חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל עולמות ה- VOD בתוך כף ידכם

מאת: Moshe Cohenטלוויזיה19/12/2012792 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקטגוריות המופיעות במסכי VOD מצביעות בצורה הטובה ביותר על הסיבה מדוע צופי טלוויזיה בכל הגילאים אימצו את השירות הזה בחום. מלבד היתרונות הטכניים והנוחות שמציע שירות ה-VOD, ישנו מגוון עצום של תכנים המוצע ללקוח. הזמנת התכנים יכולה להתבצע בכל שעה, באיכות רגילה או באיכות שידור HD. צופי טלוויזיה מגבשים לעצמם תכנית צפייה אישית, אינם תלויים בלוח השידורים של החברות המשדרות ונהנים מהתאמה אידיאלית של התכנים לתחומי העניין שלהם.

כבר לא צריך לצאת מהבית כדי לראות סרט

הקטגוריה הראשונה והמוכרת ביותר של שירותי VOD היא הסרטים. בתוך קטגוריה זו ניתן למצוא חלוקה לסרטי מתח, דרמה, קומדיה, אימה, או סרטים לילדים. קטגוריה פופולארית נוספת היא הסדרות, המאפשרת גישה אל תכניות מכל רחבי העולם. לצד סדרות ישראליות מוכרות ישנן גם סדרות מופת אמריקאיות, אשר חלקן זכו בפרסים מרשימים.

הילדים כבר יודעים איך להשתמש ב- VOD

גם ילדים יכולים ליהנות משירותי VOD. הימים בהם הילד נאלץ לחכות שעות ארוכות לתכנית האהובה עליו הסתיימו, משום שכל התכניות מחכות בקטגוריית "עולם הילדים" של ה-VOD. ישנן תכניות לפעוטות ולגיל הרך, לעומת תכניות לילדים גדולים ויותר ואפילו תכניות לבני נוער. חלק מהתכניות מתורגמות או מדובבות אך חלק גדול מהן מופק בארץ.

כל התכניות תחת קטגוריה אחת לצפייה ישירה

בעזרת שירותיVODיכולים חובבי הטלוויזיה לצפות שוב בתכניות אהובות או להבטיח צפייה בתכניות שפספסו. על מנת לתת מענה לצורך הזה הוקמה קטגוריית "תכניות מערוצים": כל התכניות מכל הערוצים המופיעים בממיר, תחת מקום אחד וללא צורך בהזמנה מוקדמת. תוך מספר שניות יכול הצופה לקבל אל מסך הטלוויזיה את הכוכבים שלו, לעקוב אחר עונות מלאות או להשלים פערים.

משדרגים את איכות החיים

שירותי VOD מאפשרים ניצול אופטימאלי של שעות הפנאי, כפי שניתן לראות בזכות קטגוריית "פנאי ואיכות חיים". בין שאר התכנים המופיעים תחת הקטגוריה הזו ישנן תכניות ספורט, עיצוב, בישול ועוד. הורים המעוניינים לגוון את השגרה או לקבל המלצות על אתרי תיירות יכולים להיכנס לקטגוריה הזו, לבחור תכנית רצויה ולהתחיל ליהנות.

קטגוריות חדשות

ההצלחה של שירותי ה-VOD הביאה להוספת קטגוריות חדשות אשר לא היו קיימות בעבר. כך לדוגמא ישנה קטגוריה המוקדשת להופעות ולמוסיקה מרחבי העולם. לצד הופעות בידור וסטנד אפ, מחזות או אירועים מצולמים מחכות ב-VOD גם הופעות של להקות ואמנים ישראליים וכמובן בינלאומיים. קטגוריה חדשה נוספת היא זו המאפשרת קבלת הדרכה וקורסים. צופי הטלוויזיה אשר אוהבים להעשיר את עולמם יכולים ללמוד להכין סושי, לעצב עוגות, לרקוד, לנגן ואפילו לבצע עיסוי.

כמה עולה השירות?

מבחינת עלות, רוב התכנים האטרקטיביים ב-VOD מוצעים ללא תשלום אך בכל מקרה ניתן ליצור קשר עם נציגי השירות ולגבש חבילת צפייה אישית.

 



תגיות המאמר: VOD


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה כהן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Moshe Cohen

מאת: Moshe Cohenאומנות - כללי19/12/12880 צפיות
נכון להיום, כל אחד בישראל יכול בהחלט ליהנות מתכני דוקו שיהיו גם איכותיים אך גם מהנים. יתכן שכרגע אתם מרימים גבה - מה לכם ולהפקות דוקומנטריות? אחרי הכל, סרטי דוקו עוסקים בכל מיני נושאים חשובים - פוליטיקה, איכות הסביבה, או מאבק חברתי ודברים בסגנון זה. תתפלאו לגלות, אך ז'אנר הדוקו ממש לא עשוי מיקשה אחת.

מאת: Moshe Cohenטלוויזיה31/10/123670 צפיות
למכשיר הסטרימר יש מספר יתרונות בולטים אשר עשויים לשדרג בצורה משמעותית את חווית הצפייה הביתית. אך ראשית, יש להבין מהו הסטרימר וכיצד הוא הצליח לכבוש מאות מיליוני צרכני בידור ברחבי העולם. למעשה, מדובר על מכשיר טכנולוגי המסוגל לנגן קבצי וידאו ואודיו – תמונה וקול. המכשיר הוא מעין מערכת שמע משוכללת המסוגלת להציג תמונות. לסטרימר יכולות מגוונות, הנגזרות מהעובדה שהוא פועל על בסיס מספר גדול של סוגי חיבורים ופורמטים נתמכים. סטרימר מתקדם עשוי להציע גם אפשרות לגלישה באינטרנט, בהתאם לחיבור הרשת ורוחב הפס.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152337 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143359 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143324 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143049 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144022 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica