חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד נדע להבחין בבושם איכותי?

מאת: מיכל זיופי וטיפוח - כללי03/12/2012770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש נשים או גברים שאינם מוכנים להחליף את סוג הבושם שלהם, ריח זה מלווה אותם שנים. בחירת בושם תלויה כמובן בטעם שלנו. בשמים אמורים גם להתאים לסוגי העור כל בושם יהיה קצת שונה על עור מסוים. גם חנות הבשמים חשובה, היות וישנן נשים שרגילות לפרפומריה מסוימת כמו שהן רגילות לקוסמטיקאיות שלהן.

ישנם בשמים זולים יחסית אך איכותיים כמו  הבושם "אמבר רומנס" של ויקטוריה סיקרט מחירו הוא 65 ₪  והוא איכותי לעומת זאת בושם של פראדה יכול להגיע ליותר מ-500 ₪  המוצרים של Victoria Secret הם די ידועים, אך שימו לב למחיר בין חברה לחברה. לפעמים ישנם מבצעים אטרקטיביים שכולנו רצות לפארמים הפזורים ברחבי הארץ ומהרות לרכוש אותם. אם יש לנו קשרים טובים עם רשת או פרפומריה מסוימת, קרוב  לוודאי כי נהנה ממבצעים ובעל החנות או המוכרת כבר יידעו אותנו. זו הסיבה שיש נשים הרגילות לקנות קוסמטיקה ומוצרי בישום מחנות מסוימת. מחירי הבשמים הם שונים אצל החנויות השונות בגלל התחרות.,

כל תעשיית הבשמים והכנת התרכובות שלהם, זוהי עבודה למומחים בלבד שעוסקים  במשך כל היום  בתרכובות של בשמים חדשים, לאנשים האלה יש  חוש ריח מעולה וידע רחב בשמנים ותמציות, הם יודעים להבחין בסוגים של תמציות ורוקחים בשמים על פי דרישות של הלקוחות. אין פה עניין של טכניקה, כל יצרן בשמים הינו אומן בפני עצמו, אך יש קווים המראים לו על איזה קונספט של בושם מדובר.

הבושם שאנו משתמשים בו, אומר בבירור מי אנחנו... עלינו לתת מסר לסביבה באמצעות הבושם שלנו ישנם ניחוחות שונים של בשמים: ניחוח סולידי סקסי, ספורטיבי  ועוד.. ישנם אנשים שלא מחליפים בושם אך יש כאלה המקשרים אופנה עם בושם ומחליפים ניחוחות כל הזמן. במשך חיינו, הגוף והעור שלנו עוברים שינויים הורמונליים וגורמים לשינוי בחומציות של עורנו, שובל הריח שאנו מעוניינים שיישאר מאחורינו משתנה עם השנים בדיוק כפי שאנו משתנות עם השנים...אם הפכנו להיות מתוחכמים יותר, כך הריח של הבושם אתו אנו משתמשים יהיה מתוחכם יותר.

ישנם משפחות ריח השייכות לכל העולם של הבשמים שמעניקות לכל אישה מאתנו שייכות לקבוצה מסוימת ,יעדיפו  בושם מתקתק, ואילו נשים מסוימות יעדיפו ריחות רעננים יותר בקיצור, הבושם שלנו זה אנחנו. אין בדרך כלל מגבלות של גיל לגבי סוג בושם, אך חוש הריח שלנו עם הגיל משתנה כמו שאר הדברים והעדפותינו יכולים להשתנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144037 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica