חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאלת השאלות: איך להתחיל עם בחורה

מאת: אומנות הפיתוידייטינג25/12/2012965 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש המון טיפוסים של גברים וכמעט כולם היו שמחים אם מישהו היה עונה להם על שאלה אחת מעניינת: איך להתחיל עם בחורה ולהצליח? בין אם אתם מחפשים זוגיות יציבה ועמוקה עם מערכת יחסים מחייבת ובין אתם פשוט רוצים להצליח בקרב נשים באופן לא מחייב לרומנים קצרי טווח, תמיד ישנו הרגע הזה שבו הכל יכול להתחיל או.. לא. הרגע בו אתם פוגשים אותה, את אותה בחורה שעושה לכם את זה, שבקרבתה אתם מעוניינים; ואז נשאלת השאלה איך תופסים את תשומת ליבה כך שתרצה חזרה בקרבתכם? ואתם ודאי תוהים, האם יש בכלל דרך ללמוד את זה, האם יש תשובה אחת בדוקה שפשוט עובדת? התשובה היא כן לשתי השאלות. בין אם אתם נראים כמו בן הדוד האבוד של ג'ורג' קלוני או חזותכם אינה שוברת לבבות בפני עצמה, יש טכניקות חיזור שיעזרו לכם להיכנס לעולמה של אותה בחורה נחשקת ולהתקדם משם.

הסוד לגבר מושך באמת

זה לא סוד גרעיני שמור היטב וחלקכם כבר ודאי שמעו את זה לא אחת – אם תפגינו ביטחון עצמי או תצליחו לשדר ביטחון שכזה גם אם אתם לא לגמרי משוכנעים בו בעצמכם, עשיתם את הצעד הראשון החשוב ביותר במה שנקרא אמנות הפיתוי. כן, אמנות. כזו שמפתחים ולומדים ומתרגלים עד שיוצאת תחת ידכם "יצירת אמנות" להתגאות בה (לצדכם במיטה ואפילו להביא הביתה להכיר לאמא). אז חישבו עם עצמכם, לפני שבכלל תיגשו למשימה המלחיצה, מה יש לכם להציע? מהו השווי שלכם? מדוע מישהי צריכה לרצות להיות אתכם ולא עם מישהו אחר? זו ההתחלה איתה תניחו יסודות להתנהלות מלאת ביטחון שתגרום לבנות המין השני לראות אתכם באור חיובי וכמישהו שהן מעוניינות בחברתו. שכן אם הוא יודע מה הוא שווה, מכאן הדרך להראות לה את אותו דבר כבר הרבה יותר פשוטה.

תקשיבו למי שכבר יודע

יש ממי ללמוד. ישנם אנשי מקצוע שפיצחו את הטכניקה על כל מרכיביה, בדרך ללבה של אישה. קורסים שונים בנושא חיזור מוצלח וטיפים יכולים לשדרג אתכם ואת יכולות התקשורת שלכם עם נשים. וכך תתגברו גם על המבוכה הראשונית והלחצים שכרוכים בכל מפגש ראשון עם אישה שאתם מעוניינים בה. מהסיבה הפשוטה – זה עובד. תחשבו על כך כאילו אתם ניגשים למטבח לבשל משהו מצוידים במתכון. המתכון נוסה ועובד, ויוצא – טעים! יכול להיות שתוכלו להכין אותו גם ללא מתכון, לפעמים יצליח ולפעמים לא. אבל אם יש בידכם את המתכון, ואתם יודעים שהוא יצליח, כל נקודת הפתיחה שלכם היא אחרת, כולל הביטחון שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תומר קורון - ביה"ס לחיזור אותנטי/ רוצה ללמוד איך להצליח עם נשים, ולמצוא אהבה וזוגיות?אם אתה סינגל ורוצה לשפר את מיומנויותיך כי לא הולך לך עם נשים כפי שהיית רוצה.אם אתה רוצה לחוש גבר שלם ומסופק, אחד שיש בחייו גם הצלחה חברתית ורומנטית עם נשים.אם אתה מתפשר על אופי ויופי של הנשים שאתה יוצא איתן או מפחד לצאת מקשר כי אתה חושש שלא תצליח להביא לחייך נשים חדשות, אנחנו כאן כדי לעזור...

074-703-3133

info@tomerkoron.co.il

http://www.tomerkoron.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אומנות הפיתוי

מאת: אומנות הפיתוידייטינג27/01/133313 צפיות
אנשים רבים וביניהם חלקכם, מעוניינים להתחיל עם בחורה המוצאת חן בעיניהם, אך אינם יודעים בדיוק כיצד להתחיל, מה לומר, כיצד להשיג את מספר הטלפון וכיצד לסיים את השיחה. ואם הצליחו להגיע לדייט הראשון, לא ברור מה לומר?

מאת: אומנות הפיתוידייטינג25/12/121022 צפיות
לפעמים כשאנשים מדברים על מה שנקרא 'משפטי פתיחה' כדי להתחיל עם בחורות – זה לא תמיד נשמע טוב. אולי בגלל זה יש הרבה משפטים מוזרים ולא הכי מושכים שגברים אומרים לנשים לפעמים כדי למשוך את תשומת ליבן.

מאת: אומנות הפיתוידייטינג19/12/12957 צפיות
האם ידעתם שיש שיטות ברורות ומפורטות כיצד להתחיל עם בחורה, שנוסו בהצלחה מרובה, ונלמדות בקורסים שונים בשוק ההיכרויות? (כן, יש שוק כזה. היכן שיש ביקוש יש היצע). אולי זה נשמע מוזר, "שיטות", "טריקים", "מהלכים".

מאת: אומנות הפיתוידייטינג25/11/121103 צפיות
תודה נו, תודה שאתה מכור לפייסבוק... אנחנו מוכנים להודות. אנחנו מסתכלים בודקים את הפייסבוק כמה וכמה פעמים ביום, מציצים אחד לשני, צוחקים בקול לפחות פעמיים בשבוע מאיזה סטאטוס מצחיק או תמונה קורעת. איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק?

מאת: אומנות הפיתוידייטינג01/11/12991 צפיות
רעיון הרשתות החברתיות (social networks) מבוסס על תיאורית העולם הקטן. טוענות תיאוריות אלו כי בין אדם לאדם מפרידות 6 דרגות של קשרים. כלומר, לכל אחד יש מכר, שמכיר מישהו אחר, שמכיר מישהו שלישי וכדומה. נקודת ההתחלה של הרשת החברתית קבועה, אך נקודת הסיום היא אינסופית. תרגום הרעיון לאינטרנט מאפשר לכל גולש להכיר בקלות אנשים חדשים באמצעות הקשרים הקיימים.

מאת: אומנות הפיתוידייטינג25/10/12933 צפיות
אחד המקומות העיקריים בהם מתקיימים הכרויות בין גברים ונשים הם במועדונים ומסיבות. בהם, מספר רב של נשים וגברים, לבושים במיטב בגדיהם ומגיעים במטרה ליהנות ובמצב רוח מרומם. אלו, באופן טבעי, אמורים לתרום לתחושה בקרב גברים שמלאכת החיזור והפיתוי תהה קלה ונגישה יותר. האומנם?

מאת: אומנות הפיתוידייטינג04/10/121249 צפיות
אם אתה מחפש אהבה כבר שנים רבות וזה עדיין לא קרה לך, אתה חייב להתחיל לשאול את עצמך האם אתה באמת עושה כל מה שאתה יכול על מנת שזה יקרה. האם אתה מתחיל עם בחורות שנראות לך מעניינות או שאתה שייך לכל אותם גברים שאין להם אומץ או רצון לעשות את זה?

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152122 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica