חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים לפי שעה – רומנטיקה מתוזמנת

מאת: zimeralhayamצימרים17/12/2012739 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
צימרים לפי שעה –רומנטיקה מתוזמנת

אין ספק כי אחד הבילויים אשר מועדפים ביותר על הקהל הישראלי ובעיקר על זוגות ישראלים, הינו בילוי בצימר, אולם לינה בצימרים עלולה להגיע לאלפי שקלים. לעיתים אין ברשותינו את הכסף בכדי להנות מחופשה שלמה בצימר, אולם ישנה דרך לטעום את הטעם המתוק של בילוי בצימר ולא לשלם סכומי עתק, הדרך לעשות זאת הינה לשכור צימרים לפי שעה, אשר יהיו החדר האולטימטיבי למימוש כל פנטזיה של חופשה אשר עולה בראשכם.

בשנים האחרונות הביקוש לחופשות בצימרים עלה בעשרות מונים, אלפי צימרים גודשים את הארץ לאורכה ולרוחבה, חלקם מפוארים יותר וחלקם מפוארים פחות, בצימר פשוט תוכלו למצוא מיטה ואמבטיה רומנטית ובצימר איכותי יותר כגון בצימר על הים תוכלו אף למצוא ג'קוזי בחדר וגם מחוץ לחדר, טלויזיית LCD ושאר אביזרים אשר יהפכו את חופשתכם למושלמת. אולם אם אתם מעוניינים לבלות עם בן או בת זוגכם בצימר רומנטי אך אין לכם זמן ואין לכם כסף בתקופה זו תוכלו להזמין את אחד הצימרים אשר יש בארץ, אשר גובים תשלום לפי שעות השהות, כמובן שתוכלו גם להזמין את אותם הצימרים ללילה שלם, אולם הם מיועדים לרוב לשעות ספורות בלבד.

מגשימים חלומות עם צימרים לכמה שעות

דמיינו לעצמכם יום עבודה מפרך וארוך שבו עליכם להשלים שעות נוספות, תארו לעצמיכם שבמהלך יום העבודה הזה יש לכם שעתיים פנויות לעשות כל אשר עולה על ליבכם, תארו לכם צימר יפייפה ומפנק, אתכם ואת בת או בן זוגכם, האדם היקר לכם מכל בצימר בשרון, מפנק במיוחד, ג'קוזי ומיטה רחבת ידיים, וכל זה באמצע היום, ללא תשלום אשר יגמור לכם את כל האפשרויות החודשיות, הכל בהישג יד, קצר, קולע והכי קרוב לפנטזיה. עם השכרת צימר לפי שעה, תוכלו להנות מהגשמת פנטזיות רומנטיות גם באמצע היום ובמיחרים מצויינים, אין צורך לחכות לחופשה הבא, הרי אנחנו מומחים בדחיית דברים, הדרך לחיות את החיים היא לא לחכות שהגשם יפסיק אלא לרקוד בגשם, כאשר תזמינו לכם וליקיריכם צימר לפי שעה תוכלו להנות הן מהגשם והן מהריקוד.

 



תגיות המאמר: צימר על הים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת zimeralhayam

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica