חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומניות לחימה – על אודות הסוגים של האומניות המגוונים

מאת: קידום אתריםרהיטים18/12/20121037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיוון שקיים צורך בהגנה עצמית, הוליד הדבר את סוג אומניות הלחימה. הנזיר הבודהיסטי בודיהידהרמה הנו הממציא ווהמפתח הראשון של אומניות לחימה. בסין העתיקה התגוררו נזירים שלא דגלו בשימוש בנשק חם ואף לא קר. דבר זה גרם גרם לכך שהם היו חשופים לתקיפות ומעשי שוד, כתוצאה מכך הם המציאו אומניות לחימה שונות ומשונותהעושות במיוחד שימוש בתנועות הגוף וגם הסתייעו במקל, קערה,או חגורה וכדו'.

אומנויות לחימה –ההבדל בין המזרח למערב

1. על אףשאומניות הלחימה היו נהוגות במזרח, הן הועתקו אל המערב ובכל מקרה ניתן להצביע על שוני של ממש בין אומניות הלחימה בין ארצות המזרח והמערב.

2. הרעיון של אומניות מלחמה במזרח הוא מרגוע , שלווה והגעה לשלמות מנקודת מבט רוחנית. בארצות המערב מתבסס הרעיון של אומניות לחימה בייחוד במישור הפיזי התחרותי והספורטיבי תוך דגש חזק על חשיבות המראה החיצוני.

3. קיימים יתרונות רבים לאומניות לחימה , בתרומתן המכרעת לחישול המתאמנים לעמוד בתנאים לא פשוטים, מסייעות לחזוק הביטחון העצמי , הלומדים באומניות לחימה רוכשים כלים להפגין שליטה עצמית והתאפקות.

4. ישנם נערים וילדים שיש להם בעיות עם הפרעות קשב, יש יכולת לטפל בהם על ידי שימוש באומניות לחימה . מחקרים שנעשו בתחום העלו כי האימון משחרר אנרגיות שאינן חיוביות ומוריד את הלחץ.

קרב מגע -לחיזוק הביטחון העצמי

1. קרב מגע הוא כלי רב כח בטיפול בילדים ובנערים. קרב מגעמועיל לחיזוקו של הביטחון העצמי ומשפר את תחושת הערך העצמי.

2. הכלל ההתחלתי בנושא קרב מגע הינו להתרחק ממצבים של אלימות היות והתלמידים מקבלים כלים איך להביא לפתרון בעיות בלי להזדקק לאלימות ומהי הדרך שלא להיכנסלמצבים מורכבים.

3. כל מי שלומד קרב מגע חשהרגשה ברורה של הצלחה ואפילו מי שאינו תלמיד מצטיין יכול להגיע לדרגה של שיפור ממשישל הביטחון העצמי. יכולים לרכוש ידע ולהשתלם בתחום בדרך פשוטה , היות וקרב מגע כלל לא כרוך בהכרח עם טכניקות מסובכות.

הגנה עצמית –במטרה להציל חיים

1. כל מי שלומד בקורס הגנה עצמית יהיו לו את הידע והדרכים הנדרשים שיסייעו להגנתו. הקורס מיועד לכל האנשים, הנשים וכל הגילאים.

2. איכות החיים עולה פלאים אצל כל מי שנוטל חלק בקורס הגנה עצמית, הקורס עוזר לבניית העצמות , לחיזוקםשל השרירים וחיטוב הגוף באופן כללי.

3. קורס הגנה עצמית משביח את היכולות הפיזיות ואת הקואורדינציה.המתאמנים רוכשים את הידע לעשות כמה פעולות ביחד ולהפעיל איברים רבים בגוף ביחד.

4. אישה שמשתלמת בקורס של הגנה עצמית תקבל דרכים ואמצעים כיצד להגן על עצמה ברחוב או בבית והופך אותה ליותר נועזת.

5. בזמן תקיפה יכולים לקחת מהאישה כמעט כל דבר חוץ מגופה. במקרים רבים קורס הגנה עצמית לנשים יכול להציל את חייה של האישה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131214 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131061 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131095 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131095 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131119 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131146 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131434 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204824 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196000 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181756 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181865 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181626 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica