חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הופך אירוע לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת?

מאת: טל לבלעיצוב אירועים28/02/20132321 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב האירוע בשילוב עצי ענק מלאכותיים הינה דקורציה ייחודית המכניסה את החוץ לפנים ויוצרת חוויה של ישיבה בחוץ תוך בחירה של נוף תואם הקונספט בתוך החלל.

שדרת עצים לבנים, רחבה עם עצי פרי הדר, עצי שלכת בגווני כתום ועוד, הם חלק מהמגוון העשיר של הצמחייה המלאכותית כדקורציה לאירועים, ברמת חדשנות ויצירתיות גבוהה.

שימוש בעצי ענק, צמחייה דקורטיבית וחומרים מיוחדים תוך כדי המנעות מעיצוב קונבנציונלי, יוצר מראה חדש שהולך ותופס תאוצה ומעורר חוויות חדשות בהיבט של שילוב פנים וחוץ.

השילוב של הטבע ועיצוב הפנים בקו עיצוב חדשני ייחודי בשיטת ה-"TAYLOR MADE" הופכים אירועי יוקרה להפקה וחוויה מקורית העולה על כל דמיון.

כיום רמת הצמחייה מגיעה לתוצר במראה אותנטי ממש כמו בטבע ויוצרת דיוק מרשים לצמחייה הטבעית. בזכות הדגשים של הברק הטבעי והטקסטורטות הנדרשות מתקבל מוצר עם אפקט של צמח רענן. תחושות טבעיות אלו יוצרות נינוחות ורצון להנות משהות ארוכה יותר או מחזרה אל אותה חוויה פעם אחר פעם.

חשיבות הצמחייה במבואות ובגני האירועים משמעותית להשלמת עיצוב פנים המרחב, הן בהיבט מיקום הצמחייה בגדלים הנכונים והן באפשרות לשנע אותה ולייצר כל פעם מחדש מראה אחר. שימושים רבים ושונים כמו חציצה בין אזורים או הדגשת פינת חמד, מהווים פתרונות פונקציונליים ויעילים עבור בעלי המקום ומעצב האירועים.

השימוש בצמחייה המלאכותית הולך וגובר, במטרה להכניס את הירוק פנימה, במינימום תחזוקה ובמקסימום מראה רענן תמידי. ככל שאיכות המוצר יותר גבוהה, כך גם רמת התחזוקה נוחה וקלה יותר לשימוש בהשוואה לאחזקת צמחייה טבעית או צמחייה מלאכותית מחומרים בעלי ערכי טיב פחותים.

חשוב שהעבודה תתבצע עם אנשי מקצוע מומחים בתחום, בעלי נסיון של שנים בארץ ובחו"ל ויכולות מקוריות, שמעניקים פתרונות יצירתיים בעיצובים יחודיים אומנותיים ואותנטיים כבטבע.

תכנון מוקפד ובחירת חומרים נכונים ומתאימים למרחב יותירו רושם בלתי נשכח ויניבו תוצאות של  מוניטין למקום ולקוחות חוזרים ונאמנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

DECO-IN החברה המובילה בעיצוב וייבוא צמחייה מלאכותית דקורטיבית. לחצו לייק לדף הפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל לבל

מאת: טל לבלעיצוב פנים27/02/131052 צפיות
מגמות העיצוב המודרני וההתייחסות לשינויי האקלים בעולם יצרו צורך משמעותי בתחום עיצוב הפנים ושימוש באלמנטים הלקוחים מהטבע והכנסתם לתוך המרחב הפנימי. כחלק ממגמה זו, מעצבי פנים, אדריכלים ובעלי עסק עושים שימוש נרחב בצמחייה מלאכותית דקורטיבית, מגוון סוגי צמחייה ועצים ושילובם בחלל הפנימי להעשרת האווירה תוך ניצול אפקטיבי של המרחב הציבורי והמסחרי.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אירועים

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152237 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאת: אביעיצוב אירועים13/01/151613 צפיות
אזור השרון משלב את היתרונות של אזור מרכז עירוני עם טבע ירוק ופורח. גני האירועים בשאזור נהנים מהיוקרה והגישה הנוחה של המרכז ומאפשרות גם לחגוג בלב הטבע. אך, זהו אחד האזורים הנחשקים בארץ לקיום אירוע ועל כן המחירים יקרים יותר ויש להזמין מקום חודשים מראש. אנו, בפורטל מתחתנים, סיכמנו לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת גן אירועים באזור.

מאת: דודיתעיצוב אירועים18/03/147717 צפיות
עיצוב זרי פרחים וסידורים באירועים הינו נושא מרכזי שדורש מעורבות של שוזרת פרחים מדופלמת שדואגת לבצע הזמנת משלוח פרחים מהסוגים ובכמות שדרושים לצורך ארגון אירוע מרשים ומכובד.

מאת: אבי לויןעיצוב אירועים04/05/131744 צפיות
הזרחן היינו אחד מאבני היסוד של הצמח בפרט ושל הטבע בכלל, במיוחד צמחים במצב הנמצאים בעיצומו של תהליך הפריחה.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210783 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאת: Shaiעיצוב אירועים27/12/128413 צפיות
פותחים עסק? "נולד" סניף חדש לעסק המתרחב? מעוניינים לערוך מסיבת השקה שלא תישכח? עיצוב בבלונים הוא הדרך שלכם להצליח!

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים28/05/128358 צפיות
פריסה של ביתנים מודולאריים הינה מורכבת ועבודה הדורשת שילוב של ציוד כללי, במות, מתקני תצוגה, אמצעי תקשורת כמו מערכות הגברה או מחשוב, ואפילו מכשירי פלזמה או מקרני ענק. את אלו מעבירים באמצעות כלים כבדים, או בעזרת במות הרמה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica