חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון משרדים – מה צריך לבדוק מראש?

מאת: מיכל זניקיון16/12/2012749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזור המרכז הוא איזור עמוס במשרדים, בנייני ממשלה, מרכזי קניות ובילוי ועוד אינספור מבנים ומקומות שדורשים ניקיון קבוע. העובדה היבשה הזו הפכה את תחום ניקיון המשרדים לתחום תחרותי במיוחד וכל חברת ניקיון מתחרה בחברתה על הלקוחות שמחפשים שירות ניקיון קבוע. מהקפדה על לוחות זמנים ועד שימוש בחומרי ניקיון איכותיים - מה אנחנו חייבים לדעת לפני שאנחנו מכניסים חברת ניקיון חדשה למשרד.

מקצוענות זו לא מילה גסה

חיפוש אחר חברות ניקיון משרדים בתל אביב ובמרכז בכלל יוביל אותנו לרשימה של עשרות ואפילו מאות חברות ניקיון שמציעות את שירותיהן האיכותיים והמקצועיים. לפני שאנחנו מחייבים בפני חברה מסוימת על עבודה משותפת, חשוב שנבדוק שהיא מסמיכה ומכינה את עובדי הניקיון שהיא מצוותת לעבודה אצלנו במשרד לעבודת ניקיון איכותית ככל האפשר. העובדה שמקצוע הניקיון לא דורש תעודת הסמכה, לא אומרת שאנחנו צריכים להסתפק בבינוניות. דרשו את המנקה הטוב ביותר או בקשו לנסות מספר מנקים יום אחר יום עד שתמצאו את הטוב ביותר עבורכם.

ציוד וחומרי ניקיון - על חשבון החברה

ההבדל בין השכרת שירותיה של חברת ניקיון משרדים במרכז ובין העסקת עובד ניקיון מטעם המשרד עצמו טמון בהוצאות הכספיות שאנחנו חוסכים ובהעברת האחריות על העובד ועל תהליך הניקיון לאותה חברת הניקיון שבחרנו. כאשר אנחנו סוגרים חוזה עם חברת ניקיון כלשהי חשוב שנתאם כי את הציוד לניקיון ואת חומרי הניקיון מספקת חברת הניקיון ואנחנו לא מחוייבים לרכוש ציוד או מוצרי ניקיון מיוחדים. במידה והחברה עובדת באופן קבוע בשיטה בה בעלי המשרד רוכשים את חומרי הניקיון עבור העובד, ניתן להתמקח ולבקש הוזלה במחיר.

מה בדיוק כולל המחיר?

כל חברה המציעה ניקיון משרדים במרכז מודעת לפעולות הניקיון השגרתיות ולדרישות המיוחדות של כל לקוח פוטנציאלי שיוצר איתה קשר. המחיר אמור לשקף את כל רשימת הדרישות שלנו אבל חשוב שנקבל את כל מה שסוכם בכתב. חוזה עבודה הוא דבר שגרתי שהוא בגדר חובה כשמתחילים לעבוד עם כל חברה חדשה, ממש כמו שאנחנו חותמים על הזמנת עבודה עם ספק כלשהו בתחום אחר. לא כדאי להסתמך על סיכומים בעל פה ועל שיחות שנערכו לפני תחילת העבודה אלא להעלות את כל התנאים על הכתב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222936 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191671 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181524 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181425 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica