חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להקמת מאפייה

מאת: חיים קסלרעסקי מזון03/12/20122046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם החלטתם בשעה טובה להביא את אהבתכם לבצק האפוי לכדי ביטוי פיננסי, הרי שעומד בפניכם אתגר מרתק המשלב בין תחביב ופרנסה. ואולם, על מנת להקים את העסק בצורה נאותה ולהשתלב בהצלחה בשוק התחרותי יש לתת את הדעת על מספר היבטים בסיסיים, וביניהם עלויות ההקמה, רכישת ציוד אפייה, אופיו של העסק ודרכי שיווקו, וכן אישורים הנדרשים על ידי המוסדות המפקחים.

עלויות הקמה

כאשר מתכננים הקמת מאפייה יש לקחת בחשבון מספר גורמים הכרוכים בהוצאה בלתי מבוטלת. ראשית, מיקום החנות באזור מאוכלס בצפיפות עשוי בהחלט להשפיע על הצלחתה, ואולם אזורים מבוקשים ניחנים לרוב במחירי רכישה או השכרה גבוהים לצד ארנונה יקרה. לכך יש להוסיף את עלויות השיפוץ שיידרש עבור חלוקת המקום לאזורי תצוגה, מכירה ואחסון. בנוסף,יהיה עליכם לבטח את תחומיו השונים של העסק כגון מלאים, צד ג' ומבנה ותכולה, וכן להוציא אישורים ממשרד הבריאות והרשות המקומית, הכרוכים אף הם בתשלום. לעלויות אלו מתווספות הוצאות הקשורות בעסקת עובדים, רכישת ציוד כגון מיקסרים ותנור תעשייתי, וכן קנייה שוטפת של חומרי הגלם.

אופי העסק

לפני שפותחים מאפייה חשוב מאוד להתייעץ עם גורמים המעורים בתחום, וזאת על מנת לבנות עסק המושך לקוחות, ובשורה התחתונה משתלם. אך עוד לפני שפונים לייעוץ כדאי לחשוב על אופיו וסגנונו של המקום מבחינת סוגי המוצרים שיימכרו בו, מראה החנות וקהל היעד המרכזי, שכן גורמים אלו משפיעים רבות על ההצלחה העסקית ואף קובעים את עלויות ההתנהלות השוטפת. לדוגמא, לבית מאפה הממוקם באזור מגורים צעיר כדאי להציע מוצרי בריאות בהתאם לאופנה העכשווית, ואילו בעלי עסק המעוניינים לחסוך בהוצאות יתבססו על מוצרי מאפה קפואים. בנוסף, חשוב להחליט האם מדובר במאפייה איכותית ומעודנת המתמחה במוצרים ספציפיים, או דווקא בחנות המציעה מכל טוב וקורצת לקהל יעד רחב ככל האפשר. לאחר שבחנתם את האפשרויות השונות והחלטתם על כיוון, פנו אל איש מקצוע ובדקו עימו האם אתם על הדרך הנכונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים קסלר

מאת: חיים קסלרביטוח נסיעות09/02/148212 צפיות
ביטוח בריאות בעת נסיעה לחו"ל ובייחוד נסיעה ממושכת כגון שליחות, או רילוקיישן לחו"ל, הוא אחד הדברים החשובים שתדרשו לבצע לפני הנסיעה לחו"ל. החשיבות שלו נובעת בשל הצורך להתמודד עם מערכת בריאות במדינה זרה ובשפה זרה. השירות של DavidCard הוא מהיר, יעיל ופשוט- DavidCard הינו כרטיס מגנטי שניתן לשלם באמצעותו עבור שירותים רפואיים בעת השהייה בחו"ל.

מאת: חיים קסלרלימודי שפות29/10/137741 צפיות
באופן כללי, מבחן אמיר ומבחן אמירם נועדו לאפשר למועמדים ללימודים אקדמיים להשיג פטור מאנגלית, או הפחתה במספר קורסי ההשלמה בהם יידרשו. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין שני המבחנים, כמו היותו של מבחן אמירם ממוחשב ואדפטיבי, אך בהחלט קיימים גם קווי דמיון רבים. לכן, ההמלצות הבאות יסייעו לכם להגיע להישגים טובים יותר בשניהם

מאת: חיים קסלרלימודים אקדמאיים29/10/131173 צפיות
חינת הבגרות בפסיכולוגיה מהווה חלק מהבגרות במדעי החברה, ומקיפה לרוב 2 יחידות לימוד מתוך 5 יחידות מורחבות בתחום. הבחינה מורכבת משני פרקים עיקריים, כאשר הראשון כולל שתי שאלות רחבות בנות 25 כל אחת, ואילו החלק השני מחמש שאלות מקוצרות בנות 10 נקודות.

מאת: חיים קסלרקורסים וסדנאות08/10/131969 צפיות
בהגיעכם לגיל שש עשרה ובעודכם שוקדים על בחינות בגרות, נוחת עליכם הצו הראשון הדורש אף הוא הכנה לקראת מבחנים שונים. מדובר במבחנים פסיכוטכניים המבוצעים בתחנות שונות במהלך יום ארוך זה, אשר עוסקים במספר תחומים וביניהם גם אוצר המילים, או בכינויו המוכר צו ראשון מילים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132237 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133095 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלראבטחת הבית23/09/131400 צפיות
גלאי עשן הינם מכשירים מיוחדים לגילוי וזיהוי שריפות בבתים פרטיים, עסקים ומוסדות. חשוב לדעת כי קיימים בשוק מספר סוגים של גלאים העובדים בטכניקות ייחודיות וגם נדרשים בהוראות התקנה שונות. בדרך כלל יותקנו הגלאים באזורים רגישים בבית, כמו המטבח המועד לשריפות או בחדרי השינה, על מנת להתריע את הישנים מוקדם ככל הניתן אודות השריפה.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213660 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214063 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205526 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810515 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica