חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים לעובדים

אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את המוטיבציה בחברה עסקית היא לערוך גיבוש לעובדים במסגרת מחוץ למקום העבודה.

בחברות רבות בישראל מקובל כיום לערוך ערב גיבוש לעובדים מספר פעמים בשנה. מסיבה זו  קמו שורת חברות אשר מספקות שירותי הפקת ערבים שכאלה לחברות. ישנם סוגים רבים של ערבים לחברות, חלקם ערבים שמיועדים בעיקר להנאה ולבילוי לדוגמה ערבים שנערכים בספא וכוללים ארוחות מגוונות, טיפולים וסדנאות אשר עוסקות בבריאות, דיאטה, תזונה וכו'.

סוגים אחרים של ערבי גיבוש הם ערבים אשר מגיעים מעולם הבידור והמוזיקה וכוללים הופעות, תחרויות קריוקי ועוד. ישנה גם אפשרות לבחור בעריכת ערב גיבוש לעובדים אשר עוסק בעולמות שקשורים לעולמות המקצועיים של החברה וכולל סדנאות העשרה מקצועיות או, למשל, הרצאות אורח בנושאים הקשורים לחברה ולעיסוקה.

אם אתם מחפשים חברה שתפיק עבורכם ערב גיבוש לעובדים – יש לכם מספר אופציות. נסו תחילה להחליט באיזה סוג של ערב אתם מעוניינים, בחרו את מסגרת התקציב המיועדת ולאחר מכן פנו למספר חברות אשר פועלות בתחום ובקשו מהן הצעות. אל תשכחו גם לבקש המלצות מחברות קודמות אשר השתמשו בשירותים של החברות הללו והתייעצו איתן במקרה הצורך.

הזמנת מופעים לאירועי חברה ניתן לבצע דרך אתרי האינטרנט של החברות אשר מפיקות את האירועים הללו וכן דרך מספר חברות הפקת אירועים אשר עורכות פגישות ומצגות לחברות המעוניינות בכך. המחירים של מופע שכזה יכולים לנוע מכמה אלפי שקלים בודדים ועד למאות אלפי שקלים כאשר מדובר בערבי גיבוש יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר, שמיועדים, כמובן, לחברות גדולות שבהן יש כמה מאות ואף אלפי עובדים. חברות מסוג זה מעדיפות לפעמים לערוך אירוע אחד גדול בשנה ולהזמין אליו אמנים מוכרים אשר נוטים לתת מחירים נוחים והנחות במקרה של הזמנות להופעות גדולות מסוג זה.

ישנן גם חברות אשר מציעות אירועים שונים כמו הצגות, סדנאות צחוק, הופעות טלפתיה ועוד שמביאות משהו שונה וניתן לערוך את האירועים גם בחברה עצמה במקרה שיש לה אולם קטן ולעתים אף בחדר ישיבות, דבר שיכול להוזיל באופן משמעותי את המחיר של עריכת סדנאות או מופעים לחברות מסוג זה.

 



תגיות המאמר: אירועים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14903 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141052 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131116 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131288 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131123 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131402 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא תיאטרון

מאת: חיים נויתיאטרון02/03/223250 צפיות
המחזמר פיטר פן, העולה בתיאטרון הקאמרי (בשיתוף תיאטרון אורנה פורת) הוא מלהיב ותוסס, עטור אפקטים והברקות בימוי, מופע מוצלח לילדים ולכל המשפחה.

מאת: חיים נויתיאטרון17/02/222829 צפיות
מחלת נעורים , יצירתו הקלאסית של פרדיננד ברוקנר מתמודדת עם חיי בני הנעורים על סף הבגרות וההפקה בבית צבי היא רוויה במשחק משובח ומרגש של להקת השחקנים שמפגינה יכולת מקצועית נפלאה. הבמאית ליאת פישמן לני, שגם תרגמה ועבדה מחדש את המחזה וגם ערכה את הליווי המוזיקלי, הצליחה ללהטט עם השחקנים והתוצאה היא חוויה תיאטרלית מענגת ועם זו נוקבת ומהדהדת לזמן רב לאחר הצפייה.

מאת: חיים נויתיאטרון31/01/223124 צפיות
"לעבור את הקיר" המחזה המוזיקלי על פי הסרט באותו השם, שעלה בתיאטרון בית ליסין הוא תוסס, קולח וקסום; זהו הלהיט הבא של התיאטרון והוא מהווה חוויה תיאטרלית לחובבי הז'אנר.

מאת: חיים נויתיאטרון30/12/213154 צפיות
"לעבור את הקיר" המחזה המוזיקלי על פי הסרט באותו השם, יעלה בתיאטרון בית ליסין ב-20 בינואר והוא עשוי להיות הלהיט הבא של התיאטרון. בפרזנטציה לעיתונאים ולמנהלי תרבות ברשויות, גילתה מנכ"ל התיאטרון ציפי פינס, שכבר מתוכנן מחזמר נוסף לפי אותו הז'אנר שיהיה מבוסס על סרט הקאלט "בלוז לחופש הגדול".

מאת: חיים נויתיאטרון28/11/214242 צפיות
"פנתר כפול" העולה בתיאטרון בית ליסין – היא הצגה נוקבת ומרגשת, סוחפת ומותחת על תנועת הפנתרים השחורים במלאת 50 שנה להקמתה ועל יו"ר התנועה שהיה בעצם סוכן משטרה סמוי . המחזה נכתב בידי יואב שוטן-גושן בהשראת תולדות תנועת המחאה החברתית שהגיעה בסופו של דבר לכנסת ועל פעילותה והיא שזורה בשמות ובאירועים אמיתיים, אם כי המחזה נותן דרור גם לגיבורים דמיוניים ולתרחישים שלא התרחשו , אך מעניקים נופך דרמטי ותיאטרלי .

מאת: חיים נויתיאטרון24/11/213304 צפיות
קיץ אחרון הוא מחזה העוסק באהבת נשים ובסיפור אהבתן הטראגית של שתיים מהן. ההצגה העולה בבית צבי ברמת גן היא מרגשת, נוקבת ומעניקה חשיפה של טפח מחיי האהבה של נשים . שיאה של ההצגה היא הגורל האכזר שפוקד את אחד הזוגות , כאשר אחת הבחורות מקפדת את חייה ממחלה ממארת, בדיוק כפי שאירע למחזאית האמריקנית ג'יין צ'יימברס שמצאה את מותה מסרטן , 3 שנים לאחר שעלתה ההפקה הראשונה על הבמה.

מאת: חיים נויתיאטרון02/11/213718 צפיות
ההצגה הנודעת מונולוגים מהואגינה, העולה בבית צבי ברמת גן, היא הפקה תוססת ומרגשת מאוד, בזכות העוצמה שבמחזה, הבמאית המצוינת ליאת פישמן-לני ולהקת השחקניות המוכשרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica