חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלת כלה - טיפים לבחירה

הודות לספקטרום הענק של שמלות חתונה מעוצבות כל כלה יכולה כיום לאתר שמלת כלולות שקרובה לשמלה בתוכה הייתה רוצה להכנס לחופה.

אין לשכוח כי חובה לקחת בחשבון את הגזרה של הכלה לעתיד ובתחושת הנוחות שלה במשך המאורע, והדבר שהכי חשוב לזכור זה שבעזרת שמלות כלולות מראים ראשית לכל את אופיה של הכלה.

יש בכלליות שתי אפשרויות בולטות עבור שמלות כלה שנהוג לפתוח איתם כשמסתכלים על שמלת כלולות - שמלת חתונה צמודה או שמלה קצפתית.

יש כלות שלא כל כך מתאים להן ללבוש צמוד ומגווןשל שמלות חתונה נפוחות מאפשר למצוא את העיצוב המתאים והמחמיא ביותר לכלה גם במקרה והיא בעלת גזרה רחבה יותר.

אופן הבחירה של שמלת חתונה

הנה כמה טיפים שהכלה לעתיד אמורה להתחשב בהם על מנת לבחור את שמלת הכלה הטובה ביותר בשבילך: הדבר החשוב ביותר הוא למצוא שמלת כלה שתשקף את אופי הכלה ותתאים לה בצורה הטובה ביותר לא רק חיצונית אלא גם פנימית. רצוי מאוד לשאול לדעתם של בעלי מקצוע בעניין על מנת להתאים שמלות חתונה לכלהלפי גזרתה, בייחוד בעניין שמלות כלה צמודות. מעצבת שמלת כלה תוכל לבצע את ההתאמות והייעוץ הנדרשים. כאשר מנסים למצוא את שמלת החתונה המושלמת מומלץ להיות מודע לתקציב המוקדש לנושא ולנסות לא לעבור אותו כדי לא לפגום במרכיבים שונים במאורע. יש שלל ממש גדול וראוי של דיזיינים בשוק שמלות הכלה שבטוח שכל כלה תקבל את שמלת החתונה שהיא הייתה רוצה לצעוד איתה לחופה. בשנים האחרונות אופנתיות במיוחד שמלות כלה מתחרה אפע"פ שכאמור הבחירה היא אינדיבידואלית ומוטב שתעשה בהתאם לטעמה האישי של הבוחרת.

לתכנן מבעוד מועד

מומלץ לבוא מוכנה לתהליך מציאת שמלת החתונה. תבקרי בקטלוגים בגלישה ברשת, כך ששתיהיי עם מושג כלשהו לחנויותהמעצבים. מומלץ להבין שככל שתתעסקי בנושא פרק זמן ארוך יותר מראש, תגיעי שלמה יותר וכל תהליך ההחלטה יהיה קל הרבה יותר. במקרה שאת שואפת שיהיה לך טווח בטיחות מבחינת הזמן אז בדרך כלל שלושה עד חמישה חודשים קודםהאירוע זה דיי זמן לתור אחר השמלה. במהלך עשיית הבדיקה עדיף לך לרשום רשימה ממוקדת של מעצבי ומעצבות שמלות כלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נעם עובדת על פרוייקט בשיתוף מעצבת האופנה הנודעת גליה להב.

כנסו לאתר לצפייה בשמלות ערב וכלה יוקרתיות ומדהימות. כל הפרטים בפנים

עיצוב שמלות כלה 2013

אודות גליה להב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעה לשם

מאת: נעה לשםאופנה24/03/131120 צפיות
יש הרבה סוגים וצבעים של שמלות ערב עד במידה שלא פשוט לבחור אחת. יש שמלות ערב שיש להן קו יחיד, ויש שמלות שיש להן הדפס רועש של פרחים או טקסטורה אחרת. ישנן שמלות בלון ושמלות עם כתף אחת. הרבה נשים חוששות מבחירת שמלת ערב ומסתפקות בפתרונות ממוצעים. מה כדאי לקחת בחשבון?

מאת: נעה לשםאופנה04/03/13990 צפיות
מי לא מבקשת להיות כמו פאם פטאל או לדפוק שואו של סופר סטארית מפעם לפעם? אם גם את כזו, שמלת ערב נכונה היא התשובה עבורך. בשביל להיות מרכז תשומת הלב באירוע, נערות רבות מקדישות הרבה זמן בבחירה של הבגד המתאים ביותר, וכמותן, יש רבות: חגיגת בת/בר מצווה, ברית או אירוע יום הולדת שנמשכים עד עד השעות הקטנות של הלילה, חתונות, ארועים עסקיים ולאונג'ים בנוסף, נוהגים לבוא עם שמלות ערב יוקרתיות גם לארוחות צדקה, מסיבות קוקטייל ועוד. באופן עקרוני, אין זה משנה מהו הארוע. - השמלה הנכונה יכולה לעשות את העבודה בשבילך.

מאת: נעה לשםאופנה10/12/12879 צפיות
איך לתעדף נכון את הפררמטרים לבחירת שמלות כלה בלי לאבד את הראש, וכיצד לנהל אותם.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171514 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171931 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162228 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162097 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161874 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161891 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161856 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica