חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלת ערב נכונה

מאת: נעה לשםאופנה24/03/20131119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש הרבה סוגים וצבעים של שמלות ערב עד במידה שלא פשוט לבחור אחת. יש שמלות ערב שיש להן קו יחיד, ויש שמלות שיש להן הדפס רועש של פרחים או טקסטורה אחרת. ישנן שמלות בלון ושמלות עם כתף אחת. ישנם משחקים של הסוגים השונים של הבד ושל הדרך בה האור נופל על הטקסטורה שלהם. ניתן למצוא שמלות ערב ארוכות, קצרות, אלו שיש להן שסע ארוך או שמלות א-סימטריות וכו.

אל תשכחי

השפע עשוי לעשות את בחירת השמלה המושלמת ללא פשוטה, ובגלל זה, חשוב להקשיב לגוף, ולא לחשוש מלהיראות מרשימה. בבואך לרכוש שמלות ערב, זכרי בכל המקרים להדגיש את החיובי ואל תהיי קשה מדי ושלילית לגבי הדברים שבךך שאינך אוהבת. גישה שלילית רק תערפל את שיקול דעתך היות ולא תהיי ניטרלית בבחירה. עם שמלת ערב מתאימה את יכולה להיראות טוב בכל מצב ולהרגיש מיוחדת ואטרקטיבית.

איזה סוגים של שמלות ערב יש

כל בחורה מבקשת להרגיש כמו פאם פטאל או לפרגן לעצמה בהופעה של סופר סטארית. שמלת ערב מתאימה היא הפיתרון בשבילך. שמלת ערב שחורה או אדומה, צרה או רחבה - הכל לתלוי בך ובאירוע. שמלות ערב רבות יכולות להתאים לאפשרויות שונות של אירועים ובשביל להיות מוקד הערב עדיף להשקיע את מלוא תשומת הלב הראויה לעניין.

לאן נהוג ללבוש שמלת ערב?

התרחיש העיקרי אליו מגיעות בחורות לבושות שמלות ערב הם בלי שום ספק חתונה, ולא מדובר בכלה (או שמלות כלה) כי אם בעשרות החברות שלה או קרובות משפחתה, שחשות סיפוק אדיר להשוויץ בשמלת ערב מיוחדת. סגנון חדש הוא לבוא עם שמלת ערב יוקרתית למסיבת סיום בית הספר התיכון. מסיבות נוספות אליהן מקובל להיראות עם שמלות ערב הן מסיבות משפחתיות, בניהן: אירוע בת/בר מצווה, ברית או חגיגת יום הולדת שנמשכים עד השעות הקטנות של הלילה. בנוסף לכך, מקובל ללבוש שמלות ערב מושקעות לארוחות צדקה, מסיבות קוקטייל ובקיצור שמלות ערב שמיועדות לאירועים נצרכות לא מעט בחיינו היומיומיים.

עיצוב שמלות ערב

נשים רבות מעדיפות לעטות שמלה שתוכננה ונתפרה בידי אנשי אופנה מוכרים מהארץ ומחו"ל. אם אתן חוששות להגיע למסיבה עם שמלת ערב זהה לשל אורחת נוספת ייתכן ורצוי לכן לחפש דווקא שמלת ערב של מעצב ידוע. שמלות כדוגמת אלו ייחודיות יותר וככה יורד הסיכוי שתגיעי בלבוש דומה לשל מישהי אחרת. לשמלות של מעצבים יש גם משב רוח חדשני ולגמרי שונה. הגזרה שלהן היא לרוב מיוחדת ויוצאת דופן.

היה ואת מרגישה אבודה בין שלל האפשרויות ולא בטוחה מה הכי נכון עבורך, אני ממליצה לקבוע פגישת ייעוץ עם מעצב או מעצבת שאהבת את הקו שלהם. אל תהססי היות ומדובר באנשי מקצוע. כמו שמקובל ולגיטימי להזמין קבלן למשל כדי לקבל הערכה בלי שום מחוייבות, אותו דבר נכון לגבי מעצבת אופנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נעם עובדת על פרוייקט בשיתוף מעצבת האופנה הנודעת גליה להב.

כנסו לאתר לצפייה בשמלות ערב וכלה יוקרתיות ומדהימות. כל הפרטים בפנים

עיצוב שמלות כלה 2013

אודות גליה להב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעה לשם

מאת: נעה לשםאופנה04/03/13988 צפיות
מי לא מבקשת להיות כמו פאם פטאל או לדפוק שואו של סופר סטארית מפעם לפעם? אם גם את כזו, שמלת ערב נכונה היא התשובה עבורך. בשביל להיות מרכז תשומת הלב באירוע, נערות רבות מקדישות הרבה זמן בבחירה של הבגד המתאים ביותר, וכמותן, יש רבות: חגיגת בת/בר מצווה, ברית או אירוע יום הולדת שנמשכים עד עד השעות הקטנות של הלילה, חתונות, ארועים עסקיים ולאונג'ים בנוסף, נוהגים לבוא עם שמלות ערב יוקרתיות גם לארוחות צדקה, מסיבות קוקטייל ועוד. באופן עקרוני, אין זה משנה מהו הארוע. - השמלה הנכונה יכולה לעשות את העבודה בשבילך.

מאת: נעה לשםשמלות כלה ובגדי חתן10/12/12922 צפיות
לכל אישה יש את הויז'ן שלה לשמלת הכלולות עליה היא חולמת ולשמחתנו ההיצע הגדול הניתן בתקופה זו לשמלות כלה נותן את האפשרות לכל כלה לרכוש את השמלה שהכי קרובה לשמלת חלומותיה.

מאת: נעה לשםאופנה10/12/12879 צפיות
איך לתעדף נכון את הפררמטרים לבחירת שמלות כלה בלי לאבד את הראש, וכיצד לנהל אותם.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica