חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים יוקרתיים בצפון – חופשה עם טעם אחר

תיירות הצימרים בצפון הארץ, הפכה בשנים האחרונות לתיירות המועדפת בקרב תושבי גוש דן ומרכז הארץ. תושבי הערים הגדולות בישראל, הידועות כערים סואנות והומות אדם, מוצאים בחבל ארץ זה פינה שקטה המספקת מרגוע ובריחה מחיי היום יום המטורפים. אוהבי החופשות והחיים הטובים ימצאו בין מבחר הצימרים הרב, צימרים יוקרתיים בצפון אשר מציעים  שירות ואיכות ללא פשרות לצד טבע ונוף קסומים.

יוקרה בטבע

בין הסיבות המרכזיות לבחירת נופש באחד הצימרים היוקרתיים באזור הצפון, ניתן לציין את האפשרות להתנתק מהסביבה המוכרת, מהנוף האורבאני ולהתחבר לטבע הירוק והפראי. מעבר לשהות בצימרים המפנקים ניתן ליהנות ממסלולי טיול ואטרקציות ייחודיות המקנות לחוויית הנופש נופך אחר, רומנטי ופסטוראלי:

גליל עליון וגליל מערבי –  אזור זה ידוע באקלים הנוח ונופיו הציוריים. צימרים בגליל העליון מאפשרים נקודת יציאה אידיאלית לאלו המעוניינים לתור את אזור הגליל, את מקורות המים הרבים, את האתרים הארכיאולוגיים והערים העתיקות. מעבר לכך, צימרים יוקרתיים באזור זה יאופיינו במיקומם המבודד ובנופיהם עוצרי הנשימה.

צימרים ברמת גולן –  אזור הגולן ידוע בשמורות הטבע ומסלולי הטיול הארצישראלים: בריכת המשושים, נחל זוויתן, שמורת יהודיה, הכנרת, אתר גמלא, אתר החרמון ועוד. מעבר לזאת, אזור רמת הגולן עשיר ביקבים, מטעי חקלאות שונים, מבשלות בירה, מוזיאונים ושלל אטרקציות.

לצד כל זאת, חשוב לזכור, כי בכדי להתחבר לטבע אין צורך לזנוח את שלל הפינוקים הניתנים במסגרת השהות בצימרים. צימרים יוקרתיים בצפון מספקים כיום לקהל הנופשים מגוון שירותים ומתקנים ברמת אירוח גבוהה ואיכותית.

מהו צימר יוקרתי?

צימר יוקרתי אינו צימר שעלות השהות בו "יקרה". צימר יוקרתי הוא זה אשר רמת השירות ותודעת בעליו לחוויית הנופשים הינן גבוהות ומתקדמות. צימר יוקרתי הינו צימר שהפרטים הקטנים בו הם אלו אשר עושים את ההבדל כאשר השמיים הם הגבול: צימר מבודד, אינטימי ושקט. צימר בעל מתקני ספא חדישים ומתקדמים, צימר בעל אבזור מפואר ומוקפד העומד בסטנדרטים גבוהים, מיטות גדולות ומפנקות, ריהוט נוח, מערכות שמע ואודיו מתקדמות, חיבור לאינטרנט אלחוטי, מוצרי טואלטיקה באיכות גבוהה ועוד מגוון פריטים אשר יהפכו את הנופש לחוויה עילאית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אחוזת שבעת הכוכבים | צימרים בצפון למשפחות

אחוזה מפנקת במיוחד במושב ספסופה. האחוזה כוללת 7 חדרים כשם הכוכבים שבשמיים: נפטון, מרקורי, וונוס, מאדים, יופיטר, שבתאי ונגה.

לפרטים נוספים:

050-2463322
http://www.sevenstars.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צימרים-בצפון-למשפחות

מאת: צימרים-בצפון-למשפחותצימרים29/05/13880 צפיות
תרבות הצימרים בישראל הולכת ותופסת תאוצה, ובצדק: סוף שבוע רומנטי בשניים, בילוי משפחתי מהנה ומוקפד, חופשה חלומית ועוד, כל אלו מוצאים מענה מפנק, איכותי וחווייתי, בצימרים המקסימים והמטופחים הנמצאים מרחק נסיעה מהבית אולם מרגישים כמו בקתה אירופאית ציורית.

מאת: צימרים-בצפון-למשפחותצימרים29/04/13844 צפיות
למרות שבשני העשורים האחרונים המילה צימרים הפכה להיות קיצור מקובל ל"חופשה זוגית ורומנטית בצפון", בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר צימרים שמיועדים למשפחות עם ילדים. למרות שבמחשבה ראשונה צימרים בצפון למשפחות נראים כמו קונספט משונה, במחשבה שניה נותר לתהות איך לא חשבו על זה קודם?

מאת: צימרים-בצפון-למשפחותצימרים05/02/13799 צפיות
צימרים בגליל העליון ידועים כמקומות מבוקשים במיוחד לבילוי של חופשה רומנטית עבור בני זוג רבים. לא סתם בוחרים בני זוג רבים דווקא בצימרים בגליל העליון כיעד אטרקטיבי לחופשה שלהם.

מאת: צימרים-בצפון-למשפחותצימרים05/02/13772 צפיות
צימרים משפחתיים בצפון מהווים מוקד לחופשות משפחתיות עבור משפחות רבות. באזור הצפון קיים מגוון רחב מאוד של צימרים המיועדים למשפחות וכל שצריך הוא לבחור בתבונה ובקפידה את הצימר המתאים ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

מאת: צימרים-בצפון-למשפחותצימרים27/01/13739 צפיות
ישראל נחשבת למעצמת תיירות בכל הקשור לתרבות הצימרים. משפחות רבות מוצאות בתיירות זו את התשובה האולטימטיבית לחופשה מפנקת ואינטימית. משפחות אשר בוחרות לקחת פסק זמן ולנפוש באחד הצימרים הפזורים ברחבי הארץ ישמחו לגלות מגוון אפשרויות בילוי, פנאי ועניין אשר יהפכו את חופשתם לבלתי נשכחת.

מאת: צימרים-בצפון-למשפחותצימרים25/12/12803 צפיות
עונת הקיץ החמה מגיעה ועימה החופשים הארוכים. משפחות רבות תרות אחר הפתרון לחופשה עם הילדים: חופשה אשר תשלב לינה נוחה ומרווחת, אטרקציות ופעילויות מגוונות ואפילו הנאה זוגית ומפנקת. צימרים בצפון למשפחות נחשבים לפתרון המושלם לחופשה מסוג זה.

מאת: צימרים-בצפון-למשפחותצימרים19/12/12898 צפיות
בחוץ השמש החמימה מזכירה לכם שזוהי התקופה הכי שווה בשנה לצאת אל החופש המיוחל שכולכם כל כך רוצים, כבר כל כך הרבה זמן...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161591 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica