חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייחודן של שמלות מעצבים

מאת: נעה לשםאופנה04/03/2013988 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגי שמלות ערב

מי לא מבקשת להיות כמו פאם פטאל או לדפוק שואו של סופר סטארית מפעם לפעם? אם גם את כזו, שמלת ערב נכונה היא התשובה עבורך.

בשביל להיות מרכז תשומת הלב באירוע, נערות רבות מקדישות הרבה זמן בבחירה של הבגד המתאים ביותר, וכמותן, יש רבות: חגיגת בת/בר מצווה, ברית או אירוע יום הולדת שנמשכים עד עד השעות הקטנות של הלילה, חתונות, ארועים עסקיים ולאונג'ים בנוסף, נוהגים לבוא עם שמלות ערב יוקרתיות גם לארוחות צדקה, מסיבות קוקטייל ואירועים נוספים

באופן עקרוני, אין זה משנה מהו הארוע - השמלה הנכונה יכולה לעשות את עבודת הפוקוס הרצויה עליך.


שמלות מעצבים

גם נשים וגם נערות היו רוצות לשים על עצמן שמלה שנהגתה ויוצרה בידי אנשי אופנה נחשבים מהארץ ומחו"ל שמבינים במבנה גוף האישה ובהתאמה לחמוקיה. במקרה ואתן דואגות להגיע לאירוע עם שמלה דומה לשל אורחת נוספת יכול להיות וכדאי לכן ללכת דווקא עם דגם של מעצב נודע. שמלות ערב אלו מיוחדות יותר ובכך יורד הסיכוי להגיע בלבוש מתואם. לשמלות ערב של מעצבים יש גם גימור מפואר מאוד ויוצא דופן. העיצוב שלהן הוא לרוב מדויק ומיוחד . יתרון נוסף של דיזיין מסויים ממעצב הוא שאת התפירה האחרונה עושים עליכן. מכירות את זה שאתן רוכשות פריט מרשת ולו הרשת היוקרתית ביותר, והשמלה יושבת פיקס בחזה אבל משהו לא מסתדר בטוסיק? ואז אתן נורא מתלבטות ואו מוותרות ומתבאסות או לוקחות את השמלה ויתכן מאד שבסוף לא תלבשו אותה כי אתן לא שלמות. ובכן, אצל מעצב זה לא יקרה. השמלה שאת קונה תעבור גימור אחרון עליך ותותאם בדיוק למבנה גופך ואופייך. מי שהתחתנה ויצא לה לבחור שמלת כלה קלאסית כבר יודעת כי התהליך הוא דומה מאד.


גוון בלתי רגיל

אין זה קל לבחור מתוך כל כך המון צורות של שמלות. ישנן שמלות שעוצבו בעיצוב אחיד, וקיימות שמלות בעלות דוגמה עליזה של פרחים או דוגמה אחרת. יש שמלות בלון ושמלות ערב עם כתף אחת. יש משחקים עם אפליקציות וסוגי בד ועם הדרך בה האור נופל על הטקסטורה שלהם. הסגנונות משתנים בין עונות השנה והמעצבים משחקים עם אורך השמלות ועם הסימטריה שלהן. עם המרקמים, הצבעים, במטרה להגיע לחגיגה כמה שיותר מקיפה של כלל החושים. כאמור, אין חוקים. היום הכל הולך ותמצאי מלכל סגנון וקו מעצב שדוגל בו.


חשוב לזכור

המגוון יכול להקשות על בחירת השמלה האולטימטיבית, ועקב כך, מומלץ להאזין לגוף, ולא לפחד מלהיראות בולטת. כשאת קונה שמלת ערב, זכרי: ברוב המקרים יש להדגיש את הצדדים היפים ואל תהיי אובססיבית ושלילית לגבי הפגמים שלך כביכול. עם שמלת ערב מתאימה תוכלי להיראות טוב  כפי שאת ולהרגיש יפה ואטרקטיבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נעם עובדת על פרוייקט בשיתוף מעצבת האופנה הנודעת גליה להב.

כנסו לאתר לצפייה בשמלות ערב וכלה יוקרתיות ומדהימות. כל הפרטים בפנים

עיצוב שמלות כלה 2013

אודות גליה להב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעה לשם

מאת: נעה לשםאופנה24/03/131120 צפיות
יש הרבה סוגים וצבעים של שמלות ערב עד במידה שלא פשוט לבחור אחת. יש שמלות ערב שיש להן קו יחיד, ויש שמלות שיש להן הדפס רועש של פרחים או טקסטורה אחרת. ישנן שמלות בלון ושמלות עם כתף אחת. הרבה נשים חוששות מבחירת שמלת ערב ומסתפקות בפתרונות ממוצעים. מה כדאי לקחת בחשבון?

מאת: נעה לשםשמלות כלה ובגדי חתן10/12/12922 צפיות
לכל אישה יש את הויז'ן שלה לשמלת הכלולות עליה היא חולמת ולשמחתנו ההיצע הגדול הניתן בתקופה זו לשמלות כלה נותן את האפשרות לכל כלה לרכוש את השמלה שהכי קרובה לשמלת חלומותיה.

מאת: נעה לשםאופנה10/12/12879 צפיות
איך לתעדף נכון את הפררמטרים לבחירת שמלות כלה בלי לאבד את הראש, וכיצד לנהל אותם.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162057 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica