חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב בלונים להשקת מוצר או עסק

מאת: Shaiעיצוב אירועים27/12/20128410 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך מעצבים מסיבת השקה לעסק שלכם?

פותחים עסק? "נולד" סניף חדש לעסק המתרחב? מעוניינים לערוך מסיבת השקה שלא תישכח? עיצוב בבלונים הוא הדרך שלכם להצליח!

למה דווקא בלונים?

מי לא אוהב בלונים שירים את ידו. מאז שאנחנו ילדים הם נמצאים מסביבנו. שום מסיבת יום הולדת לא שלמה בלעדיהם, ותמיד כשרואים אותם הפה מתעקם כלפי מעלה בחיוך רחב, ולא משנה איזה יום קשה היה לנו. האמת? בצדק. הם מגיעים בכל מיני צורות ובכל מיני גדלים, הם צבעוניים, הם עולים גבוה-גבוה וקוראים לנו להביט בהם ולשחק בהם, כך שבאמת אי אפשר שלא לחייך. לאור כל זאת, הרי שכשהם משמשים לעיצוב אירועים, הביטוי "השמיים הם הגבול" מקבל פתאום משמעות אחרת...

כך מעצבים מסיבת השקה

עיצובים בבלונים הם הפתרון הטוב ביותר לקישוט אירוע כמו השקת סניף של עסק, וזאת בזכות כל האפשרויות העיצוריות שהם מציעים. הנה לפניכם רשימה חלקית של מה שתוכלו לעשות באירוע הפרטי שלכם:

· שערים מבלונים – כל האורחים שלכם יצעדו אל הסניף החדש דרך שער שכולו עשוי מבלונים. אין כניסה מרשימה מזו, ואם לגלות לכם סוד, הרי שכניסה שכזו תבטיח לכם שכולם ייכנסו לאירוע בחיוך, ויתחילו אותו ברגל ימין.

· עיצוב שם העסק בבלונים – לאחר הכניסה לסניף, תתנוסס אל מול המוזמנים שלכם כתובת מיוחדת במינה: שם העסק שמעוצב בבלונים. מלבד הגימיק הברור, אין ספק שעיצוב שכזה גם יגרום להם לזכור את השם, ויהווה דרך מצוינת עבורכם להגדיל את קהל הלקוחות.

· זרי בלונים ועוד – אם תרצו, תוכלו לקשט את הסניף החדש בזרי בלונים שייתלו על הקירות, ויעניקו למקום מראה חדש, יחיד ומיוחד. אם יש במקום עמודים או קירות חצויים, תוכלו להעמיד עליהם סידורי בלונים מיוחדים שיוסיפו נופך מיוחד במינו למראה הכללי של המקום.

כמובן שאת כל העיצובים הללו תוכלו לבחור להכין מבלונים מודפסים מיוחדים במינם, ואנחנו נדאג שהם ישתלבו זה עם זה מבחינת צבעים וצורות.

אז אם אתם מעוניינים שאת מסיבת ההשקעה שלכם לא ישכחו, פנו אל חברה המתמחה בתחום של עיצוב בבלונים ובקשו הצעת מחיר בעבור העיצובים הרצויים. על מנת שהאירוע שלכם לא יתפוצץ, תרתי משמע, חשוב שתבררו שלחברה יש ניסיון רב שנים בתחום, שתבקשו לראות תמונות של אירועים שכבר עיצבה, ואם אפשר – שתלכו בעצמכם למקום שמעוצב על ידה. כך תוכלו להבטיח ככל שרק אפשר, שהאירוע שלכם יהיה כזה שכולם יעופו עליו (כולם חוץ מהבלונים כמובן).

בשעה טובה והמון בהצלחה!

 



תגיות המאמר: בלונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181098 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אירועים

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152235 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאת: אביעיצוב אירועים13/01/151612 צפיות
אזור השרון משלב את היתרונות של אזור מרכז עירוני עם טבע ירוק ופורח. גני האירועים בשאזור נהנים מהיוקרה והגישה הנוחה של המרכז ומאפשרות גם לחגוג בלב הטבע. אך, זהו אחד האזורים הנחשקים בארץ לקיום אירוע ועל כן המחירים יקרים יותר ויש להזמין מקום חודשים מראש. אנו, בפורטל מתחתנים, סיכמנו לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת גן אירועים באזור.

מאת: דודיתעיצוב אירועים18/03/147717 צפיות
עיצוב זרי פרחים וסידורים באירועים הינו נושא מרכזי שדורש מעורבות של שוזרת פרחים מדופלמת שדואגת לבצע הזמנת משלוח פרחים מהסוגים ובכמות שדרושים לצורך ארגון אירוע מרשים ומכובד.

מאת: אבי לויןעיצוב אירועים04/05/131742 צפיות
הזרחן היינו אחד מאבני היסוד של הצמח בפרט ושל הטבע בכלל, במיוחד צמחים במצב הנמצאים בעיצומו של תהליך הפריחה.

מאת: טל לבלעיצוב אירועים28/02/132319 צפיות
עיצוב אירועים בשילוב צמחייה מלאכותית דקורטיבית ייחודית המכניסה את החוץ לפנים ויוצרת חוויה של ישיבה בחוץ תוך בחירה של נוף תואם הקונספט בתוך החלל. היבט חשוב נוסף המעניק פתרונות פונקציונליים ויעילים עבור בעלי המקום ומעצבי האירועים.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים28/05/128357 צפיות
פריסה של ביתנים מודולאריים הינה מורכבת ועבודה הדורשת שילוב של ציוד כללי, במות, מתקני תצוגה, אמצעי תקשורת כמו מערכות הגברה או מחשוב, ואפילו מכשירי פלזמה או מקרני ענק. את אלו מעבירים באמצעות כלים כבדים, או בעזרת במות הרמה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica