חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנת שטיח למעבר דירה ולאחסון נכון

מאת: Shaiניקיון26/12/2012948 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעבר דירה זו הנקודה שבה כל החפצים הביתיים שלכם, שנועדו להיות בתוך הבית, ולא לטייל בחוצות ישראל, צפויים לעזוב את הסביבה המוכרת. הדרך עלולה להיות מאתגרת, ולעיתים חלק מהחפצים מגיעים במצב שונה לגמרי מזה שבו הוכנסו למשאית ההובלה. הבה ונדבר על הובלה ואחסנה של אביזרים שזקוקים לתשומת לב מיוחדת, הלא הם השטיחים.

כיצד מגלגלים נכון את השטיח?

אם אתם רוצים להוביל, או אפילו סתם לאחסן שטיח, חשוב ביותר לגלגל אותו נכון. חשוב ביותר שהחלק העליון של השטיח (החלק עם הדוגמה) יהיה בצד הפנימי של הגלגול, זאת במטרה לצמצם את שטח המגע של החלק היפה של השטיח עם כל האתגרים האפשריים. בנוסף, גלגול ישר יעזור לשמור על קצבות השטיח ויהפוך אותו ליציב יותר בעמידה (מה שיעזור רבות למובילים בעת ההובלה). חשוב ביותר לקשור היטב את השטיח בחבל עבה מספיק, כזה שלא ייקרע בדרך. כדאי להימנע מלגלגול שטיחונים ביחד עם השטיח הגדול, משום שהם עלולים ליפול מהשטיח תוך כדי ההובלה, ואז אתם יכולים להיות בטוחים שהם לא יגיעו לבית החדש במצב נקי.

הובלת שטיח ביום גשום

ניקוי שטיחים - חשוב לזכור שרטיבות היא האויב הגדול ביותר של השטיח, ולכן יש לעטוף שטיח בניילון נצמד אם קיים חשש שהשטיח יירטב בדרכו אל המשאית או ממנה. אם אתם עוברים דירה בחורף, והשטיח יירטב מגשם או מכל סיבה אחרת, אתם צפויים לבעיות קשות, שכן לא תהיה לכם דרך יעילה לייבש אותו בעונה זו של השנה. אם קרה ולא הצלחתם להימנע מהרטבת השטיח, כדאי לפנות לשירותי ניקוי תיקון שטיחים וגם ניקוי שטיחים בצורה המהירה ביותר, לפני שהשטיח מתחיל להירקב. כנ"ל גם לגבי ניקוי ריפודים.

אחסון נכון של שטיח

אם החלטתם לקפל את השטיח לקיץ, או לוותר עליו באופן זמני, מומלץ לאחסן אותו בצורה נכונה. בראש ובראשונה, יש לגלגל ולא לקפל אותו. הקיפולים עלולים לגרום לקרעים ולהרס את הדוגמה של השטיח. שנית, חשוב לבחור עבור השטיח מקום שלא סובל מבעיות רטיבות ועובש, ואין בו ריח של טחב. כך למשל, מחסן סגור ללא אוורור עלול לסבול מריח לא נעים, הריח הזה ייתפס בשטיח, ויהיה קשה מאוד להיפטר ממנו בהמשך. המקום הטוב ביותר לאחסון שטיח הוא בבית – בארגז המצעים שמתחת למיטה למשל. דבר חשוב נוסף הוא להרחיק את מקום האחסון של השטיח ממקומות המרבץ של בעלי חיים. כלבים וחתולים סובלים לעיתים קרובות מפרעושים, ובעיקר בעונת הקיץ. הפרעושים אוהבים שטיחים, ולכן אם השטיח יאוחסן בקרבת מקום מרבץ של חיית המחמד, הוא בוודאי צפוי לצבור פרעושים.

שטיח הוא אביזר חיוני ביותר בכל בית. תחזוקתו אינה קשה, אך לפעמים צריך לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים על מנת לשמור עליו. חשוב לגלגל נכון את השטיח, כך שהצד שמיועד לרצפה יהיה כלפי חוץ ואילו הצד עם הדוגמה יגולגל פנימה. כמו כן, חשוב לשמור את השטיח במקום יבש ונקי.

באדיבות - חברת כתר שטיחים, ניקוי שטיחים, תיקון שטיחים בראשון לציון

 



תגיות המאמר: ניקוי שטיחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181097 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222920 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191666 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica