חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש - מאמר מושקע על פוליש וניקיון

מאת: iPolish פוליש וניקיוןניקיון14/12/20121082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתוך עולם מושלם, אף אחד כנראה לא צריך ללטש הצבע של המכונית הנוכחית שלך. ניקוי יחד עם שעווה בדרך כלל כמעט כל מה שניתן בהחלט נדרש לשמור יחד עם לייפות הגימור של המכונית הנוכחית שלך. למרבה הצער, רבים מאיתנו לא נמצאים בעולם המושלם כמו באופן שיקבל זוהר כבד רטוב למראה, זה אולי יצטרך רק פונקציה קטנה.



בעת שימוש בחומר המגן הגדול כגון איטום וולפגנג רציני גלוס צביעת 3. 0 יכולים להגדיל מופיעים בצבע, הסוד האמיתי בזוהר מצוין הוא בתוך פונקצית ההכנה בפועל. Protectant המסוים הוא באמת השלב האחרון שלזוהר קניות המצוין בפרט.



הצבע של המכונית שלך הוא בדרך כלל מוצף במזהמים יחד עם הותקף באמצעות פריטים יוצאי דופן בכל יום. אלה כוללים את הדברים שגורמים לגימור הנוכחי יופיע עני מאוד יחד עם לא ניתן בהחלט להימנע אם אתה צריך לנהוג במכונית. פוליש למכונית תיקח את פגמים כגון מערבולת משם, תחריט, סימני שפשוף יחד עם חמצון למרות שיפור ברק גבוה יחד עם תכנון המכונית שבטיחותה יחד עם צריך לקבל. עבור אלו סוגים של מיני פגמים תמצאו מגוון פולני יחד עם תיקונים לעשות שימוש באמצעות 7424 מלטש כבלי פורטר כפול הפעולה.

מימוש הלכה למעשה ליטוש אוטומטי


אתה יכול לתת את הצעות לגבי מה שכדאי לשקול דרכים להפוך את המכונית יופיע גדול, עדיין יש כמה פרטים שנכנסים לבצע בו אנו צריכים להסתכל קדימה של רבים מאיתנו מקבלים את הליטוש בפועל. 1 דוגמה עשויה להיות הציפיות הנוכחיות שלך. בואו להתמודד עם הפריט, כמה הרס אינו יכול להיות קבוע או שזה טוב רק יכול להיות מעל ומעבר למומחיות שלך מאוד משלו.

משחת הטווח בדרך כלל מטיל סביב כל לעתים קרובות בעסק שלנו. עבור שימושים, איזה צבע לק הוא בדרך כלל מוצר מועסק לקחת כמות קטנה עם הרצפה של הצבע. נוטה שלא ידאג, זה בכמות זעירה ובהחלט בהחלט לא להרוס הרס על האתיקה בפועל של מבנה וידאו הצבעוני. יכולת הפחתה המסוימת בפולני עשויה להחליט כמה צבע חסל יחד עם כמעט כל יד שבץ לב או רק על כל מהפכה של הטעינה שלך, בתוספת הגימור מסתיים. הברקה מעולה עשויה לייצר ברק כבד, רטוב למראה, גבוה, בניגוד לסוג כלשהו של ליטוש גס עלולה להעיב הרצפה של הצבע בפועל. כל לק הוא עשה עבור פונקציה מסוימת (למשל, לשחזר או לשפר) יחד עם בקשה (לדוגמה, יד או במכונה)



בהתייחס לסוג כלשהו של חומר ההברקה, זה לא יכול להיות בזמן בסיסי, כשבאים לאסוף את המכל בפועל יחד עם החלתו לרכב שלך. יש פרטים רבים אשר מגיעים לביצוע, אם אתה שוקל לעשות התחדשות צבעונית קטנה.

ראשון, בואו נתחיל עם החששות הבאים:

צביעת מצב
יציבות צביעה (צבע חזק יותר תהיה זקוקים לפתרונות הרבה יותר שאפתן ועוד יותר פונקציות.)
רוחב צביעה
תהליך תוכנה יחד עם ציוד
סחורות (אל תלכנה זולה. קבלו את מה שאתה צריך קודם להתחלה.)
אירוע זמין (אל תרוץ. אתה לא רוכש תוצאות נהדרות)
משרד (הפוך בטוח שאולי יש אזור שאפשר להשלים את העבודה.)
תנאי האקלים (אל תבקשו לתפקד לאורך תנאים שליליים או אם הרצפה שלך היא בדרך כלל חמה.)
רמת מיומנות (זה יכול להיות מטופל יחד עם גובש ללא קושי.)

הנה סרטון בנושא פוליש טוב:

http://www.youtube.com/watch?v=lhrQ8F22Lkc

סוגים שונים של רכב פולני בנוסף לתפקידם


כל זמן פועל פולני שוחקים הפחות נדרש כדי להשלים את העבודה. מה שהיה יכול לעבור או שנצפה על מקלט טלביזיה, לא פולני אחד הם מסוגל לעשות את כל זה. ייתכן שתהיה על זוג, ואולי כמה פתרונות כדי לקבל את התוצאות המועדפות.

את הפתרונים השונים Sonus המסוימים מטפלים בשיטה זו בכל מספר פעולות!

שלב 1) לסביר כדי להיות מסוגל הרס חמור, סימני שפשוף, מערבולת גדולה ופגמים חמורים בהרבה אחרים, מישהו צריך להפעיל את אור משקל לימון צמצום תחנת אגם ארץ קצף פוליאוריטן, יחד עם מסיר מערבולת שלמה וולפגנג 3. 0 יחד עם השיעור הנוכחי שלך יתאימו להקמה בין 5 ל אוכל 6.

שלב 2) בכל קשור למערבולת כרגיל, קלה להיות מסוגל חמצון סביר, מים רגילים תחריט יחד עם סימני שפשוף קלים, היית צריך את התחנה בפועל המוארת פוליש אגם ארץ קצף פוליאוריטן תוך שימוש ולפגנג הסיכום 3 גלייז. 0 תוך שימוש בשיעור שלך הקמה קבועה 3-5.

שלב 3) מינוס משמעותי במונחים של הרס עדיין רוצה להגביר את הברק גבוה יחד עם להכין רצפה פנויה טובה המגן שלך, מישהו צריך להפעיל את התחנה הטבעית ליטוש / גימור אגם ארץ פוליאוריתן המוקצף יחד עם וולפגנג Prewax הפולני Booster תוך שימוש בשיעור הקבוע שלך מ 1 עד שתוכל 3.

למרות שאתה יכול ללטש הצבע הנוכחי שלך באופן ידני,, אלו סוגים של דרכים נוטים להיות מועיל ביותר באמצעות איזה ליטוש הכפול פעולה כגון פורטר כבלי לטש או לכופף לטש נתון זה הם מסוגל לעשות את המאמץ היד הנוכחית שלך היא פשוט לא יכול לבצע.

ליטוש הנחיות בתוספת לשיטה


לפני שאעשה את כל הרכב, אני מציע לעשות בדיקה אני כל רחבי האזור זה המזיק ביותר בפועל של הרכב. כל זמן מתחיל עם המוצר השאפתן הפחות העיקרי ולשים לב לאם בכלל לעשות את מה שאתה רוצה את הפריט לביצוע. אם לא, עד שלב מוצר הרבה יותר שאפתן, יחד עם משטח. ואז לנצל את הפתרונים הבאים שלך יחד עם תהליכים יחד עם כל התהליך המקיף כדי לראות אם הפריט תואם הציפיות הנוכחיות שלך.

כשאתה מוצא את עצמך סיימת תוך שימוש במיקום סימון, ואתם נוטים להיות מאוד מרוצים מהאפקטים, לבצע כל הרכב! אם לא, זה יכול להיות תקופת הזמן לחזור להיות מסוגל הצעד הראשון יחד עם להעריך מחדש את הציפיות הנוכחיות שלך יחד עם פרטים אשר מגיעים לביצוע. אדם צריך להחליט אם יש דבר שאתה יכול לשנות, שיסייע לך לספק את הציפיות הנוכחיות שלך. כנראה שלב נוסף או אולי בסיסי להתאים בתוך התהליך שלך בדרך כלל לוקח מישהו בא, "זה נראה לי בסדר גמור", כדי שתוכל "וואו, שנראה מצוין! אינץ זה לוקח פרק זמן קצת יותר עדיין לדמיין פריט כפוליסת ביטוח קטנה בשביעות הרצון המלא הפרטית שלך.

בעוד ליטוש המכונית הוא די מאמץ, יש כמה הצעות ואסטרטגיה קטנה שתסייע לך להשתמש בהישג שלך.



לעשות את העבודה באזור קטן בכל פעם, רק על 3 מטר דרך 3 מטרים, כך שתוכל למקד את העבודה שלך.
העברה איטית יותר! כמעט כל הטירונים להזיז את הגישה בפועל לליטוש במהירות בתוך הצבע ולכן הם לא נותנים בפועל למלטש יש הפונקציה השיגה.
מעסיק איטיים יותר, מהלכים חופפים. (עד יחד עם שטח לאורך ואז להיות מסוגל לצד)
שמור על כמות המשטח. מתחילים בדרך כלל נוטים לראות את הצבע בפועל יחד עם להתעלם ממה הרפידה בפועל כבר עושה.
בוודאי שלא תתייבשו חזק! יש לך לתפקד הפולני בפועל, כך שאתה רוכש תוצאות עדיין לפרוש אם הפולני שלך הולך ברור, לפני שיתייבש הפריט.
שמור על הכבלים שלך מעליך נוכחי מסתדר עם רחוק מהצבע הנוכחי שלך כדי להפסיק גירוד הצבע הנוכחי שלך.
פועל בדרך כלל במשטח המתאים, ללטש יחד עם שילובים של שקל.
בכל פעם שעושה משם עם פגמים, להתחיל להשתמש ביקוש קטן. אין מספיק כדי להיות מסוגל לשקוע יחד הציוד, מספיק כדי שתוכל לחסל את הפגמים.
בוודאי שלא להעלות את הליטוש בפועל את הצבע כפי שהוא התחיל בדרך כלל.
אל תשכח, פולני לא ישמור. זה אך ורק מגביר את המראה. כשאתה מוצא את עצמך סיימת, יש לך לשמור על העבודה הנוכחית שלך עם מגן או להיות כגון האיטום וולפגנג הרציני גלוס צביעת 3. 0.



כרגע אתה בטוח ביסודות בסיסיים, מישהו מוכן לקבל לתפקד יחד עם זוהר יגיע מטרת תכנית שמכונית!
צריכים פוליש לבית? גרים בפאקינג העיר הכי מסריחה בעולם -תל אביב?

אז בקרו כאן בעמוד פוליש בתל אביב

 



תגיות המאמר: ניקיון, פוליש, חברת פוליש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת iPolish פוליש וניקיון, מציעים לכם מגוון עצום של שירותי פוליש, ניקיון לאחר שיפוץ, חברה מקצועית ואמינה - עם התחייבות על תוצאות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת iPolish פוליש וניקיון

מאת: iPolish פוליש וניקיוןניקיון05/12/12941 צפיות
מאמר מתורגם המסביר כיצד לנקות את החדר שלך בשלבים!

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222938 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181425 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica