חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחי יוקרה שילוב של איכות, פרקטיות ואווירה.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/20133195 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מטבחי יוקרה  שילוב של איכות, פרקטיות ואווירה.

המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מטבחים אלו יכולים להיות מעוצבים במגוון של סגנונות עיצוב, כאשר הסקאלה נעה מהסגנון העתיק והישן ועד לסגנון המודרני. אתם בוחרים את הסגנון המועדף עליכם ומקבלים מטבח מעוצב, איכותי, שישרת אתכם לאורך זמן. אתם תיהנו ממנו, מהאווירה שהוא מייצר עבורכם ומהנוחות לעבוד בו.

מה משותף למגוון המטבחים הכפריים?

ראשית, כמובן החזות העתיקה, בעלת המראה הישן או המיושן. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מטבח כפרי, כאשר האחד הוא מטבח בסגנון טוסקנה – מטבח עשוי מעץ מלא, בעל כושר עמידות גבוה, מעוצב בקווים רכים, מעוגלים, בשילוב עם צבעים חמים וחזקים (אדום, כתום וכו'), אשר יחד עם התאורה הנכונה מאפשרת למטבח שלכם לייצר עבורכם אווירה של חמימות, קירבה ואינטימיות.

מטבח בסגנון פרובאנס בנוי גם הוא על טהרת העץ המלא, אלא שהוא משלב בעיצובו גם שימוש בברזל ובנחושת, ריהוט מאסיבי, חפצים גדולים וכדומה. עיצוב של מטבח  זה הוא גס יותר, כבד ומאסיבי יותר, הקווים לא בהכרח ישרים, לא חייבים להיות סימטריים, וגוון העץ כהה יחסית ומשולב עם צבעים בהירים. מטבח בסגנון זה מחייב חלל גדול ורחב ידיים, שכם רק בתוך מרחב, המאסיביות שלו מקבלת ביטוי ומייצרת אווירה כפרית נעימה ואינטימית, למרות שאין מדובר בשטח קטן ומצומצם, ולמרות שהעיצוב הוא בקווים כבדים וגסים.

מטבח כפרי בסגנון אנגלי עשוי גם הוא מעץ, כמובן, והוא משלב קווים רכים ומעוגלים עם אפשרות לגילופים. עיצובו מושפע מהתקופה הויקטוריאנית והאווירה שהא מייצר עבורנו משלבת מרחב עם רומנטיקה. עיצוב המטבח משלב בין ריהוט בעל מראה עתיק לבין צבעים עדינים.

כל המטבחים הכפריים הם בעלי מראה מיושן אולם הלכה למעשה הם מכילים את כל האקססוריז ואת כל הפטנטים המודרניים, שמטרתם להקל עלינו את "חיי המטבח".

מה משותף לכל המטבחים המודרניים?

כל מטבח מודרני באשר הוא בנוי ומעוצב על טהרת התחכום, השכלול, הטכנולוגיה המתקדמת ופתרונות האחסון הרבים. מטבח זה מייצר אווירה של סדר, מרחב וניקיון, ומתאים לאלו מכם שאוהבים חדרים עם "ספייס" , עיצוב "לכאורה" מינימליסטי והעדר חפצים מיותרים מול העיניים.

מטבחים אלו כמובן עשויים מחומרי גלם שונים, כאשר בניגוד למטבח הכפרי שבנוי על טהרת העץ, הרי שהמטבח המודרני מאפשר קשת רחבה יותר של משחק בחומר, בצבע, בתאורה ובשילוב ביניהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132483 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132510 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאת: Eli Levyהדברה28/05/131020 צפיות
הדברה בחדרה בבתים בהם מגדלים חיות מחמד דורשת היערכות מוקדמת: מדביר מקפיד להנחות את בני הבית בהכנות לקראת ביצוע ההדברה. על בני הבית להרחיק את הצעצועים של חיית המחמד, את כלי אוכל ואת כלי השתיה שלהם

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica