חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לשאול ולא העזתם על צלמים במרכז

מאת: מיכל זצילום03/12/2012696 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מה שרציתם לדעת על שירותי צילום מקצועי

הרבה לפני שתבחרו שירותי צילום חתונות בנס ציונה או מאידך צלם חתונות ברחובות , חשוב לדעת את גודלו של האירוע. היכן הוא עומד להתקיים? מה מספר האורחים ומה אופים? מה גודלו של צוות הצילום שתצטרכו בפועל? האם תרצו שמישהו ייצמד אליכם ויספק לכם שירותי צילום הבא לידי ביטוי בתיעוד כל רגע וכל דקה מהיום המרגש ביותר?

טיפים למציאת צלמי אירועים באזור המרכז

  • 1. ההיצע גדול כשמדברים על צלמים במרכז הארץ. ככל שההיצע גדול ההזדמנויות גדולות אך עלולות לבלבל לא פעם. היכולת לבצע פילוח שירותים בדפי האינטרנט, תוכל להקל עבורכם את הבחירה. לאחר שמניתם כמה בעלי עסקים העוסקים בצילום, היכנסו לאתר הבית שלהם, בחנו את הסביבה הווירטואלית, זה כבר יספק לכם מידע באשר לבית העסק עצמו.
  • 2. שוק לקוחות מרוצים. אלו הם משפטי המפתח. כמו בכל דבר, שאתם תרים אחר שירותי צילום אירועים, חשוב לבדוק מי הלקוחות הממליצים והאם בין אותם ביקורות קיימת גם ביקורת שלילית.
  • 3. אמינות ויושר, גם כאן, חשוב לבקש מבעל העסק לציין בפניכם תעודת יושרה ואפילו למנות בפניכם את עובדי הצוות אשר ייטלו חלק ביום שמחתכם.
  • 4. הרבה לפני שאתם משלמים את מיטב כספכם, ראוי ורצוי לשבת על זיכרון דברים. בהסכם שתצרו, תרשמו את שעת ההגעה לאולם, את השירותים אותם הולכים לקבל ומאידך את זמן אספקת החומרים למען הסר ספק.

מיותר לציין, לא פעם עלו סיפורים כאלה ואחרים על חברות או שירותי צילום שהבטיחו הרים וגבעות ולבסוף סיפקו את עבודת הצילום בכללותה, הרבה אחרי המועד הנדרש. על מנת למנוע מפגשים או עסקאות אפרורית, הנה לכם מספיק סיבות בדרך לידיעת תחום הצילום על כל גווניו.

אל תשכחו: לא רק הצלם משפיע על כמה יפים אתם בתמונות, אלא גם איך אתם מאופרים ומה הפוזות שבהם אתם מצטלמים. על כן, חשוב שתתאפרו בהתאם למקום שבו הצילום מתבצע (בחוץ או בפנים? מה התאורה שיש? וכו') והכירו את הצדדים הפוטוגניים שלכם ואת אלו שלא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144037 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182950 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172903 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172209 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172073 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174041 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171771 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica