים, נגלה שכבר אז התפתח עניין ומחקר של טיפול זוגי.

אין זה משנה אם מדובר בבחירת יעוץ זוגי בצפון או ייעוץ זוגי בדרום הארץ, המקור התפתח ובשנת 76 הוקמה בישראל תחנה לטיפול במשפחה. מטרת התחנה קשורה בהסמכה ובקרה על המטפל ועל מקצועיותו.

חשוב לדעת, נכון להיום נכלל ייעוץ זוגי בצפון או אפילו יעוץ זוגי בדרום הארץ, במסגרת טיפול פסיכו תרפי והוא מוכר בחוק הבריאות הממלכתי.

מה הסיבות לבעיה בזוגיות?

לא מעט זוגות מתחילים את מסע הנישואין או הזוגיות באהבה, אופטימיות ואפילו כבוד הדדי. כל אדם מביא את כישרונו לקשר. אחרי הכול מדובר בשני אנשים שונים בתכלית השוני. כל אחד רוצה את התמיכה ואת התמורה בעד מה שהוא משקיע אך לא תמיד זה מגיע. לא מעט ציפיות הופכות אכזבה ואנחנו לא ממש מבינים את הסיבה.

בכולם קיים החלום של חיי נישואין מושלמים, כאלה המגיעים מן האגדות והרי חיי נישואין ומערכת זוגית כזו או אחרת, דורשת השקעה מלאה וחוסר ויתור עצמי. זה בא לידי ביטוי בשיתוף פעולה בבית, מטלות חלוקות באופן של שווה. גידול ילדים משותף, שותפות כלכלית והרבה ביחד, הרבה יותר ביחס להפרדה. כשמגיעה ההפרדה וטופחת על פניכם, מגיע ייעוץ זוגי ויכול בהחלט לספק לכם את התשובות.

לאחר הנישואין וביאתם של הילדים לחיים, עוברים לא מעט זוגות גילוי והתפכחות נוכח המצב הנוכחי, לא כולם מקבלים את המציאות החדשה, חלקם בוחרים להתגרש אך מסתבר שמדובר בחלק הקל ביותר, החלק שבו לא מתמודדים ולא מציבים את הדברים ומנסים לראות אותם באור אחר. היכולת לקבל את האחר כמו שהוא, מביאה תסכולים וחלומות שווא שהם גורם בלתי נמנע לגירושין בסופו של דבר.

זקוקים למידע נוסף? בשביל זה אנחנו כאן, היכנסו לאתר והשאירו את פרטיכם האישיים, אנחנו נשמח לחזור ולסייע לכם בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143794 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144036 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144462 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215131 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204652 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201167 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201459 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201421 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173401 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica