חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות אינסטלציה – תיקונים או שיפוץ כללי

הגיעה העת לשיפוץ כללי בבית וזו העת להכין תכנית עבודה. עבודות אינסטלציה וחשמל הן העבודות היסודיות והחשובות בבית, והדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבוע איך הן משתלבות במסגרת התקציב ומה בדיוק צריך לעשות. באשר לעבודות הצנרת, אחת ההחלטות שיש לקבל היא האם לנסות לתקן את הקיים או פשוט לעקור הכול ולהתקין מערכת חדשה. ההבדל הכספי בין שתי האופציות הללו הוא ניכר ולכן השיקול חייב להיות רציני.

מערכת ישנה מאד דורשת החלפה

במקרה שהצנרת בבית היא מהסוג הישן, הדבר הטוב ביותר הוא לנצל את השיפוצים ולעשות עבודות אינסטלציה כלליות. משמעות העניין היא עקירת המרצפות והחלפה כוללת של כל הצנרת, הן צנרת הכניסה לבית והן צנרת המים היוצאים או הביוב. החומרים החדשים שמהם מורכבת האינסטלציה כיון הם עמידים יותר ושורדים זמן ארוך יותר. משמעות ההחלפה היא מספר שנים לא מבוטל של "שקט תעשייתי" מהבחינה הזאת.


אם השיפוצים כוללים גם שינויים מבניים, ייתכן שצריך "לקבור" אינסטלציה ישנה ולהתקין אחרת במקומה.

שיפוצים תקופתיים

יש כאלה הנוהגים לבצע שיפוצים כאלה ואחרים מדי כמה שנים. כאן, כמו בסעיף הקודם, השאלה העיקרית היא האם ומתי הוחלפה הצנרת בבית והאם היו תקלות רציניות מאז. אם המערכת הוחלפה לא מכבר ואם אין בעיות, מומלץ לבצע, אם צריך, עבודות אינסטלציה כלליות ותחזוקה: החלפת ברזים, ראשי ברז או ידיות, הכל בהתאם לצורך. יש כיום דרכים לבדוק בעיות אפשריות בצנרת באמצעות מכשירים מתקדמים, כולל צילום של הצנרת מבפנים. זהו עוד אמצעי שעוזר להחליט.

אם הבית נבנה לפני פחות מעשור, יש להניח שהצנרת שלו עשויה מחומרים מודרניים ולפיכך רמת האיכות שלה טובה. גם כאן, מומלץ לבדוק לפני שמתחילים. בכל מקרה, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לפנות למומחה בנושא (על פי רוב מדובר באינסטלטור) בנושא ולא לנסות לעשות זאת בעצמכם, אם אתם לא מבינים בזה ממש. מה שנראה פשוט כשבעל מקצוע עושה אותו, יהיה מסובך מאד לעשות לבד. ניתן, עם זאת, לרכוש את חומרי הגלם לבד, על פי מפרט מדויק שיגיש בעל המקצוע. כך ניתן אולי לחסוך בעלות של עבודות אינסטלציה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אחים גבאי מתמחה בשירותי אינסטלציה מזה עשרות שנים ומעניקה שירותי אינסטלציה שונים הכוללים: שירותי משאית ביובית - לפתיחת סתימות בלחץ גבוה, שירותי אינסטלטור בזמינות 24 שעות ביממה, איתור נזילות ופתיחתן באמצעות מכשור מתקדם וכן הנחת קווי צנרת, שיפוץ והחלפה.

להזמנת שירותי אינסטלציה, חייגו אלינו חינם: 1-800-34-34-34
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אחים גבאי

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica