חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל אחד יכול לראות תכני דוקו

מאת: Moshe Cohenאומנות - כללי19/12/2012875 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון להיום, כל אחד בישראל יכול בהחלט ליהנות מתכני דוקו שיהיו גם איכותיים אך גם מהנים. יתכן שכרגע אתם מרימים גבה - מה לכם ולהפקות דוקומנטריות? אחרי הכל, סרטי דוקו עוסקים בכל מיני נושאים חשובים - פוליטיקה, איכות הסביבה, או מאבק חברתי ודברים בסגנון זה. תתפלאו לגלות, אך ז'אנר הדוקו ממש לא עשוי מיקשה אחת. תחת הקטגוריה הענפה מאד של דוקומנטריות אפשר למצוא מגוון עצום של ז'אנרים מרתקים במיוחד, שאמנם כולו קשורים בצורה כזו או אחרת לדוקומנטריות ולתיעוד המציאות - אך כל אחד עושה זאת באמצעים שונים לחלוטין, וכך כל אחד יכול להתחבר להפקות הדוקו השונות.

איך אתם אוהבים את הדוקו שלכם?

נכון להיום, כאשר מדובר על הפקת דוקו, יש כאמור כל מיני סוגים שונים. ז'אנר אחד הוא הדוקו-אקטביזם, שבו יוצר הסרט מעורב ממש בתוך הסרט עצמו, ומבקש להביא לשינוי מסוים במציאות שבה הוא חי - יתכן שמדובר בשינוי המערכת הפוליטית, יתכן שמדובר במאבק חברתי מסוים, או כל קריאה אחרת לשינוי. עם זאת, יש גם ז'אנרים של דוקו שבהם הבמאי אמנם מעורב בתוך ההפקה עצמה, אך בכל זאת אין דרישה לשינוי, אלא תיעוד של ממש. לא מעט אנשי תקשורת בחרו לתעד את עצמם ואת חייהם, בצורות שונות - בין אם מדובר על סדרה קבועה (כמו לדוגמה הסדרה מעושרות), ובין אם מדובר על סרטים באורך מלא שבהם אדם מסוים חושף את השקפת עולמו השלמה.

בתוך הז'אנר של סרטי דוקו, קיים תת ז'אנר פופולרי למדי, שנקרא דוקומאנטרי (על משקל דוקומנטרי).  כפי שניתן לנחש מהשם, מדובר על תיעוד הקשור לעולם הרוק, או אם לדייק - לתיעוד של להקות הרוק. בארה"ב ז'אנר זה היה כה פופולרי בשנותה 70 וה80, עד כדי כך שכבר נוצרו פארודיות על הז'אנר. בישראל עם זאת, הז'אנר חלחל רק לאחרונה, ודווקא בצורה הרבה יותר אמיתית וכנה, כמו הסרט התיעודי אשר נערך אודות הלהקה המפורסמת משינה, וחשף לא מעט מהיצרים שמתחוללים מאחורי הקלעים. יש היום גם הפקות דוקו ישראליות שמתחקות אחרי רגעים מיוחדים במוזיקה הישראלית דווקא בעבר - כך לדוגמה הסרט המפורסם "חייב לזוז" אשר התחקה אחרי עלייתו של היוצר אהוד בנאי בסוף שנות ה80. כל אלו מראים, כל הפקות הדוקו הן הפקות שיכולות להיות מרתקות, וגם אם הן נוגעות בנושאים פופולריים ובידוריים - יש להן לא מעט ערך מוסף.

בואו לראות הפקות דוקו מעולות

אין ספק, שאנשים רבים היו רוצים לראות היום סרטי וסדרות דוקו בנושאים שמעניינים אותם, אבל איך אפשר למצוא את כולם מרוכזים בערוץ אחד או במספר ערוצים? בדיוק בגלל זה כדאי לכם ליצור קשר עם אחת מחברות התקשורת בארץ. במצב כזה, אתם יכולים לקבל תכנים רבים הקשורים לעולם הדוקומנטרי. עשרות סרטי דוקו והפקות דוקו ישראליות וזרות אותם תוכלו לראות בכל זמן ובכל שעה שנוחים לכם.

 



תגיות המאמר: דוקו, דוקומנטרי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה כהן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Moshe Cohen

מאת: Moshe Cohenטלוויזיה19/12/12792 צפיות
הקטגוריות המופיעות במסכי VOD מצביעות בצורה הטובה ביותר על הסיבה מדוע צופי טלוויזיה בכל הגילאים אימצו את השירות הזה בחום. מלבד היתרונות הטכניים והנוחות שמציע שירות ה-VOD, ישנו מגוון עצום של תכנים המוצע ללקוח. הזמנת התכנים יכולה להתבצע בכל שעה, באיכות רגילה או באיכות שידור HD. צופי טלוויזיה מגבשים לעצמם תכנית צפייה אישית, אינם תלויים בלוח השידורים של החברות המשדרות ונהנים מהתאמה אידיאלית של התכנים לתחומי העניין שלהם.

מאת: Moshe Cohenטלוויזיה31/10/123670 צפיות
למכשיר הסטרימר יש מספר יתרונות בולטים אשר עשויים לשדרג בצורה משמעותית את חווית הצפייה הביתית. אך ראשית, יש להבין מהו הסטרימר וכיצד הוא הצליח לכבוש מאות מיליוני צרכני בידור ברחבי העולם. למעשה, מדובר על מכשיר טכנולוגי המסוגל לנגן קבצי וידאו ואודיו – תמונה וקול. המכשיר הוא מעין מערכת שמע משוכללת המסוגלת להציג תמונות. לסטרימר יכולות מגוונות, הנגזרות מהעובדה שהוא פועל על בסיס מספר גדול של סוגי חיבורים ופורמטים נתמכים. סטרימר מתקדם עשוי להציע גם אפשרות לגלישה באינטרנט, בהתאם לחיבור הרשת ורוחב הפס.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223266 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223550 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223292 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205150 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205192 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206127 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica