חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה עם מט"ח 24

מאת: מייקל בוסקילהייעוץ עסקי26/11/20121059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מט"ח 24 – מסחר בסחורות

מסחר בסחורות הוא כיום אחד מסוגי המסחר הנפוצים ביותר הן בארץ והן ברחבי בורסות רבות בעולם כולו. על מנת לסחור בצורה נבונה בסחורות רצוי לקבל שירותים מחברה אשר מתמחה בתחומים אלו. מט"ח 24 הינה חברה המתמחה בשווקי ההון ובורסות העולם. מט"ח 24 מעמידה לרשות לקוחותיה ליווי צמוד של מאמני מסחר מקצועיים ומספקת להם מידע עדכני ושוטף על מצב הבורסות בעולם. מדדים וסחורות הם שני תחומים שבהם מתמחה מט"ח 24 בנוסף לתחום המט"ח ואופציות מט"ח והיא מציעה לכלל לקוחותיה שירותים אמינים ומקצועיים מידי טובי המומחים בתחומי מסחר אלה .

מה זה אומר בעצם מסחר בסחורות ?

מסחר של מדדים וסחורות נעשה באמצעות חוזים עתידיים CFD וכשמדובר בסחורות מדובר על מסחר בחוזים עתידיים על נפט, גז, כסף וזהב. CDF פירושו הוא - Contract For Diffrences. כלומר, זהו ההפרש שבין שער השוק בזמן פתיחת פוזיציה לבין שער השוק בזמן סגירת הפוזיציה. מדובר כמובן על מסחר בנייר ערך אשר משקף את התנועות בסחורות ( או במדדים ) של נכס הבסיס אותו הוא מייצג. כלי השקעה זה מאפשר רווחים או הפסדים על פי תנועות מחיר נכס הבסיס ביחס ישיר לפוזיציה הנסחרת. הבעלות הנרכשת איננה על הנכס עצמו אלא על החוזה העתידי .

יתרונות המסחר בחוזים עתידיים

למסחר של מדדים וסחורות בחוזים עתידיים יש כמה יתרונות שמאד משמעותיים למשקיע הפרטי ולסוחר העובד מן הבית. מסחר של מדדים וסחורות בחוזים עתידיים מאפשר לכל אחד לסחור מהבית בכל שעה שיחפץ וניתן לסחור בבורסות השונות במהלך כל שעות היממה, וגם כשהבורסות סגורות. יתרון נוסף הוא שהמסחר מתבצע ללא עמלות פרט לעמלת פתית פוזיציה. בנוסף, המסחר של מדדים וסחורות מאפשר מינוף קל שלא מצריך מהמשקיע הון התחלתי גדול .

מט"ח 24 – ליווי צמוד

כאשר תתחילו במסחר ילוו אתכם מאמני מסחר מיומנים לאורך כל הדרך, תקבלו גישה לחדר מסחר הפתוח 24 שעות ולרצף של מידע עדכני מכל בורסות העולם. כנסו לאתר מט"ח 24 , הירשמו והתחילו לסחור .

 



תגיות המאמר: מטח 24


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מייקל בוסקילה

מאת: מייקל בוסקילהצימרים15/06/161380 צפיות
כשאומרים חופשה בחורף לא מעט גבות מורמות מבחינת הרבה אנשים חורף זה בדיוק הזמן לשבת בבית ולא לצאת לשום מקום , ידוע כי עונת החורף הינה דלה יותר מבחינה תיירותית ועל כן מירב דירות הנופש פשוט החליטו לשנות את כל התמונה על מנת ליצור תנועה גדולה גם בימי החורף.

מאת: מייקל בוסקילההכרויות28/11/128514 צפיות
צעירים וצעירות חרדיים אשר מחפשים את בכיר או בחירת ליבם לא יכולים פשוט להיפגש כך סתם לעיני כל, להכיר בבית הספר או בבית הקולנוע. ההפרדה בין הבנים לבנות מגיל צעיר וחוקי הדת והחברה מקשים על היכרויות ספונטאניות וזאת בניגוד לאנשים חילוניים, אשר יש להם מגוון של דרכים להכיר את בני המין השני לכל מטרה שירצו, בין אם רצינית ובין אם לאו.

מאת: מייקל בוסקילהייעוץ עסקי26/11/121181 צפיות
אנשים מגישים תביעות ייצוגיות כנגד גופים מסוימים כאשר הם יכולים להוכיח כי נגרם נזק לאנשים רבים מאותה הסיבה. לדוגמה : כאשר רשת של מרכולים מעגלת את סכומי החשבוניות לטובתה וגורמת לנזק כספי ללקוחותיה לאורך זמן יש עילה לתביעה ייצוגית.

מאת: מייקל בוסקילהרהיטים07/11/121292 צפיות
פרגולות הן פתרונות הצללה יפים ויעילים במיוחד למזג האוויר הישראלי. מכיוון שרוב ימות השנה נדרש מאיתנו לחשוב על יצירת הצללה לגן ומכיוון שאחרת אי אפשר ליהנות מהגינה או מהמרפסת, תחום ייצור פרגולות לבית ולעסק מאוד מפותח בישראל ואתם בתור לקוחות יכולים להזמין פתרונות הצללה המותאמים באופן מדויק לסגנון העיצובי של הבית ושל הגינה שלכם, ובעצם לספק לכם את הפתרון הנכון ביותר לצורך שלכם ושל המתחם עליו מדובר .

מאת: מייקל בוסקילהלימודים אקדמאיים25/10/121078 צפיות
פסיכולוג הוא מקצוע נחשב, בכך אין צל של ספק, אך האם תואר ראשון בפסיכולוגיה יספק את הדרוש על מנת להפוך להיות פסיכולוג מבוקש ? התשובה היא : ממש לא. תואר בפסיכולוגיה מצריך התמדה מכיוון שמדובר על לימודים מקיפים אשר כוללים שני תארים וגם תקופת סטאז'.

מאת: מייקל בוסקילהלימודים אקדמאיים25/10/121061 צפיות
מבחן פסיכומטרי מהווה היום את אחד מהמרכיבים ההכרחיים במסלולי הכניסה למוסדות להשכלה גבוהה. עבור רבים מבחן פסיכומטרי מהווה מכשול של ממש בדרך לבחירת תחום הלימוד המועדף ולהתקבל אליו. על מנת לסייע למועמדים לעבור אותו בהצלחה קיימים כיום לימודי פסיכומטרי אשר מלמדים את התלמיד באופן יעיל אינטנסיבי ומקצועי כיצד להשיג את הציון הדרוש לכניסה לפקולטה הרצויה לו.

מאת: מייקל בוסקילהנשים - כללי21/10/121259 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת את מתחתנת, שמלה כבר בחרת, כל הסידורים נעשו, את יודעת איך התסרוקת שלך תיראה והכול מסודר עד הפרט הכי קטן. אבל רגע, מה עם האיפור שלך ? הרי אין יותר חשוב מאיך שפנייך ייראו בערב החשוב ביותר של חייך.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222230 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211216 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211033 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica