חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בצפון

מאת: davidצימרים06/12/2012618 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו הישראלים מאוד אוהבים לטייל, תמיד מנסים למצוא מקומות חדשים לבלות בהם, מחפשים אטרקציות מרתקות. חשוב לנו מאוד להכניס חופשה גדולה עם הרבה דברים ליומיים- שלושה. כשהישראלים יוצאים לחופשה מאוד חשובים הדברים הבאים: מחיר זול, נוף יפה, טיולי טבע, היסטוריה של המקום, אוכל טוב ואטרקציות. את כל זה אפשר למצוא בצפון ישראל, במקומות שנראים לנו כמה נופים ציוריים בשוויץ או באיטליה.

בצפון יש מגוון גדול מאוד של צימרים שנמצאים במקומות קסומים, ירוקים עם אוויר צח ונקי. באיזורים הללו של הצימרים בצפון תמיד אפשר למצוא מסלול לטיול רגלי, טיול ג'פים או טיול רכיבה על סוסים שיכול להתאים גם למבוגרים וגם לילדים, למשפחות או לקבוצות. אחרי יום מלא אטרקציות וטיולים אפשר לחזור לצימר ולהירגע. בזמן שאתם טיילתם הטבחים הכינו אוכל טעים ומשפיע. אחרי ארוחת הערב אפשר להירגע בספא, בג'קוזי, בסאונה או אפילו בבריכה.

אחד היתרונות הבולטים בנופש בצימר הוא שאתם לא חולקים את החופשה שלכם עם עוד מאות אנשים במלון הומה אדם. אין פה רעש, יש שקט, שלווה ורוגע. גם אנשים שאוהבים נופש פסיבי יכולים למצוא בצימרים בצפון הרבה אפשרויות לנוח כמה ימים ולחזור הביתה יותר רגועים, בריאים ועם רצון לחזור לצפון שוב. אנשים אלה שאוהבים חופשה פסיבית יכולים לפנק את הגוף ואת הנפש ע"י הטיפולים שניתנים בחלק מהצימרים או סתם ע"י ישיבה בג'קוזי, בהייה בנופים המרהיבים, קריאה של ספר טוב.

בצפון אפשר למצוא צימרים לכל כיס, יש צימרי בוטיק שנותנים שירות ברמה הכי גבוה, שכוללים הכל כולל הכל. ארוחות, טיפולים, סדנאות ועוד פינוקים. ויש צימרים יותר זולים שניגשים כמעט לכל אדם שרוצה לנפוש קצת בצפון. בצימרים הזולים יותר אומנם אין שלוש ארוחות ביום ואין הרבה פינוקים אבל עדיין אפשר להנות מהשקט ומהנופים. צימרים כאלו מתאמים לטיולים קבוצות שלא צריכים יותר מידי מותרות ובאים רק להנות מעט עם חבריהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת david

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172090 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171441 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171515 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171480 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171501 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161555 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161588 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica