חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טופס זכרון דברים בקניית רכב יד שנייה

מאת: מתי בשארירכב31/10/200920309 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מומלץ מאוד לבצע זכרון דברים כשמסכימים על קנייהמכירה של רכב יד שנייה הדבר חוסך אי הבנות וויכוחים מיותרים לאחר מכן, וכמובן שתקף מבחינה משפטית. כנסו למאמר כדי לצפותלהוריד את הטופסלחץ כאן להורדת טופס זכרון דברים לקניית רכב יד שנייה

זיכרון דברים לקניית רכב יד שנייה

צד א: בין המוכר שם ומשפחה: ____________ כתובת._________________ ת.ז.:______________________ צד ב: בין הקונה שם ומשפחה: ____________ כתובת._________________ ת.ז.:______________________ מוסכם בין הצדדים כדלקמן : 1.המוכר מצהיר ומתחייב להעביר לקונה רכב מסוג ודגם: ______________________________מספר רישוי:___________ מס' שילדה: _________________ שנת ייצור:___________ 2.המוכר מצהיר כי הינו "הבעלים" החוקי של הרכב הרשום.3.המוכר מצהיר שפרטי הרכב הנ"ל תואמים לאלה המופיעים ברישיון המקורי ובמשרד הרישוי.4.המוכר מצהיר כי הוא בעלים מס' _____ של הרכב וכי הרכב היה בבעלות חברת השכרה בעבר.5.המוכר מצהיר כי הרכב נקי מכל חוב, שיעבוד , עיקול ואו קנס , או זכות של צד שלישי ובמצבו זה יועבר לקונה. במידה ויתברר כי על הרכב רובצים חובות, עיכובים או הגבלה אחרת מתחייב המוכר לסלקן מיידית.6.המוכר מצהיר כי הרכב הנ"ל לא היה בתאונה שגרמה לרכב נזק משמעותי הכולל ירידת ערך של חברת הביטוח עקב התאונה.7.הקונה מצהיר כי ראה ובדק את הרכב, ומצא אותו לשביעות רצונו ומתאים לצרכיו ומוותר בזאת על כל טענת פגם לרבות טענת מום כלשהו באשר למצבו המכני והחיצוני של הרכב, וכי אין לו ולא יהיו לו כל תביעות עתידיות כלפי המוכר בגין הרכב.8.תמורת הרכב הנ"ל ישלם הקונה סך של ____________ ש"ח.ובמילים:_________________________________עם חתימת הצדדים על העברת הבעלות לידי הקונה.

  1. הקונה מודע לכך, שמרגע העברת הבעלות הביטוח שהיה על שם המוכר מבוטל וביטוח הרכב על שמו הוא באחריותו

10.הוצאות העברת הבעלות יחולו על הקונה. ולראייה באו הצדדים על החתום :המוכר: _________________ חתימה:__________________ ת.ז:._________________הקונה: _________________ חתימה:__________________ ת.ז:._________________

המידע הכתוב בדף זה מהווה יעוץ ראשוני בלבד ואינו תחליף לייעוץ ובדיקה מקצועית על ידי שמאי רכב מוסמך. כל שימוש במידע ואו נזק או הפסד הנגרם כתוצאה מכך הינו באחריות המשתמשת בלבד! להזמנת בדיקה יסודית משמאי רכב מוסמך התקשרו: 1-800-202-770

מתתיהו בשארי - שמאי רכב מוסמך
שמאי על גלגלים
טלפון: 1-800-202-770
אתר: שמאי על גלגלים - בדיקת רכב לפני קניה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמאי על גלגלים
טלפון: 1-800-202-770
אתר: שמאי על גלגלים - בדיקת רכב לפני קניה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתי בשארי

מאת: מתי בשארירכב11/10/111849 צפיות
מזל טוב, רכשת את המכשירים 4-5 גזים , כאן תוכלו ללמוד בדיוק מה זה אומר בדיקת מזהמים לרכבים, מה עושים בדיוק עם מכשיר 4-5 גזים ועוד...

מאת: מתי בשארירכב11/10/111518 צפיות
פגיעות ברכב, הן כבד והן קל יכולות להיות בעלות משמעות ומשקל רב יותר בבואכם לקנות רכב. על כן, חשוב מאוד להכיר את החלקים השונים וההשפעה המכרעת שיש לתאונות ופגיעות על ערך הרכב, וחשוב עוד יותר , לבדוק את הרכב על ידי מומחה.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111206 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111301 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111204 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111258 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111492 צפיות
לצערי , אני רואה ושומע מלקוחות יותר ויותר מקרים על בעיות כאלה ואחרות ברכביהם. הדבר הנורא הוא העובדה שכולם מודים, שמאי רכב מומחה איכותי היה מונע את ההסתבכות המיותרת.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213799 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213931 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214110 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204579 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195545 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196239 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica