חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה ההבדל בין סוגי הטרמפולינות והמתנפחים הקיימים כיום בשוק?

מאת: מסיבה בקליקימי הולדת19/12/2012985 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגי טרמפולינות – משטחי קפיצה

הטרמפולינה המוכרת והישנה מורכבת ממסגרת מתכת היוצרת צורת עיגול שאליו מחוברים קפיצי מתכת לכיוון מרכז העיגול. לקפיצים אלו מחובר משטח מבד חזק וגמיש במיוחד שעליו מבצעים את הקפיצות.

הטרמפולינות מגיעות במגוון גדלים.

יתרונות הטרמפולינות ממתכת הוא בכך שהן חזקות  ועמידות וכן יכולות להתאים לכל גיל וגם למבוגרים.

חסרונות הטרמפולינות ממתכת:
נפילה לא מבוקרת עלולה לגרום לפציעה. המתקן אינו מוגן מסביב אלא אם רוכשים רשת בטחון המגינה מכל הצדדים אך במקרה זה יש לשים לב לרוחות בחורף שלא יעיפו את הטרמפולינה ממקומה.

הטרמפולינות כבדות במיוחד ולאחר ההתקנה יישארו במקומן בחצר ויתפסו מקום יקר (לא ניתן לקפל את הטרמפולינות מסוג זה).

לא ניתן להעלות מפר רב של אנשים לטרמפולינה מטעמי בטיחות.

הטרמפולינה כוללת משטח קפיצה בלבד.

הטרמפולינות המודרניות נקראות מתקנים מתנפחים ועשויות כולן מבד גמיש ורך במיוחד.

המתקנים המתנפחים מתחלקים באופן גז לשתי קבוצות עיקריות:

1. 1. מתנפחים גדולים (כפי שניתן לראות בירידים וכד') העשויים מחומר קשיח שנקרא שמשונית.

2. 2. מתנפחים ביתיים שניתן לקפל ולאחזן ולהשתמש במסיבות יום הולדת בבית או בגינה ועשויים מחומר PVC מיוחד בשילוב שמשונית ורשת ביטחון.

המתנפחים מהסוג הראשון מתאימים מאוד לאירועים גדולים והם חזקים ועמידים לאורך שנים אך שהם מאוד כבדים ודורשים רכב מיוחד להעברה ממקום למקום, מפוח גדול מאוד ומיומנות מיוחדת לקיפול.

המתנפחים הביתיים אינם מתאימים לאירועים גדולים אלא בעיקר לימי הולדת ומסיבות גן וכיתה וכד' וניתן להובילם ברכב פרטי. קל לתפעל א ולקפל אותם.

המתקנים המתנפחים משני הסוגים אינם מכילות חלקים קשים (עץ, פלסטיק, מתכת והקפיצה עליהן רכה יותר מאשר בטרמפולינה הקשיחה.

המתקנים המתנפחים מוקפים ברשת או שמשונית מכל הצדדים לשמירה על בטחון הילדים שלא יעופו במקרה מחוץ לטרמפולינה והם בעלי תווי תקן.

המתנפחים כשמם כן הם, הם  למעשה  מזרן אוויר עבה במיוחד שאליו תפורים אלמנטים שונים כמו עמודים, קיר טיפוס ומגלשות. למתנפח מתחבר מפוח המזרים במהירות אויר לתוך המתנפח ותוך דקה או שתיים הוא מוכן לקלוט אליו את הילדים שלא מפסיקים לקפוץ, לטפס ולגלוש עליו.

המתנפחים תפורים מבדים צבעוניים ובצורות שונות ויוצרים ביחד חוויה צבעונית מהנה לילדים. המתנפחים מיוצרים בצורות שונות: כלב, רכבת, טירה, מגלשות וכד' על מנת שאפשר יהיה להתאימם לקבוצות גיל שונות. לחלק מהמתקנים יש משטח קפיצה גדול ומגלשות בעלות שיפוע קטן המתאימים בעיקר לגיל הרך. במתנפחים אחרים ישולבו עיצובים הכוללים קיר טיפוס בעל שיפוע תלול ומגלשות גבוהות המתאימות לילדים גדולים יותר. ניתן למצור מתקנים מתנפחים להשכרה הכוללים מגלשות מים המתאימים מאוד לשימוש בקיץ. המתנפחים יגיעו גם במגוון גדלים, הגדולים יהיו באורך של כ-10 מטרים ובגובה של 3 מטרים והקטנים ביותר יהיו כאלו שניתן אפילו להפעילם גם בסלון הביתי.

יתרונות הטרמפולינות המודרניות הביתיות המתנפחות:
ללא חלקים קשים ומסוכנים.

בעלי רשת השומרת על הילדים.

מוכנים לפעולה תוך דקה.

מתקפלים בקלות לתוך תיק ואינם תופסים מקום רב לאיחסון.

קלים לניוד לכל מקום.

מספר ילדים יכולים לשחק בו זמנית על הטרמפולינה.

מאפשרים מגוון של פעילויות, לא רק קפיצה.

בעלי מגוון של צורות וצבעים ולכן ילדים מעדיפים את המתנפחים על פני הטרמפולינות הישנות.

חסרונות המתנפחים: חייבים לחבר לחשמל את המפוח בכל זמן שהילדים קופצים.

אינם עמידים לגשם ולכן בחורף מומלץ לאחסן אותם במחסן/מזווה.

התאימו לצרכים שלכם את המתקן המתאים לכם בהתאם לגיל המשתמשים בו, תכיפות השימוש, כמות הילדים והאירוע שלשמו אתם רוצים לרכוש את המתקן. החשוב מכל הוא להקפיד על כללי הבטיחות של כל מתקן באשר הוא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסיבה בקליק האתר שבו תוכלו לראות ולהזמין מה שאתם צריכים בכדי לארגן לכם יום הולדת מושלם והכל במחירים הוגנים.

השכרת מתקנים מתנפחים לימי הולדת, אירועים ומסיבות, ערכות להפעלה עצמית, עוגות יום הולדת והפעלות יום הולדת.

איסוף עצמי מגן יבנה או מגבעתיים ואפשרות למשלוח עד אליכם הביתה. מכבדים כרטיסי אשראי.

יום הולדת יש רק פעם בשנה - אנחנו מחכים לכם באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מסיבה בקליק

מאת: מסיבה בקליקספורט וכושר גופני - כללי13/11/12983 צפיות
בימי הולדת ובמיוחד בהפעלות ספורטיביות ניתן לראות הרבה משחקים קבוצתיים שבהם הילדים מחולקים ל 2 או יותר קבוצות ומשחקים אחד "נגד" השני. משחק בקבוצה הוא מאתגר, כיפי וממריץ את הילדים לפעולה אך מעבר להנאה יש ערך מוסף גדול לפעילות בקבוצה ערך חברתי וערך אישי שבו כל ילד בדרכו חווה, לומד ומפיק ערכים שעוזרים מאוד ב"עולם הגדול". עצם החלוקה לקבוצות יוצרת בסיס תחרותי אשר גורם לכל קבוצת ילדים להתאחד לצורך השגת מטרה משותפת וניצחון על פני הקבוצות האחרות. הילד מתפקד כאינדיבידואל בתוך הקבוצה, הוא תורם ונתרם ממנ

מאת: מסיבה בקליקימי הולדת08/09/121730 צפיות
כבר מהשנה הראשונה, יש הורים המתרגשים בכל פעם מחדש לקראת יום ההולדת של הפעוט. ביחד עם השמחה לקראת מסיבת היום הולדת, עולות תמיד השאלות הקשורות בהפקה של האירוע. להורים עומד מגוון רב של אפשרויות הקשור לארגון והפקת היום הולדת. מרבית האפשרויות כרוכות בהזמנה של מפעילים שיעשו את העבודה עבורכם והמבחר אכן גדול, יש קוסמים, בועות סבון, ליצנים, מפעילים, מפעילים עם חיות, תיאטרון בובות, סדנאות שונות, הישרדות ועוד...

מאת: מסיבה בקליקימי הולדת20/08/121334 צפיות
בואו נחשוב על זה רגע ביחד, מה הדבר שנשאר אחרי יום ההולדת? לא, לא הלכלוך שצריך לנקות, גם לא העדכון של רשימת האורחים ופתיחת המתנות, גם לא החור בתקציב שעכשיו צריך לכסות. הדבר היחיד שנשאר לכם כמזכרת הוא תמונות יום ההולדת שלכם!

מאת: מסיבה בקליקימי הולדת18/08/121012 צפיות
אם אתם קוראים את הכתבה הזו, סביר להניח שאתם מתעניינים במתקנים מתנפחים או שכבר החלטתם להשכיר מתנפח ליום ההולדת, ברית, מסיבה או האירוע הקרוב שלכם. אין ספק כי האושר וההנאה של הילדים והשקט של ההורים מובטח לכם... כל עוד תשמרו על הוראות הבטיחות וההפעלה. מתנפחים יעלו חיוך ואושר על פניהם של הזאטוטים הקטנים וישדרגו לכם כל אירוע או מסיבת יום הולדת שאתם עורכים בחצר ביתכם או בבית והם פתרון מצוין וזול לערוך יום הולדת כך שיראה מושקע מאוד,שכל הילדים וההורים יהנו בו ושיהיה לכם קל ובעיקר לא יקר!

מאת: מסיבה בקליקימי הולדת18/08/121049 צפיות
במאמר הראשון הבנו את הכללים הבסיסיים וההכנות לקראת המסיבה. הפעם נעבור למנה העיקרית... אוכל... מי עושה מה..? מה בתוכנית? וגם ...נושא למסיבת יום ההולדת שלכם

מאת: מסיבה בקליקימי הולדת17/08/121508 צפיות
הינה עברה עוד שנה וכבר מרגישים את ההתרגשות באוויר לקראת חגיגת יום ההולדת לילד שלכם. כמו בכל שנה קיימת התלבטויות... מה לעשות השנה וכמה כסף להשקיע? הנה מדריך קצר שינחה אתכם איך להפיק מסיבת יום הולדת ולא לשכוח את הדברים החשובים בדרך!

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181425 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181447 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181386 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica