חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס קוסמטיקה או קורס הנהלת חשבונות מה כדאי?

מאת: Eli Levyחינוך ולימודים - כללי26/11/2012765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדובר בשני תחומי התמחות שונים מאוד זה מזה במהות המקצוע, בדרכי ההכשרה, בנושאי הלימוד וגם באופן העבודה לאחר ההכשרה. יחד עם זאת מדובר במקצועות שמשך ההכשרה שלהם קצר יחסית, ההשקעה הראשונית בהתחלת העבודה יכולה להיות קטנה, ומגוון תחומי העבודה רחב. בשני הקורסים ניתן ללמוד גם בלימודי ערב או בימי שישי.

 

קורס קוסמטיקה

מי שלומדת קורס קוסמטיקה יכולה להתחיל בקורס כולל שמלמד תחומים שונים כדי להתחיל לעבוד עם סיום הלימודים כקוסמטיקאית. פירוש הדבר חומר עיוני רב, חומר רפואי, מורים שהם רופאים או כימאים או פלסטיקאים. לאחר ההכשרה כקוסמטיקאית תוכלי להרחיב לתחומים המתאימים לךף החל מבניית ציפורניים, דרך איפור קבוע, עיצוב גבות, בוטוקס, פילינג, טיפולי לייזר, אפילציה ועוד. השמיים הם הגבול והתחומים מתרחבים כל העת.

 

תחומי העיסוק למתחילה.

תוכלי להיות נועזת ולפתוח קליניקה פרטית בהשקעה כספית גבוהה. תרכשי ציוד ותכשירים, תדפיסי כרטיסי ביקור ותפתחי אתר באינטרנט. תוכלי גם להתחיל צנוע ולתת שירותים במסגרת מכון קיים.

 

קורס הנהלת חשבונות

בניגוד לנאמר על קורס קוסמטיקה כאן ההכשרה די מובנית. את מתחילה לימודים של קורס הנהלת חשבונות סוג 1 + סוג 2 וכבר יכולה להתחיל לעבוד. במהלך העבודה רבות הולכות ללמוד הנהלת חשבונות סוג 3 או חשבי שכר או יועצי מס. לעתים מחליטים ללמוד את כולם, אם כי יש חפיפה בנושאי הקורסים. מי שממש התאהבה בתחום יכולה להחליט ללמוד בקורס חשבונאי בכיר מדופלם או אף להירשם לאוניברסיטה וללמוד ראיית חשבון.

 

תחומי העיסוק למתחילה

כמי שעברה קורס הנהלת חשבונות את יכולה למצוא עבודה במשרדים שאינם דורשים ניסיון. השכר ההתחלתי יהיה נמוך אך תזכי להכשרה שהיא מאוד חשובה להמשך דרכך. לאחר שתרכשי ניסיון, תכירי לקוחות רבים, ותמשיכי ללמוד תוכלי להתקדם ואף לפתוח משרד עצמאי.

 

פיקוח משרד התמ"ת.

כל מי שלומדת קורס ההנהלת חשבונות צריכה לעבור מבחנים של משרד התמ"ת כדי לקבל תעודת מקצוע. אין עדיין כלל כזה בלימודי קורס קוסמטיקה, אך מומלץ לחפש בית ספר שלפחות בחלק מהקורסים שלו יש פיקוח של משרד התמ"ת או משרד הבריאות. יש להניח שבית ספר כזה יקפיד על סטנדרטים גבוהים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132520 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133197 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132484 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132512 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214008 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204857 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181661 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181532 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica